Hifi hardware > Recensies

xanadu ds 14

(1/2) > >>

kappie:
Heb onlangs een setje xanadu ds 14 gekocht min of meer voor de handel , maar ..... nu de rogers  1.7 km verderop staan te spelen , weer opgehaald ( uitgeleend)  en vanmiddag eens aan den tand gevoeld .

man man man wat 1pracht speakertje is dit gewoon kippenvel  heb de afgelopen 20jr. heel wat speakers versleten O.A. philips mfb541 mfb544 mfb567 mfb585 mfb587 klipsch ? met tractrix hoorn (vreselijk ) B&W DM6,  B&W DM7 ,Magnat ar 10 , AR10pi,
Elipson melodyne , Translator impact 30, Tangband lancetta, Kef Calinda , ASW cantius 1.5, Rogers Monitors . en nog vele tussendoortjes . 

ik heb het al vaak tegen Gerda( mijn vrouw) gezegd : dizze bliem!!  (deze blijven) maar toch na een aantal dagen begon het weer te kriebelen 

vandaag vele cd,s beluisterd en nu meen ik het echt Dizze bliem

Ando:
Zo te zien een transmissielijn, dat kan mij altijd wel bekoren. Welk type heb je, van de 14 zijn een aantal varianten gemaakt.


Groeten, Ando.

kappie:
type 1  nette maar gebruikte staat .

Bryston power:

--- Citaat van: kappie op 01 april 2018, 20:46:31 ---Heb onlangs een setje xanadu ds 14 gekocht min of meer voor de handel , maar ..... nu de rogers  1.7 km verderop staan te spelen , weer opgehaald ( uitgeleend)  en vanmiddag eens aan den tand gevoeld .

man man man wat 1pracht speakertje is dit gewoon kippenvel  heb de afgelopen 20jr. heel wat speakers versleten O.A. philips mfb541 mfb544 mfb567 mfb585 mfb587 klipsch ? met tractrix hoorn (vreselijk ) B&W DM6,  B&W DM7 ,Magnat ar 10 , AR10pi,
Elipson melodyne , Translator impact 30, Tangband lancetta, Kef Calinda , ASW cantius 1.5, Rogers Monitors . en nog vele tussendoortjes . 

ik heb het al vaak tegen Gerda( mijn vrouw) gezegd : dizze bliem!!  (deze blijven) maar toch na een aantal dagen begon het weer te kriebelen 

vandaag vele cd,s beluisterd en nu meen ik het echt Dizze bliem

--- Einde van citaat ---

Fraaie speaker idd.... heb hem ook gehad

Markus:
Ben ooit, medio 2002 met de DS14 reference bezig geweest (was volgens mij een op filteronderdelen gemodificeerde DS14 AL mk2 of zoiets). Mooie luidspreker.

Volgens mij noemt Xanadu z'n transmissielijn(variant?); Hybride Tube.

Veel plezier ermee!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie