Auteur Topic: De set van Infinity  (gelezen 60936 keer)

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #330 Gepost op: 23 januari 2019, 00:46:09 »
Hou je je nou een beetje van de domme om niet op mijn aantijgingen in te gaan? Mij beschuldigen dat ik luidsprekers afkraak? Je moet gewoon even zo doorgaan.
en weer gelul!!! Ik zeg dat niet over jou GOED LEZEN.
Waarom gebruikte je hem als sneer naar mij toe?

Ik word er eigenlijk ook een beetje moe van.. Die Vincents van jou zijn geen hybrides he?
hybride en de 100 watt klasse A
Dat is veel voor een klasse A amp zeg! Gaaf man
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #331 Gepost op: 23 januari 2019, 00:47:03 »
7
Zucht....dit is toch een forum over audio en niet een forum over omgangsproblemen? Shut up en kom gewoon es een biertje doen en lekker over audio lullen...is echt niet moeilijk!
Op een forum behoor je normaal met elkaar om te kunnen gaan.maat, ik heb het met hem geprobeerd en ben op mijn bek gegaan.

Daar mag best even over gesproken worden.
Ik ga met iedereen normaal om, sterker nog ik nodig mensen uit gezellig langs te komen. Is me twee keer gelukt. Een forum lid van hififreak en een forum lid met draaitafel probleem van hifi forum en het was allebei heel gezellig, sterk contrast met alle beschuldigingen hier. Het maakt mij niet uit wie er gelijk heeft of wie wat heeft gedaan...het is mooi zo...punt! Elke extra opmerking voegt niks toe aan dit forum. Dus of jullie komen gezellig een keer een biertje doen in mijn mancave...of jullie blijven door gaan met elkaar te beschuldigen, en dan laat ik het los!
Ik ga met alle leden normaal om, dat wil ik nog even gezegd hebben. Bij de een sta ik wat dichter bij dan bij de ander, maar voor de rest, helemaal goed.

Groningen ligt best ver van Utrecht en als ik 2 uurtjes ben geweest, dan wil ik ook graag weer naar huis.

Maar goed, het voorjaar doet rare dingen met me, dus het kan maar zo zijn dat ik met mijn bus zoetjes bij je voor de deur sta.
Snap ik maar al te goed, had vorige week een opdracht van mijn werk in Leeuwarden, leuke stad, maar wat een pokken end rijden  ;D Bus kan trouwens (nog) gratis parkeren in mijn straat.  En als het mooi weer en warm is kun je ook zwemmen bij ons. Naast dat ik een mancave heb, ben ik ook in het bezit van een zwembad. Deze is nu zo'n 5 graden (dus je bent een held als je daar in springt) maar als het zonnetje z'n best doet in het voorjaar kan ik meestal al snel mijn Speedo weer aan  ;D (excuses voor de beeldvorming)
  Daag

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #332 Gepost op: 23 januari 2019, 00:50:50 »
Ik heb het woord volwassen niet in mijn mond gehad, maar als je me zo over de rooie jaagt met valse beschuldigingen en elke keer weer zitten te porren, dan wordt ik erg boos. Heel erg boos

En anders, wou je me opzoeken en met de handen gaan praten? Dat kan ik je afraden
hoe kom je hier bij, waar maak je dat op uit?
Sowieso altijd voorzichtig zijn met zulke uitspraken mij maak je ook niet bang.
Mij ook niet, ben voor niemand bang! Wil je ook een foto van me? Dan weet je gelijk hoe ik er uit zie
nee dank je, misschien kan ik dan niet slapen ;)

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #333 Gepost op: 23 januari 2019, 00:52:54 »
Mannen, het heeft me een bak aan energie gekost en morgen draait de wereld gewoon weer zijn zelfde rondje..

Een fijne nacht en morgen weer gezond op.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #334 Gepost op: 23 januari 2019, 00:54:44 »
Ik ben niet zeikerig opgevoed(getraind).

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #335 Gepost op: 23 januari 2019, 00:56:22 »
Ik ben niet zeikerig opgevoed(getraind).
Deze sneer begrijp ik niet..

Och, om dat stukje wat ik heb geschreven..

Je wilt ook negatieve aandacht he......
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2019, 00:58:12 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #336 Gepost op: 23 januari 2019, 00:56:31 »
Mannen, het heeft me een bak aan energie gekost en morgen draait de wereld gewoon weer zijn zelfde rondje..

Een fijne nacht en morgen weer gezond op.
dank je jij ook.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #337 Gepost op: 23 januari 2019, 01:05:02 »
Ik ben niet zeikerig opgevoed(getraind).
Deze sneer begrijp ik niet..

Och, om dat stukje wat ik heb geschreven..

Je wilt ook negatieve aandacht he......
ik zeg wat ik denk dat is alles.
Genoeg nu.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.079
Re: De set van Infinity
« Reactie #338 Gepost op: 23 januari 2019, 07:08:42 »
Het enige wat ik erover kan melden is dat de ervaring tussen Emit's en de AMT's voor mij niet zozeer een kwalitatieve verschil betreft, maar de AMT's beduidend makkelijker te plaatsen zijn. Bij de Emit's ervoer ik sneller een links/rechts ervaring als ik uit het lood bewoog.

Daarnaast zijn mijn Adam'pjes inmiddels een jaar of twee steady in gebruik en dat heeft eigenlijk geen andere luidspreker geëvenaard (de aan de aandacht ontsnapte Avalon Avatar's ter zijde/opknaplijken waren dat).

De eerlijkheid gebiedt natuurlijk ook te zeggen dat het audiofiele streven grotendeels is weggezakt. En lekker subjectief, ook dat.

Groet, Mark
en dat vindt ik weer vreemd  de emit en emim stralen juist heel breed af, en klinken daarom mooi in heel de kamer en niet alleen op een bepaalde plaats.
De Infinity magnetostaten klinken met super detail zonder echt scherp te worden. Bijvoorbeeld de Martin Logan elektrostaten die super mooi klinken tot dat je merkt fat je het na een tijdje wel gehad hebt.
Deze Infinity die uit '81 komt klinken mooi, maar de Sigma waar het hier over gaat vindt ik nog duidelijker met ook een zuiverder bass. Voor mij zijn dit speakers hoe speakers moeten klinken.
Adam wordt zelden tweedehands aangeboden op MP omdat ze ze goed zijn of omdat ze weinig verkocht zijn? Ik denk het laatste ze zijn niet voor niets gestopt met huiskamer speakers..

Sidenote; Beide niet op hetzelfde moment èn in andere akoestiek beluisterd.

Dat ze gestopt zijn met de homeline kan zoveel andere redenen hebben dan hetgeen je lijkt te impliceren (en persoonlijk vermoed ik ook dat het andere redenen zijn. Maar dat ter zijde)

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: De set van Infinity
« Reactie #339 Gepost op: 23 januari 2019, 07:50:20 »
Ik communiceer hoe ik dat wil.

Dan moet je ook niet mauwen als je uitgesloten wordt voor verdere deelname.
De vorige keer, met leugens en manipulatie van jouw kant, zijn we erg vergevingsgezind geweest.
Dit forum is immers erg terughoudend m.b.t. het uitdelen van een ban, maar het is niet zo dat alles toelaatbaar is.
Doe er je voordeel mee.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

hrcc

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.433
Re: De set van Infinity
« Reactie #340 Gepost op: 23 januari 2019, 08:04:48 »
Jammer dat het niet lijkt te lukken om het over audio te laten gaan .
Speakers, versterkers, akoestiek, allemaal boeiender dan de lange tenen van deze of gene.
 :doh:
luistert allen naar FIP radio:jazz en wijde omstreken

vriendelijke groet
Cees

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: De set van Infinity
« Reactie #341 Gepost op: 23 januari 2019, 08:16:34 »
We gaan vanaf nu op een fatsoenlijke manier door met audio.

Voor wie zoiets een probleem vormt, adviseer ik uit te loggen.
Onverwerkt verleden wordt vanaf nu verwijderd in dit draadje maar kan altijd middels PM gedeeld worden.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: De set van Infinity
« Reactie #342 Gepost op: 23 januari 2019, 08:27:10 »
Prima plan!


Groeten, Ando.
Science is no democracy

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #343 Gepost op: 23 januari 2019, 09:05:11 »
Moet zeggen dat een kabeldiscussie boeiender was/is om te volgen en om in mee te doen.

Maar: Hear hear....daarbij nog aan toevoegend: Je bent verantwoordelijk voor hetgeen jezelf schrijft....ja duh!!!!!!




Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

hrcc

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.433
Re: De set van Infinity
« Reactie #344 Gepost op: 23 januari 2019, 09:08:31 »
Hee, heb je je baard laten staan ?
luistert allen naar FIP radio:jazz en wijde omstreken

vriendelijke groet
Cees