Hifi hardware > Hifi algemeen

Je laatste audio-aanwinst(en)!

(1/977) > >>

Hififreak:

proximus:
Gisteren heb ik bij de kringloopwinkel toch maar weer een Philips DCC recorder mee genomen. Eigenlijk was ik na vele tegenvallers klaar met dit medium en deze apparaten. Maar ik heb nog zoveel bandjes die ik eigenlijk op de PC wil zetten dat ik er toch nog eentje nodig heb. Zoals gezegd gisteren de kans gegrepen. Hij stond er voor € 10,=. Wat mij betreft de juiste prijs om nog één keer een DCC naar PC kopieer project te starten...

JohnK:

--- Citaat van: proximus op 28 oktober 2012, 16:15:54 ---Gisteren heb ik bij de kringloopwinkel toch maar weer een Philips DCC recorder mee genomen. Eigenlijk was ik na vele tegenvallers klaar met dit medium en deze apparaten. Maar ik heb nog zoveel bandjes die ik eigenlijk op de PC wil zetten dat ik er toch nog eentje nodig heb. Zoals gezegd gisteren de kans gegrepen. Hij stond er voor € 10,=. Wat mij betreft de juiste prijs om nog één keer een DCC naar PC kopieer project te starten...



--- Einde van citaat ---
Al wel getest op de juiste werking?

proximus:
Yep. speelt als een zonnetje..., zowel analoog als digitaal. 8)

JohnK:

--- Citaat van: proximus op 28 oktober 2012, 18:50:02 ---Yep. speelt als een zonnetje..., zowel analoog als digitaal. 8)

--- Einde van citaat ---
Dan ben je mooi voor weinig centen burgemeester  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie