Hifi hardware > Versterkers en receivers

Moon vs Nad

(1/4) > >>

fla:
Halo, zijn er hier leden die ervaring hebben met een Moon Neo 330A eindversterker.
Ik heb namelijk een Nad M12 dac/preamp en gebruik nu een Musical Fidelity M6i als eindversterek, die staat hier nu een beetje zielig met zijn mooie grote ongebruikte volumeknop in het midden.
Logischerwijs zou je denken aan een M22 V2 eindversterker, maar ik ben wat bang van classe D versterkers vanwege hun soms wat hard klinkend wat algauw tot luistermoeheid kan leiden.

JuKe Box:
Ik denk dat de vereniging van "versterkers klinken niet" weer snel in actie gaan komen.

Hififreak:
Moon.   8)

chansig:

--- Citaat van: fla op 07 juni 2018, 18:19:19 ---....maar ik ben wat bang van classe D versterkers vanwege hun soms wat hard klinkend wat algauw tot luistermoeheid kan leiden.

--- Einde van citaat ---

Ws gelezen dat klasse D koud, kil, afstandelijk, niet natuurlijk etc...klinkt. Gewoon zelf proberen en laat je verassen.

Gr. Hans

Johndv:

--- Citaat van: JuKe Box op 07 juni 2018, 19:16:05 ---Ik denk dat de vereniging van "versterkers klinken niet" weer snel in actie gaan komen.

--- Einde van citaat ---
De waarheid kan soms heel vervelend zijn, ik blijf me er ook tegen verzetten hoor!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie