Auteur Topic: De set van Infinity  (gelezen 60475 keer)

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #300 Gepost op: 22 januari 2019, 23:50:14 »
Haha, wat een discussie hier. Dit doet me denken aan de ruzie met een klasgenoot op de lagere school, wie was beter, sterker, slimmer, Rin Tin Tin of Lassie ;D

Lagere school? je bedoelt kleuterschool toch? ???
Het gaat hier niet wie slimmer is, het gaat hier om elkaar in zijn waarde te laten. Daar mogen mi best een paar woorden om vallen
Ik laat iedereen in zijn waarde dit slaat nergens op. Ik vindt het anders wel kinderachtig om te gaan dreigen om et te plaatsen waar ik heel boos om ga worden. Doen kinderen online ook.
Als dat het enige is waar mee jij normaal tegen me gaat doen.. Nou moet je niet in het slachtofferrol gaan kruipen, want de elende is begonnen met jou makker
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: De set van Infinity
« Reactie #301 Gepost op: 22 januari 2019, 23:52:24 »
Zucht....dit is toch een forum over audio en niet een forum over omgangsproblemen? Shut up en kom gewoon es een biertje doen en lekker over audio lullen...is echt niet moeilijk!

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #302 Gepost op: 22 januari 2019, 23:53:12 »
Het enige wat ik erover kan melden is dat de ervaring tussen Emit's en de AMT's voor mij niet zozeer een kwalitatieve verschil betreft, maar de AMT's beduidend makkelijker te plaatsen zijn. Bij de Emit's ervoer ik sneller een links/rechts ervaring als ik uit het lood bewoog.

Daarnaast zijn mijn Adam'pjes inmiddels een jaar of twee steady in gebruik en dat heeft eigenlijk geen andere luidspreker geƫvenaard (de aan de aandacht ontsnapte Avalon Avatar's ter zijde/opknaplijken waren dat).

De eerlijkheid gebiedt natuurlijk ook te zeggen dat het audiofiele streven grotendeels is weggezakt. En lekker subjectief, ook dat.

Groet, Mark
en dat vindt ik weer vreemd  de emit en emim stralen juist heel breed af, en klinken daarom mooi in heel de kamer en niet alleen op een bepaalde plaats.
De Infinity magnetostaten klinken met super detail zonder echt scherp te worden. Bijvoorbeeld de Martin Logan elektrostaten die super mooi klinken tot dat je merkt fat je het na een tijdje wel gehad hebt.
Deze Infinity die uit '81 komt klinken mooi, maar de Sigma waar het hier over gaat vindt ik nog duidelijker met ook een zuiverder bass. Voor mij zijn dit speakers hoe speakers moeten klinken.
Adam wordt zelden tweedehands aangeboden op MP omdat ze ze goed zijn of omdat ze weinig verkocht zijn? Ik denk het laatste ze zijn niet voor niets gestopt met huiskamer speakers..
Zou ook best eens kunnen dat niemand er vanaf wil omdat ze zo goed zijn..


Groeten, Ando.
Kijk, hier spreekt iemand met gezond verstand
oh dus ik ben ziek in mijn kop, wie weet..
Je bent in ieder geval niet sociaal
dat weet jij helemaal  niet, ik ben veel socialer dan jij denkt  maar maakt me verder niet uit vond wat je vind.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #303 Gepost op: 22 januari 2019, 23:54:48 »
Zucht....dit is toch een forum over audio en niet een forum over omgangsproblemen? Shut up en kom gewoon es een biertje doen en lekker over audio lullen...is echt niet moeilijk!
Op een forum behoor je normaal met elkaar om te kunnen gaan.maat, ik heb het met hem geprobeerd en ben op mijn bek gegaan.

Daar mag best even over gesproken worden.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #304 Gepost op: 22 januari 2019, 23:56:27 »
Das goed, maar dan moet je ons Utrechts bier niet gaan afkraken mannetje!
:braak: ;D

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #305 Gepost op: 22 januari 2019, 23:57:51 »
Waarom laat je het op een forum dan niet zien dat je sociaal bent.

Je schopt en trapt, waarom nou.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2019, 23:59:29 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: De set van Infinity
« Reactie #306 Gepost op: 23 januari 2019, 00:02:15 »
Zucht....dit is toch een forum over audio en niet een forum over omgangsproblemen? Shut up en kom gewoon es een biertje doen en lekker over audio lullen...is echt niet moeilijk!
Op een forum behoor je normaal met elkaar om te kunnen gaan.maat, ik heb het met hem geprobeerd en ben op mijn bek gegaan.

Daar mag best even over gesproken worden.
Ik ga met iedereen normaal om, sterker nog ik nodig mensen uit gezellig langs te komen. Is me twee keer gelukt. Een forum lid van hififreak en een forum lid met draaitafel probleem van hifi forum en het was allebei heel gezellig, sterk contrast met alle beschuldigingen hier. Het maakt mij niet uit wie er gelijk heeft of wie wat heeft gedaan...het is mooi zo...punt! Elke extra opmerking voegt niks toe aan dit forum. Dus of jullie komen gezellig een keer een biertje doen in mijn mancave...of jullie blijven door gaan met elkaar te beschuldigen, en dan laat ik het los!

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #307 Gepost op: 23 januari 2019, 00:03:25 »
Hij gaat niet eens inhoudelijk in op de dingen die ik hem verwijt. Omdat hij gewoon weet dat ik gelijk heb de held.
je verwijt me maar wat je wil. En wat bedoel je met de held...

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #308 Gepost op: 23 januari 2019, 00:04:16 »
 Toppie!
Das goed, maar dan moet je ons Utrechts bier niet gaan afkraken mannetje!
Daar kan hij geen belofte over maken
Ben bang dat het al afgekraakt wordt voordat het geproefd is....gezien eerdere posts.


Groeten, Ando.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #309 Gepost op: 23 januari 2019, 00:09:50 »
Zucht....dit is toch een forum over audio en niet een forum over omgangsproblemen? Shut up en kom gewoon es een biertje doen en lekker over audio lullen...is echt niet moeilijk!
Op een forum behoor je normaal met elkaar om te kunnen gaan.maat, ik heb het met hem geprobeerd en ben op mijn bek gegaan.

Daar mag best even over gesproken worden.
Ik ga met iedereen normaal om, sterker nog ik nodig mensen uit gezellig langs te komen. Is me twee keer gelukt. Een forum lid van hififreak en een forum lid met draaitafel probleem van hifi forum en het was allebei heel gezellig, sterk contrast met alle beschuldigingen hier. Het maakt mij niet uit wie er gelijk heeft of wie wat heeft gedaan...het is mooi zo...punt! Elke extra opmerking voegt niks toe aan dit forum. Dus of jullie komen gezellig een keer een biertje doen in mijn mancave...of jullie blijven door gaan met elkaar te beschuldigen, en dan laat ik het los!
Ik ga met alle leden normaal om, dat wil ik nog even gezegd hebben. Bij de een sta ik wat dichter bij dan bij de ander, maar voor de rest, helemaal goed.

Groningen ligt best ver van Utrecht en als ik 2 uurtjes ben geweest, dan wil ik ook graag weer naar huis.

Maar goed, het voorjaar doet rare dingen met me, dus het kan maar zo zijn dat ik met mijn bus zoetjes bij je voor de deur sta.

Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #310 Gepost op: 23 januari 2019, 00:11:54 »
Ik neem je gewoon zoals je bent en druk geen Adam speaker door je keeltje heen!
ik druk je geen Infinity door je keeltje ;) kijk dit is nou weer zo'n misselijke opmerking. Het enige wat ik zeg is dat ik veel gehoord heb en altijd terug kom bij Infinity..wat is daar zo erg aan. Ik hou totaal niet van dat zeikerige gelul en daar heb ik de pest hekel aan.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #311 Gepost op: 23 januari 2019, 00:12:39 »
Hij gaat niet eens inhoudelijk in op de dingen die ik hem verwijt. Omdat hij gewoon weet dat ik gelijk heb de held.
je verwijt me maar wat je wil. En wat bedoel je met de held...
Dat je je ook nog wel wat voelt, plus dat je niet inhoudelijk op mijn dingen in gaat. Weer zo'n sociale trek van je
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #312 Gepost op: 23 januari 2019, 00:15:55 »
Eigenlijk het enige wat we gezamenlijk hebben, is de liefde voor Vincent apparatuur.

Het had zo leuk kunnen zijn.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #313 Gepost op: 23 januari 2019, 00:16:17 »
Ik ga maar eens een nachtje slapen. De irritatie begint op te lopen dus maar even rust. De reset heeft niet lang effect gehad.


Groeten, Ando.
Welterusten Ando, een Vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken...
ik merk wel dat je hier het beste over het algemeen moet meelullen. Ik zeg bijna altijd wat ik denk zo ben ik en blijf ik.  ;)

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #314 Gepost op: 23 januari 2019, 00:17:45 »
Hou je je nou een beetje van de domme om niet op mijn aantijgingen in te gaan? Mij beschuldigen dat ik luidsprekers afkraak? Je moet gewoon even zo doorgaan.
en weer gelul!!! Ik zeg dat niet over jou GOED LEZEN.