Hifi hardware > Digitale bronnen

Tweede hands cd-speler Sony

(1/3) > >>

mmuetst:
Ik denk er over om een tweede hands CD speler van Sony te kopen. Welke machines hebben een goed loopwerk die niet snel stuk gaan? Uitgang mag gewoon analoog zijn, of wel gebruik gewoon de DAC in de speler.

o8-Carni-8o:
Ik heb in het verleden zeer goede ervaringen met de XA-20es, XA-30es en XA-50es gehad. Overigens vind ik wel dat men er op dit moment veel te veel geld voor vraagt op de tweedehands markt. Op dit moment maak ik gebruik van drie stuks CDP-XB920/930qs met stable platter / puck. Zeer degelijk gebouwd, optisch en analoog en een jogdial. Ondanks dat ze allemaal de 10 jaar al ruim gepasseerd zijn hebben ze mij nog niet één keer in de steek gelaten.

Edit: Deze kon ik op MP vinden. Prijs wat aan de hoge kant, maar hij lijkt wel in uitstekende staat. https://link.marktplaats.nl/m1280935952



Marcel Dali:
Ja!  Mooi apparaat. Ik heb een zwarte, al vele jaren en heeft het nog nooit verkeerd gedaan.

Voor 75 euro op Marktplaats gevonden.


Marcel

Kwabbernoot:
Heet dat bij Sony ook Stable Platter? Ik dacht dat dit een techniek van Pioneer was. Het lijkt mij ook een totaal andere opbouw.

Groeten...

Wilco:
Hoe het bij Sony heet, staat op de lade van bovenstaande foto. Geweldige termen konden ze daarvoor bedenken. ;)
Ik heb ook een aantal van die spelers gehad, waren niet allemaal betrouwbaar. (xa50 heeft het wel altijd goed gedaan).
Leuke gimmick was het, meer niet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie