Hifi hardware > Hifi algemeen

Noise Stopper

(1/15) > >>

Jan:
Wie heeft ervaring met Noise Stopper? Je hebt ze o.a. van Audioquest, Sieveking.

o8-Carni-8o:
Nope, geen ervaring mee. Wel een mooie oplossing om je ongebruikte outputs stofvrij te houden.

Zo te zien zijn het gewoon plastic dopjes van €4,25 per stuk. De gelikte marketingtekst kan voor mij niet verhullen dat het gewoon dure meuk is.

AudioQuest RCA Noise-Stopper Caps: de slimme tweak voor beter geluid!

Verbeter de geluidskwaliteit door gebruik van AudioQuest RCA Noise-Stopper Caps. Door niet gebruikte rca aansluitingen af te sluiten met deze dopjes, wordt hoog-frequentestraling zoals WiFi en GSM tegengehouden. Hierdoor zijn details makkelijker hoorbaar en wordt de spreiding van het geluid verbeterd.


Be Tweeter:
Mijn bullshitdetector staat hevig te piepen.

renes:

--- Citaat van: o8-Carni-8o op 02 december 2017, 21:05:22 ---Nope, geen ervaring mee. Wel een mooie oplossing om je ongebruikte outputs stofvrij te houden.

Zo te zien zijn het gewoon plastic dopjes van €4,25 per stuk. De gelikte marketingtekst kan voor mij niet verhullen dat het gewoon dure meuk is.

AudioQuest RCA Noise-Stopper Caps: de slimme tweak voor beter geluid!

Verbeter de geluidskwaliteit door gebruik van AudioQuest RCA Noise-Stopper Caps. Door niet gebruikte rca aansluitingen af te sluiten met deze dopjes, wordt hoog-frequentestraling zoals WiFi en GSM tegengehouden. Hierdoor zijn details makkelijker hoorbaar en wordt de spreiding van het geluid verbeterd.

--- Einde van citaat ---
Good Posting
Alsof de straling alleen door ongebruikte aansluitingen naar binnenkomt, flauwekuldingen.

Audiofreak:
Die dopjes had je al in de jaren zeventig van de vorige eeuw al en niemand repte daar een woord over !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie