Auteur Topic: Element voor Pioneer PL12-D  (gelezen 14517 keer)

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #30 Gepost op: 11 januari 2018, 11:10:00 »
Over de prijs/kwaliteit praat ik maar liever niet  ;) ik heb in ieder geval wat na te laten aan de kinderen.
Beide dochters van mij vroegen zich laatst af wie alles van zolder gaat halen als ik er niet meer ben en wat ze ermee moeten doen. ;D
Eens buizen altijd buizen.

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #31 Gepost op: 11 januari 2018, 14:00:51 »
Hebben ze geen vriendjes of zijn ze bang dat die ook altijd op zolder zitten  :)
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2018, 14:30:19 door Carl »

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #32 Gepost op: 11 januari 2018, 16:44:16 »
Over de prijs/kwaliteit praat ik maar liever niet  ;) ik heb in ieder geval wat na te laten aan de kinderen.
Beide dochters van mij vroegen zich laatst af wie alles van zolder gaat halen als ik er niet meer ben en wat ze ermee moeten doen. ;D
Ik heb het geluk dat één van mijn beide zonen wel belangstelling voor audio heeft en inmiddels heeft hij al een versterker en luidsprekers van mij gehad.
Nou heb ik tegenwoordig niet meer zo'n uitdragerij als in het verleden, dus opruimen gaat in een voorkomend geval nog wel meevallen. Ik denk er overigens wel aan om nog het e.e.a. weg te doen, zodat ik behoudens de versterker en luidsprekers voor mijn computer nog één basis set overhoud.
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2018, 16:46:36 door Audiofreak »

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #33 Gepost op: 11 januari 2018, 21:55:12 »
Toch zou ik de setjes Cabasse gewoon houden Jan. Misschien kan je je zoon alvast een paar lenen  :sceptic:

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #34 Gepost op: 11 januari 2018, 22:49:56 »
Toch zou ik de setjes Cabasse gewoon houden Jan. Misschien kan je je zoon alvast een paar lenen  :sceptic:
Carl, die Cabasse Galiotes kan hij t.z.t. van mij erven, tenzij ik voor die tijd aan een gehoorstoornis lijd. Hij is overigens zeer gecharmeerd van de JBL 4312A studiomonitoren die ik hem een paar jaar geleden cadeau heb gedaan. Hij was daar al gek op toen ze nog in onze woonkamer stonden.
Ik heb nog steeds de eerste uitvoering van de Galiotes en de daarop volgende  M2 uitvoering, welke uitvoeringen mij beide prima bevallen.
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2018, 22:54:23 door Audiofreak »

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #35 Gepost op: 12 januari 2018, 07:47:09 »
Terug naar het onderwerp: Element voor Pioneer PL12-D


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #36 Gepost op: 12 januari 2018, 08:06:33 »
Ik heb een Ortofon OM20 i.c.m. een Project draaitafel en dat speelt m.i. zeer fraai.  De draaitafel is een ding van niks maar het element maakt daar toch iets moois van.  Het is mijn ervaring als het loopwerk min of meer stil is dan komt het wel goed. 


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #37 Gepost op: 12 januari 2018, 08:52:36 »
Ik heb een Ortofon OM20 i.c.m. een Project draaitafel en dat speelt m.i. zeer fraai.  De draaitafel is een ding van niks maar het element maakt daar toch iets moois van.  Het is mijn ervaring als het loopwerk min of meer stil is dan komt het wel goed.
Jij bent ook een echte liefhebber heb ik zo begrepen ! :rofl:

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Element voor Pioneer PL12-D
« Reactie #38 Gepost op: 12 januari 2018, 09:18:09 »
That's me!   8)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.