Auteur Topic: koptelefoon welke?  (gelezen 11713 keer)

a.b.d.o.n.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.026
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: koptelefoon welke?
« Reactie #15 Gepost op: 26 januari 2013, 23:14:03 »
Als je echt een goede koptelefoon wil, moet je een STAX kopen. Ik weet niet of je voor 200 euro een goede 2e hands kan kopen,maar anders spaar je door (en door en door).. Ik heb al jaren een STAX en hij blijft fenomenaal... Het instapmodel is al perfect.

Ik kies eieren voor mijn geld, dit is al zo goed.
Sparen en sparen, dat is wat ze willen.
Komt goed uit trouwens, als je hier bent voor die metrum kun je de proef op de som nemen.

In het weekend van de 9e februari ben ik misschien in de buurt van Emmen, maar ik heb al meer dingen op het programma staan, wie weet komt het je uit dan kunnen we kijken, en wie weet niet, dan een andere keer?

Over mijn smaak valt te twisten

Epimetheus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.004
Re: koptelefoon welke?
« Reactie #16 Gepost op: 26 januari 2013, 23:27:25 »
Als je echt een goede koptelefoon wil, moet je een STAX kopen. Ik weet niet of je voor 200 euro een goede 2e hands kan kopen,maar anders spaar je door (en door en door).. Ik heb al jaren een STAX en hij blijft fenomenaal... Het instapmodel is al perfect.

Ik kies eieren voor mijn geld, dit is al zo goed.
Sparen en sparen, dat is wat ze willen.
Komt goed uit trouwens, als je hier bent voor die metrum kun je de proef op de som nemen.

In het weekend van de 9e februari ben ik misschien in de buurt van Emmen, maar ik heb al meer dingen op het programma staan, wie weet komt het je uit dan kunnen we kijken, en wie weet niet, dan een andere keer?

Ik ben altijd wel thuis, dus zie maar.
Voor die tijd wel even mailen nog, dan kan ik het ook nog even mooi en verzorgt hier laten ogen.
Ik zit al te denken hoe het hier aan te sluiten en te doen.
Neem wel een interlink mee voor je NAD want ik heb geen redelijke meer, en natuurlijk je favoriete cd's want dan gaat het het beste natuurlijk.
Kennis ontstaat in de toekomst, wijsbegeerte is echter al aanwezig, H Zephrium 1923