Sets van Hififreaks > Sets van onze leden

AudioEnZo

(1/9) > >>

AudioEnZo:
Beste muziekliefhebbers, ik lees al een poosje mee en moest mezelf even voorstellen. Ik ben al eeuwen een liefhebber van muziek maar natuurlijk ook van  de hardware om dit allemaal zo fraai mogelijk weer te geven.

Door de jaren heen heb ik een keur van apparatuur gehad. Vooral Audio GD vind ik een regelrechte ontdekking. Chinees maar oh zo mooi gebouwd en klinkt zeer goed.
Ook heeft streamen zijn intrede gedaan hier en is gewoonweg erg handig en kwalitatief tegenwoordig uitermate goed.

Samen met de Xanadu luidsprekers (ja ik ben fan :) ) staat er een set die mijn smaak volledig vervuld.
In tegenstelling wat op de foto een kale akoestiek lijkt, is die best goed in orde, tuurlijk kan het altijd beter maar het blijft een compromis tussen optimaal en leefbaarheid. De kamer is lekker vol gemeubileerd en de schuine kap van de uitbouw doet er ook goed aan.
Ik ben een echte stereo aanhanger, maar dat is uiteindelijk ook een hometheater ;)

That's it, just me. En nu weer verder lezen :)

Mijn huidige set:

Supra en Lapp netsnoeren > Synology NAS > Tasker C726 ethernet digital audio> Asus RT-AC88U > Audioquest Pearl ethernetkabel > SOtM sMS-200Ultra + sPS-500 streamer set > Tubulus USB V2 kabel > Singxer SU-1 MagnaFied > Tubulus Argentus I2S interlink (HDMI) > Audio GD R2R 7HE DAC > Tubulus Argentus ACSS interlink > Audio GD Master 1 voorversterker > Tubulus Argentus XLR Interlink > Audio-GD Master 3 eindversterker >  Tubulus Argentus V2 luidsprekerkabel > Xanadu HRS80 NEO


Audiofreak:
Er zitten mooie luidsprekercomponenten in de kasten van Xanadu !!!

hrcc:
Fraaie set AEZ !

AudioEnZo:
Dank mensen  :)

Inderdaad mooie componenten in de Xanadu speakers, maar ook de toewijding van Age van der Woud bij het ontwerpen en bouwen vind ik erg mooi!

Hififreak:
Welkom en mooie set!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie