Auteur Topic: De set van Infinity  (gelezen 60951 keer)

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #165 Gepost op: 16 december 2018, 22:09:53 »
:'(



Tsja...je zegt een volwassen vent te zijn maar je reageert op een ander als een klein kind. En op momenten als je je emoties helemaal niet meer onder controle hebt ga je lopen schelden.

Dat is inderdaad wel een beetje om te huilen. Misschien even bij de spreekwoordelijke mama op schoot en zeggen dat iedereen zo gemeen tegen je doet.

Gr. Hans
« Laatst bewerkt op: 16 december 2018, 22:13:43 door chansig »
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #166 Gepost op: 16 december 2018, 22:11:33 »
Jongens, zullen we er ajb mee stoppen? Ik steek mijn hand in eigen boezem en zeg sorry met dat geouwehoer met de foto.

Goed zo John. Ik stop er ook mee. Mijn plasje is wel gedaan.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: De set van Infinity
« Reactie #167 Gepost op: 16 december 2018, 22:11:52 »
Banana4
ook zo'n ettertje
Banana4
:Misschien meer variatie erin is zo eentonig zo. :rofl:
Banana4, eigenlijk om afscheid te nemen van jou maar geloof niet dat het al zover is, men is mild, nog wel.
« Laatst bewerkt op: 17 december 2018, 10:57:16 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #168 Gepost op: 16 december 2018, 22:16:38 »
Je bent enigszins voorspelbaar dus ik had hem al aangevuld met het woordje spreekwoordelijke.

Tussen mijn aanvulling en jouw post zaten 2 seconden... ;D

Gr. Hans
« Laatst bewerkt op: 16 december 2018, 22:20:30 door chansig »
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: De set van Infinity
« Reactie #169 Gepost op: 16 december 2018, 22:23:48 »
Nu ben ik echt even weg om af te koelen..
Positieve gedachte,  Banana4
Eens buizen altijd buizen.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.257
Re: De set van Infinity
« Reactie #170 Gepost op: 16 december 2018, 23:10:58 »
Hoe kom jij nou elke keer bij bij Facebook, daar heb je mij niet over gehoord.
laat maar, hou je maar van de domme.
En een moderator die mijn speakers afkraakt als vergane glorie op een audio forum, nee heel fatsoenlijk.
En daar hoor je niemand over, niemand met het lef om daar wat over te zeggen.

Dat klopt toch niet infinity? ik was het toch die jouw speaker iets hoger aansloeg dan de adams van Hififreak.

Dat ie daarop reageerde met oude vergane glorie is niet juist,men wist in 1995 heel goed hoe men goede speakers moesten

bouwen,dat is zekers Toppie!

Als we de redenering van hififreaks dan goed volgen, tja, dan moeten we elke 2 of 3 jaar het volgende model gaan bestellen

anders lopen we weer achter de hifi feiten aan,niet dan? :sceptic:

De onderstaande zijn er ook al een tijdje in dienst maar die klinken toch ook heel goed en stabiel toch?


« Laatst bewerkt op: 16 december 2018, 23:33:08 door bram freestone »
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: De set van Infinity
« Reactie #171 Gepost op: 16 december 2018, 23:17:22 »
Toch ben ik dan wel benieuwd hoe een moderne aktieve luidspreker klinkt t.o.v. een oudere. Er zal toch wel wat vooruitgang geboekt zijn? Ook heb ik een beetje mijn twijfels over 3 wissel frequenties in een passief filter...dat vraagt om problemen.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.369
Re: De set van Infinity
« Reactie #172 Gepost op: 16 december 2018, 23:30:46 »
Hoi Infinity, het lijkt me een keer leuk om deze speakers te beluisteren... zien er niet verkeerd uit. Ik vind het leuk om ervaring op te doen van verschillende luidspreker systemen, Infinity staat nog op mijn verlanglijstje. Weet niet of je andere audio liefhebbers toe laat in je luisterruimte, natuurlijk ben je ook bij mij welkom om naar een aantal luidsprekers te komen luisteren.

hrcc

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.433
Re: De set van Infinity
« Reactie #173 Gepost op: 17 december 2018, 05:27:03 »
 Toppie!

Speakers luisteren is leuker dan over woorden struikelen.
luistert allen naar FIP radio:jazz en wijde omstreken

vriendelijke groet
Cees

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #174 Gepost op: 17 december 2018, 07:46:12 »
Hoe kom jij nou elke keer bij bij Facebook, daar heb je mij niet over gehoord.
laat maar, hou je maar van de domme.
En een moderator die mijn speakers afkraakt als vergane glorie op een audio forum, nee heel fatsoenlijk.
En daar hoor je niemand over, niemand met het lef om daar wat over te zeggen.

Dat klopt toch niet infinity? ik was het toch die jouw speaker iets hoger aansloeg dan de adams van Hififreak.


 worship1 worship1 worship1

En dan te weten dat Infinity het totaal ergens anders om gaat: Je/men had HF moet afvallen voor zijn manier van posten.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.157
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: De set van Infinity
« Reactie #175 Gepost op: 17 december 2018, 09:13:34 »
John heeft ws hetzelfde bericht gelezen als mij. De strekking van het bericht van HF was volgens mij dat je hier niets wilde delen maar op FB wel. Volgens mij niets meer en niets minder....dus gewoon 1.

Gr. Hans
ja neem jij het maar op voor hem. Gek dan dat na freak zijn bekendmaking de Vries precies dacht te vertellen dat ik geen ruimte had bij mijn linkse speaker en of ik groter ben ga wonen, nogmaals 1+1=2 SCHANDALIG

Het moet niet gekker worden.  Ga jij me verantwoordelijk houden voor een PM-wisseling of welke conversatie dan ook die jij met een ander forumlid onderhoudt?
wat lul jij ik heb daarover geen onderhoud gehad met John. Zo moeilijk is het niet. JOHN kon dat niet weten zonder informatie van jou.

Je schreeuwt maar wat en datgene wat ik vervolgens van je lees, maakt het er niet beter op.
Voor je verder gaat wil ik je wijzen op de gang van zaken hier.  Valse beschuldigingen, die weerlegd worden door je eigen berichten, en dan vervolgens in het wilde weg iedereen beschuldigen van onbehoorlijk gedrag terwijl je daar zelf de boventoon in speelt, worden niet getolereerd.  Ik zal wederom je troep oprumen en je adviseren op een normale manier te converseren.  Indien je dat niet kunt, log uit en verdwaal op het internet.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #176 Gepost op: 18 januari 2019, 23:10:44 »
Was verdwaald op het internet.
Heb niet meer kunnen reageren op de laatste aantal berichten wat ook al schandalig is! Goed bezig freak.
De irritante rotzooi van anderen laten staan ;)
Ik zie dat anderen hier nog veel oudere vergane glorie hebben gekocht, maar jou antwoord was daarop "Mooi spul Paul en Renes" dat is meten met twee maten gast(zo noem jij mij na de ban)ook onfatsoenlijk trouwens.

Ando deze speakers zijn zelfs in deze tijd nog geweldig zelfs vergelijkbaar met woofers die in de ultra high end nu nog worden gebruikt polypropyleen/graphite. Heb ook nog Infinity's met papieren conus die ook nog super klinken papier blijft nog altijd een van de beste methode voor woofers, dus die vooruitgang wil niet zeggen dat het ook mooier klinkt voor je oren. De magnetostaten blijven prachtig zonder scherpte.

@ mmeutst ik had ook vuurwerk gekocht dus je vind mij ook een idioot, dat mag, maar om je dan nu uit te nodigen...als veel mensen er plezier in hebben zijn het niet direct idioten.
PS allemaal de groeten van mij vrouw die nu nog aan het strijken is :reddance: 8)

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.369
Re: De set van Infinity
« Reactie #177 Gepost op: 18 januari 2019, 23:30:54 »
@ mmeutst ik had ook vuurwerk gekocht dus je vind mij ook een idioot, dat mag, maar om je dan nu uit te nodigen...als veel mensen er plezier in hebben zijn het niet direct idioten.
PS allemaal de groeten van mij vrouw die nu nog aan het strijken is :reddance: 8)
Mijn opmerking was wel kort door de bocht, maar er lopen hier veel van die gasten langs het park waar ik woon waar ook dieren leven, die het nodig vinden van dat zinloos knalvuurwerk af te steken. En dan elk jaar dat gedoe met vuurwerk gooien naar politie/brandweer/ambulance personeel, mijn idee is afschaffen. En ja dan is het jammer dat de mensen die wel wat mooi sier vuurwerk willen afsteken daar onder moeten lijden. Blijkbaar kan een deel van onze bevolking niet die verantwoordelijkheid aan. Maar voel je vooral niet aangesproken.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #178 Gepost op: 18 januari 2019, 23:40:48 »
In 2017 60 tot 75 miljoen aan kosten...

https://www.rtlz.nl/algemeen/binnenland/artikel/3759616/zo-hoog-zijn-de-kosten-van-oud-en-nieuw

Zal dit afgelopen jaar ws weer hoger zijn....

Gr. Hans

Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #179 Gepost op: 18 januari 2019, 23:54:56 »
@ mmeutst ik had ook vuurwerk gekocht dus je vind mij ook een idioot, dat mag, maar om je dan nu uit te nodigen...als veel mensen er plezier in hebben zijn het niet direct idioten.
PS allemaal de groeten van mij vrouw die nu nog aan het strijken is :reddance: 8)
Mijn opmerking was wel kort door de bocht, maar er lopen hier veel van die gasten langs het park waar ik woon waar ook dieren leven, die het nodig vinden van dat zinloos knalvuurwerk af te steken. En dan elk jaar dat gedoe met vuurwerk gooien naar politie/brandweer/ambulance personeel, mijn idee is afschaffen. En ja dan is het jammer dat de mensen die wel wat mooi sier vuurwerk willen afsteken daar onder moeten lijden. Blijkbaar kan een deel van onze bevolking niet die verantwoordelijkheid aan. Maar voel je vooral niet aangesproken.
ik steek ook knal af,  maar let wel op voor dieren. En die gasten die ambulance mensen bekogelen en zelfs in elkaar schoppen moeten ze zwaar straffen, maar de politie hier zijn zwak. Maar het gebeurt niet alleen met nieuwjaar dus vuurwerk heeft daar geen schuld aan.