Sets van Hififreaks > Sets van onze leden

Even voorstellen :)

(1/5) > >>

Focal:
Hallo daar! 


Ben nieuw hier op het forum en wilde mijzelf, èn mijn set even voorstellen! 

Ik ben Niek en eigenlijk al sinds kind een enorme muziekliefhebber! Ook als kind al een zwak gehad voor mooi stukje ‘pure’ muziek, alsin  als het gewoon erg mooi klonk.
Na een lange leerweg van diverse audiocomponenten ben ik geheel tevreden uitgekomen op onderandere wat hier onder op foto staat.
Dit zijn een erg mooie en fijne AVM Evolution A2 Black edition versterker. Neutrale en analytische krachtige versterker.
De weergevers zijn Focal  Electra 907 BE’s. Ook deze hebben een fijne neutrale en analitische weergave

M’n bron, de Auralic Aries mini + Sbooster voeding heb ik maar niet op foto gezet omdat deze niet heel erg fotogeniek zijn naar mijn mening  ;)

Ik hoop hier op het forum leuke leerzame gesprekken te hebben met sommigen van jullie!

Tot horens!   Banana4

Hififreak:
Welkom Niek.

Volgens mij heb ik bij Henk93 dezelfde speakers beluisterd i.c.m. twee subs.  Niets mis mee.

Marcel Dali:
Welkom Niek,

Mooie set.  Geniet er van en ik hoop dat je het hier leuk gaat hebben.

Marcel

Focal:

--- Citaat van: Hififreak op 28 juli 2018, 08:59:49 ---Welkom Niek.

Volgens mij heb ik bij Henk93 dezelfde speakers beluisterd i.c.m. twee subs.  Niets mis mee.

--- Einde van citaat ---
Nee absoluut niet. Sommigen denken/zeggen dat het hoog bij metalen tweeters “hard” is. Ik ervaar zoiets helemaal niet, juist zijdezacht hier.
Qua laag ook niets te klagen. Had een sub, maar staat in ons nieuwe huis gewoon uit;)  Akoestiek v/d kamer helpt wat mee hier en loopt gewoon keurig door tot 30Hz.

Focal:

--- Citaat van: Marcel Dali op 28 juli 2018, 09:37:25 ---Welkom Niek,

Mooie set.  Geniet er van en ik hoop dat je het hier leuk gaat hebben.

Marcel

--- Einde van citaat ---
Dank u!  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie