Auteur Topic: De set van Infinity  (gelezen 60463 keer)

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #150 Gepost op: 16 december 2018, 18:59:02 »
John heeft ws hetzelfde bericht gelezen als mij. De strekking van het bericht van HF was volgens mij dat je hier niets wilde delen maar op FB wel. Volgens mij niets meer en niets minder....dus gewoon 1.

Gr. Hans
ja neem jij het maar op voor hem. Gek dan dat na freak zijn bekendmaking de Vries precies dacht te vertellen dat ik geen ruimte had bij mijn linkse speaker en of ik groter ben ga wonen, nogmaals 1+1=2 SCHANDALIG

Koekoek.

Jij en Bram hebben dezelfde manier van raar posten op een forum. Compleet vanuit eigen perspectief, niet tegen kritiek kunnen, denken dat anderen je alleen maar willen aanvallen etc, etc.

Veel plezier met je set en je speaker. Dat is uiteindelijk ook het belangrijkste.

Gr. Hans

Tja als hansje niet verder weet dan betrekt ie Brammetje erbij;wat laf&gemeen :neenee:

 ;D ;D ;D

En mijn punt is weer gemaakt..

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #151 Gepost op: 16 december 2018, 19:49:27 »
John heeft ws hetzelfde bericht gelezen als mij. De strekking van het bericht van HF was volgens mij dat je hier niets wilde delen maar op FB wel. Volgens mij niets meer en niets minder....dus gewoon 1.

Gr. Hans
ja neem jij het maar op voor hem. Gek dan dat na freak zijn bekendmaking de Vries precies dacht te vertellen dat ik geen ruimte had bij mijn linkse speaker en of ik groter ben ga wonen, nogmaals 1+1=2 SCHANDALIG

Het moet niet gekker worden.  Ga jij me verantwoordelijk houden voor een PM-wisseling of welke conversatie dan ook die jij met een ander forumlid onderhoudt?
wat lul jij ik heb daarover geen onderhoud gehad met John. Zo moeilijk is het niet. JOHN kon dat niet weten zonder informatie van jou.
Ik heb geen informatie gekregen van Hififreak mr Infinity
« Laatst bewerkt op: 16 december 2018, 19:56:19 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #152 Gepost op: 16 december 2018, 21:14:14 »
Ik zet helemaal niets op Facebook zit er eigenlijk ook nooit op.
In dat geval lijkt me een excuus van jou aan mijn adres wel het minste aangezien je me bij herhaling verwijten maakt, die op grond van je eigen woorden, het bovenstaande, niet plaats hebben kunnen vinden.
jij weet wel beter hè! En dan ook nog om excuses vragen over de omgedraaide wereld gesproken , wat laf.

En welke informatie zet ik klaar? Op welke manier kan iemand mij opzoeken op Facebook? Vertel mij dat even omdat ik dat niet weet. Het lijkt mij dat dat niet zomaar kan als je verder geen informatie hebt.
Dit vies groepje neemt het voor elkaar op terwijl het wel eens héél onterecht kan zijn.

En Hans je bent vergeten te reageren op het antwoord van Betweeter dat het wel een filtertje is en niet alleen een viltje, maar dan doe je net of je neus bloed, walgelijk dit. 
En dan Ando verschrikkelijk mannetje, als ik zeg dat het op elke manier goed klinkt maar gewoon anders dan ervaar ik dat ook zo. En weer die beschuldiging dat ik die speakers niet heb, jij bent een van de walgelijkste van allemaal. En dan ook nog denken dat je fatsoen heb. Dan maak ik liever grapjes over vrouwen en verder een goed karakter heb dan jullie schijnheilige gelul.

Wie zit er op Facebook hier en hoe kan ik zonder naam of wat dan ook bijvoorbeeld  een lid vinden daar, vertel het mij dan kan ik dat ook eens proberen ;)

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: De set van Infinity
« Reactie #153 Gepost op: 16 december 2018, 21:20:57 »
 Banana4
Eens buizen altijd buizen.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #154 Gepost op: 16 december 2018, 21:24:44 »
Hoe kom jij nou elke keer bij bij Facebook, daar heb je mij niet over gehoord.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #155 Gepost op: 16 december 2018, 21:26:34 »
Soms komt informatie uit een hele onverwachte hoek...
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #156 Gepost op: 16 december 2018, 21:34:41 »
Maar er is toch verder helemaal niets gebeurd? Er is eigenlijk nog steeds rekening met je gehouden dat je geen persoonlijke dingen op dit forum wilt zetten.

Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #157 Gepost op: 16 december 2018, 21:39:36 »
Ik ben toch open tegen je?

Wat Hififreak bedoeld, is dat de tijd op het gebied van luidspreker techniek ook niet stil heeft gestaan.

Ik niets durfen te zeggen? Ik lig wel vaker overhoop met hem, dat los ik netjes via pb op.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #158 Gepost op: 16 december 2018, 21:41:16 »
Trouwens om 15:20 uur heb ik aangegeven niet meer op inhoud te reageren. Bevalt me veel beter.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #159 Gepost op: 16 december 2018, 21:41:56 »
Ik zeg toch dat ik die info vanuit een voor jou onverwachte hoek heb gekregen.

Als ik het slechte met je voorhad, had ik hem wel geplaatst.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: De set van Infinity
« Reactie #160 Gepost op: 16 december 2018, 21:46:05 »
Ik ben toch open tegen je?

Wat Hififreak bedoeld, is dat de tijd op het gebied van luidspreker techniek ook niet stil heeft gestaan.

Ik niets durfen te zeggen? Ik lig wel vaker overhoop met hem, dat los ik netjes via pb op.
ach joh veel nieuw spul kan er nog altijd niet tegen op, net of er zoveel veranderd is

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: De set van Infinity
« Reactie #161 Gepost op: 16 december 2018, 21:48:30 »
Ik kan daar geen oordeel over geven, ik heb ze nog nooit mogen beluisteren. Maar het zijn wel imposante dingen.

Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: De set van Infinity
« Reactie #162 Gepost op: 16 december 2018, 21:49:01 »
over onmacht gesproken, moet je geen Thanks schrijven bij het antwoord van Betweeter, je heb dan geen gelijk en dan net doen of je neus bloed. Eigenlijk wel lachwekkend zwaaizwaai

Nou....maar lekker naar bedje en maar hopen dat je morgen droog bent.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: De set van Infinity
« Reactie #163 Gepost op: 16 december 2018, 21:51:14 »
 
En dan Ando verschrikkelijk mannetje, als ik zeg dat het op elke manier goed klinkt maar gewoon anders dan ervaar ik dat ook zo.

Daar kom ik toch geen stap verder mee? Ik wil juist graag weten wat de effecten van dit 'direct-reflecting-system' zijn. In plaats van dat je me enthousiast probeert te krijgen voor Infinity krijg ik geen zinnig antwoord.

En weer die beschuldiging dat ik die speakers niet heb,

Ook hier lees je weer niet goed: ik vroeg me (nogmaals) af of je de speakers hebt. Die argwaan heb je zelf gewekt...

jij bent een van de walgelijkste van allemaal.

Kan ik prima mee leven. Je zou ook gewoon fatsoenlijk antwoord kunnen geven op vragen in plaats van op de man te spelen.

En dan ook nog denken dat je fatsoen heb. Dan maak ik liever grapjes over vrouwen en verder een goed karakter heb dan jullie schijnheilige gelul.

Ik stel directe vragen, jij draait er vervolgens omheen. Wat is hier dan schijnheilig? Je vrouw te kakken zetten op een forum (waarop ze zelf waarschijnlijk niet meeleest), is dat karakter? Zo komt het bij mij wel over.

Wie zit er op Facebook hier en hoe kan ik zonder naam of wat dan ook bijvoorbeeld  een lid vinden daar, vertel het mij dan kan ik dat ook eens proberen ;)

Type mijn naam in en je zult me vinden.....zo simpel kan het leven zijn.
« Laatst bewerkt op: 16 december 2018, 21:55:28 door Ando »
Science is no democracy

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Eens buizen altijd buizen.