Auteur Topic: Klipsch R-41M  (gelezen 3399 keer)

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Klipsch R-41M
« Gepost op: 10 december 2018, 12:14:05 »
Zie toevallig een aanbieding langs komen voor de Klipsch R-41M. Is dat wat? Hoe is het geluid t.o.c. de DM110i?

Iemand ervaring mee?
Science is no democracy

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Klipsch R-41M
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2018, 18:02:11 »

Je weet toch dat hier geen mens een oordeel over kan vellen?je zit op een dermate lage prijs dat het niet meer te pijlen

is toch? heb je dat dan nodig voor een kleine kamer? klein boxje klinkt gewoon klein of niet? :)
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Klipsch R-41M
« Reactie #2 Gepost op: 10 december 2018, 20:20:38 »

Je weet toch dat hier geen mens een oordeel over kan vellen?je zit op een dermate lage prijs dat het niet meer te pijlen

is toch? heb je dat dan nodig voor een kleine kamer? klein boxje klinkt gewoon klein of niet? :)
Nou is u door meerdere mensen verteld dat een monitor luidspreker heel volwassen kan klinken, waarom gelooft u dat toch niet mr Freestone!?

Ik nodig u bij deze uit om een zeer volwassen klinkende monitor luidsprekers te beluisteren, u mag dan zeggen wat we gaan eten!

Mvg
John
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Klipsch R-41M
« Reactie #3 Gepost op: 10 december 2018, 20:24:51 »

Je weet toch dat hier geen mens een oordeel over kan vellen?je zit op een dermate lage prijs dat het niet meer te pijlen

is toch? heb je dat dan nodig voor een kleine kamer? klein boxje klinkt gewoon klein of niet? :)

Lees even dit verhaaltje Bram.

Klikkerdeklik


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Klipsch R-41M
« Reactie #4 Gepost op: 10 december 2018, 21:33:25 »

Je weet toch dat hier geen mens een oordeel over kan vellen?je zit op een dermate lage prijs dat het niet meer te pijlen

is toch? heb je dat dan nodig voor een kleine kamer? klein boxje klinkt gewoon klein of niet? :)
Nou is u door meerdere mensen verteld dat een monitor luidspreker heel volwassen kan klinken, waarom gelooft u dat toch niet mr Freestone!?

Ik nodig u bij deze uit om een zeer volwassen klinkende monitor luidsprekers te beluisteren, u mag dan zeggen wat we gaan eten!

Mvg
John

Je verkeert toch niet in de illusie dat het zaken doet veranderen?!
Je kan beter de vrouw verwennen met een gezellig diner.

Groetjes, Mark angel
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Klipsch R-41M
« Reactie #5 Gepost op: 10 december 2018, 22:08:56 »

Je weet toch dat hier geen mens een oordeel over kan vellen?je zit op een dermate lage prijs dat het niet meer te pijlen

is toch? heb je dat dan nodig voor een kleine kamer? klein boxje klinkt gewoon klein of niet? :)
Nou is u door meerdere mensen verteld dat een monitor luidspreker heel volwassen kan klinken, waarom gelooft u dat toch niet mr Freestone!?

Ik nodig u bij deze uit om een zeer volwassen klinkende monitor luidsprekers te beluisteren, u mag dan zeggen wat we gaan eten!

Mvg
John

Je verkeert toch niet in de illusie dat het zaken doet veranderen?!
Je kan beter de vrouw verwennen met een gezellig diner.

Groetjes, Mark angel

Uhhhhh.... was deze reactie voor mij bedoeld? Dan ga ik gelijk even reserveren....
Science is no democracy

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Klipsch R-41M
« Reactie #6 Gepost op: 10 december 2018, 22:19:00 »

Je weet toch dat hier geen mens een oordeel over kan vellen?je zit op een dermate lage prijs dat het niet meer te pijlen

is toch? heb je dat dan nodig voor een kleine kamer? klein boxje klinkt gewoon klein of niet? :)

Iedere luidspreker heeft toch wel een beetje zijn eigen karakteristiek. Als iemand aan kan geven hoe de Klipsch klinkt t.o.v. de B&W heb ik een beetje een idee. Ik vraag ook niet om een oordeel, geen idee waar dat dan weer langsgaat. De nieuwere Klipschen heb ik nog nooit gehoord dus ik weet niet waar ik aan moet denken.

Wat heeft prijs met pijlen te maken? Snap er niks van.

Zit niet te wachten op disco-niveau op kantoor, eens wat anders proberen lijkt me wel aardig.
Science is no democracy