Nieuws voor Hififreaks > Prijsvragen

FLITS Prijsvraag: Win één GMB Audio headset

(1/4) > >>

Allekabels:
Producten weggooien omdat de verpakking kapot is dat zou toch zonde zijn! Dat vinden wij van Allekabels.nl ook. Daarom gaan we één GMB Audio headset gratis weggeven. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een reactie plaatsen op het bericht. Vertel ons waarom jij de winnaar van dit product zou moeten worden. De origineelste reactie zal beloond worden. Om het wel leuk te houden vragen we om maar één keer te reageren. Je hebt t/m vrijdag 15:00 uur (16 maart) om te reageren daarna sluiten we de Allekabels.nl prijsvraag.



Nieuwe headset kopen? Bekijk hier het ruime headset aanbod van Allekabels.nl

Cyrus:
Met deze mooie headset kan ik even mijn kopzorgen opzij zetten en mij richten tot de hoofdzaak: ongestoord muziek luisteren  Headbanging

Marcel Dali:
Mijn buren gaan me dankbaar zijn als ik de headset ga gebruiken in plaats van mijn luidsprekers.

Alhoewel het wel zo is dat mijn buren naar zeer goede muziek luisteren.  Of ze nou willen of niet.  ;D

Marcel

Vintage lover:
Hmm,ik heb een vintage Lenco koptelefoon zoals dat vroeger genoemd werd ;D
Ik denk dat een GMB wel beter is.
Maar om daar achter te komen moet ik hem wel winnen :)

Bryston power:
Op dit moment alleen in het bezit van inears en zou graag weer eens languit op de bank muziek luisteren met een hoofdtelefoon die net dat beetje extra geeft.  :reddance: :reddance: :reddance:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie