Hifi hardware > Versterkers en receivers

Denon PMA1500AE vs 1500R

(1/16) > >>

ckadett16v:
Goeden Dag,

Is er veel verschil tussen de 1500R en 1500AE, ik meende dat de AE de opvolger is van de R.

Is het ook mogelijk om de Denon op een lcd tv van tegenwoordig Ann te sluiten?

Zouden ze goed samen kunnen werken met de Infinity 81MK2

Aangezien er twee kleine boefjes rondlopen in huis ben ik eerst nog niet van plan om nieuwe speakers aan te schaffen. Zou zonde zijn als er een potlood oid vast in zou zitten🤣🤣

Of hebben jullie nog ideeën voor speakers die een beter geluid hebben. Om jullie een idee te geven wat ik mooi vindt klinken want dat is een persoonlijk iets natuurlijk. De Dali Opticon 5 en de B&W 684s2 vindt ik fijne speakers en dan heeft de Dali m'n voorkeur omdat die wat meer aanwezig is. Maar die komen er nu met de kleine boefjes niet in.

Heel veel vragen maar ik hoop dat jullie mij er mij kunnen helpen.

Gr Bert

hrcc:
De Infinity heeft niet zo gek veel stroom nodig om op gang te komen en de 1500r heeft daar ruim voldoende van.
Ik heb deze combinatie hier thuis gehad en dat ging prima.

Johndv:
Dag Bert, welkom op het forum!

De televisies van nu hebben haast geen normale analoge uitgangen meer. Als je geluk hebt, zit er een koptelefoon uitgang op, dat is dan een koptelefoon stekker met twee tulp stekkers en gaan.

Anders zit je vast aan een dac, die het digitale geluid omzet in analoog.

Wat luidsprekers betreft is het echt puur persoonlijk, een B&W speaker klinkt eigenlijk altijd wel goed, het is een beetje (positief bedoeld) een allemansvriend.
Ik ben er zekers van gecharmeerd.


ckadett16v:
Kan je dan beter voor een nieuwere versterker gaan of deze met een dac, is dat hetzelfde kastje waar bij sommige ook Spotify op e.d. zit? Of is dat weer heel wat anders🤣🤣

Johndv:

--- Citaat van: ckadett16v op 06 november 2017, 20:34:14 ---Kan je dan beter voor een nieuwere versterker gaan of deze met een dac, is dat hetzelfde kastje waar bij sommige ook Spotify op e.d. zit? Of is dat weer heel wat anders🤣🤣

--- Einde van citaat ---
Je kan voor 'weinig' geld een meerkanaals versterker op MP kopen, daar zit de functie 2 kanaals stereo luisteren op. Dat werkt echt prima en op deze versterkers zitten optische ingangen waar jij je tv op aan kan sluiten.

Ik kan uit ervaring vertellen Bert, dat dit perfect werkt!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie