Home cinema hardware > Hometheater algemeen

Beamer

(1/1)

Jansen!:
Ik kan van de buurman een ruim 7 jaar oude Acer p5370w beamer kopen.
Zal bij ons voornamelijk bedoeld zijn voor presentaties, maar af en toe een film of tv-uitzending zal ook voorkomen.
Ik kan er weinig tot geen reviews/testen over vinden.
Iemand bekend met dit apparaat?

Hififreak:
Ik weet niet wat je ervoor moet betalen maar de hedendaagse beamers zijn goedkoper dan destijds, hebben een hogere lichtopbrengst en nieuwe lampen zijn veel goedkoper.  Aangezien je 'm voor een deel zakelijk gaat gebruiken zou ik niet aan ouwe meuk beginnen maar kijken wat de beste koop vandaag of morgen is. 

Jansen!:
Z'n vraagprijs is € 210,00 inclusief plafondhouder en 80" scherm met muurbevestiging.
De beamer zal slechts incidenteel worden gebruikt, dus ik heb weinig zin om 7 à 800 Euro uit te gaan geven voor een nieuwe.


--- Citaat van: Hififreak op 11 februari 2018, 14:05:27 ---Ik weet niet wat je ervoor moet betalen maar de hedendaagse beamers zijn goedkoper dan destijds, hebben een hogere lichtopbrengst en nieuwe lampen zijn veel goedkoper.  Aangezien je 'm voor een deel zakelijk gaat gebruiken zou ik niet aan ouwe meuk beginnen maar kijken wat de beste koop vandaag of morgen is.

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie