Auteur Topic: Millon Phantom S  (gelezen 1937 keer)

Be Tweeter

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
    • ARJANKU.IT service
Re: Millon Phantom S
« Reactie #45 Gepost op: 14 mei 2018, 11:12:30 »
Firefox slaat alarm:

Citaat
De site http://amorgignitamorem.nl/WebPaginas/BasreflexPijp/BasreflexPijp.html bevat schadelijke content, waaronder pagina's die:
Bezoekers naar schadelijke websites sturen

toch even gekeken in het kader van Living life to the max!
De berekende poortafmetingen variƫren niet met het conusoppervlak volgens mij. De afmetingen zijn alleen van belang om bij een bepaald chassis de luchtsnelheid in de poort binnen gewenste grenzen te houden.
Een groot poortoppervlak bij gelijkblijvende afstemming is gekoppeld aan een grote poortlengte ( Poort 2 maal zo groot, lengte 4 maal zo groot, zeg ik uit mijn hoofd).
An inability to grasp science is no argument against it....

Carl

• Hero Member
« Reactie #46 Gepost op: 19 juni 2018, 22:52:24 »
Noch even over de invloed van de versterker. Mijn MA 20 SE kreeg ik met mijn Quad 34/306 niet goed aan het klinken en ik bleef dus maar met de LS schuiven. Dat was in een keer voorbij toen ik een nieuwe (buizen)versterker kocht. Is vervolgens altijd een leidraad beweest bij eventuele aankopen: eerst thuis in de eigen set beluisteren en dan pas kopen. Op deze wijze wissel ik ook zelden apparatuur. Ik ben nu wel wat streamers aan het uitproberen. Het kan dus echt wel beter dan de Auralic mini.

Marcel Dali

• Hero Member
« Reactie #47 Gepost op: 20 juni 2018, 10:25:46 »
Geeft die buizenversterker net dat stukje aangename vervorming wat je met schuiven met de LS niet kon vinden?

Wat doen die andere streamers dan beter dan de Aurelic mini?  Geven ze aan de uitgang een iets hogere spanning af?

Overigens heb ik de Millon Phantom S , zoals al eerder aangeven , mogen beluisteren en ik vind het een goed en aangenaam klinkende LS.

Marcel :evil:
Xavian XN 185 mk2, Denon AVR-X3200W, Sony CDPXB920QS, Philips CD100, Teufel Raumfeld connector2, Denon AH-D2000, ifI micro ican.

chansig

• Trade Count: (3)
  • Hero Member
« Reactie #48 Gepost op: 20 juni 2018, 12:24:10 »
Ik niet heel erg. Maar dat zou ook aan de ruimte gelegen kunnen hebben. Al heb ik daar wel mijn twijfels over omdat die persoon wel wat aan de akoestiek gedaan had.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

Dutch & Dutch 8M, Paradigm, Focal Spirit, Fiio A5

Marcel Dali

• Hero Member
« Reactie #49 Gepost op: Vandaag om 10:51:49 »
Het zou maar zo eens kunnen dat de akoestiek waarin ik de luidspreker heb gehoord wel het goede van de LS naar voren bracht.

Het maakt allemaal niet uit.
Er zijn niet voor niets zoveel verschillende LS op de markt.
Voor iedere smaak ter invulling van MyFi is er wel wat te vinden.

Marcel
Xavian XN 185 mk2, Denon AVR-X3200W, Sony CDPXB920QS, Philips CD100, Teufel Raumfeld connector2, Denon AH-D2000, ifI micro ican.