Auteur Topic: Wat zijn jouw audioplannen voor 2018  (gelezen 5098 keer)

Cyrus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 939
  • Alles draait om de eenvoud!
Re: Wat zijn jouw audioplannen voor 2018
« Reactie #15 Gepost op: 22 februari 2018, 15:58:04 »
Ik had eigenlijk geen plannen, maar heb recent toch - enigszins onverwacht - de Accuphase E-305v verruild voor een Primare I32 met MM30 24/192 DAC annex Streaming-module. Een ruil die uitstekend uitpakt.

Aangezien de Primare niet beschikt over een phonotrap heb ik de aloude Cambridge 640P van stal gehaald. Die doet z'n werk goed, maar is niet configureerbaar voor verschillende elementen (geen instelbare weerstand en capaciteit, alleen de keuze MM of MC). De 640P zal in de loop van 2018 dus een opvolger gaan krijgen. De tot nu toe meest serieuze kanshebber is een ifi iPhono2. Maar ik blijf ook met interesse de ontwikkelingen rond Jacco's phonotrappen volgen; dat lijken mij potentieel ook uitstekende opvolgers voor de 640P.
Groeten,
Edwin

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Wat zijn jouw audioplannen voor 2018
« Reactie #16 Gepost op: 24 juni 2018, 12:13:15 »
Binnenkort wordt er gestart met een verbouwing.
De details zal ik de lezers besparen, maar naast een grotere luxere badkamer, komt er ook een ook een kamer die zo groot wordt, om dan als luisterruimte te dienen.
Tevens dient die ruimte ook als oefenruimte voor mijn sax. Kortom, al het muziekgebeuren in 1 ruimte.
Bijkomend voordeel is, dat de hele rotzooi uit de huiskamer kan, waardoor de huiskamer ook gezelliger/sfeervoller ingericht kan gaan worden.
Geen speakers, kabels, stroomblokken in het zicht die een hoop ruimte in nemen.
Vrouw ook weer blij!

Hoe staat het met de verbouwing?
Is er nog nieuws en zo ja, bevalt het is het uitgepakt zoals gehoopt en gepland?

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000