Auteur Topic: Staat het streven naar de perfecte set het genieten van muziek in de weg?  (gelezen 21364 keer)

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Staat het streven naar de perfecte set het genieten van muziek in de weg?
« Reactie #105 Gepost op: 07 november 2017, 20:15:59 »
[...]
Mijn bezwaar was dan ook dat die wonderkist ertussen geplaatst werd. [...]
Was dat die schakelkast die een waarheid van de realiteit wist te onderscheiden?

Groet,
Jacco

Heb het idee dat die kist al lang bij de vuilnis ligt,en daar hoort ie ook thuis of niet Jacco?

Ach met word met de jaren ook wel ietjes wijzer niet dan?
Is dit een verkapte vraag om het experiment nog eens over te doen? Dat kan, de kist heb ik een speciaal plekje gegeven. Ik moet er misschien wel eerst even naar kijken of alles het nog doet zoals toen.

Groet,
Jacco

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Staat het streven naar de perfecte set het genieten van muziek in de weg?
« Reactie #106 Gepost op: 07 november 2017, 20:19:32 »
[...]
Mijn bezwaar was dan ook dat die wonderkist ertussen geplaatst werd. [...]
Was dat die schakelkast die een waarheid van de realiteit wist te onderscheiden?

Groet,
Jacco

Heb het idee dat die kist al lang bij de vuilnis ligt,en daar hoort ie ook thuis of niet Jacco?
Ach met word met de jaren ook wel ietjes wijzer niet dan?

Ik vermoed van wel, echter niet van jou. Niet dan?

Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Staat het streven naar de perfecte set het genieten van muziek in de weg?
« Reactie #107 Gepost op: 07 november 2017, 21:11:28 »
Ik krijg een beetje het idee dat Bram het gevoel heeft dat hij voor de zoveelste keer spullen in huis heeft gehaald die niet aan zijn verwachtingen voldoen, nu in de ontkenningsfase zit en zich afreageert op alles en iedereen wat dat gevoel versterkt of zijn ongelijk zou kunnen bewijzen.

Erg nuttig is het in elk geval allemaal niet, we komen er niet veel verder mee.

Tuurlijk niet ando jij loopt op alle gebieden achter je bent eigelijk het 5 de wiel van een car,iets wat dus eigenlijk totaal

overbodig is en dat vooral op hi fi gebied.

En dat vind ik eigenlijk wel jammer.Ik bied je dan ook aan om hier bij mij thuis te gaan luisteren naar de shit van YouTube

op mijn set.Ik weet nu al dat je helemaal bekeerd weer huiswaarts keert.En wees niet bang voor de onkosten ik betaal je de

benzine kosten+patat+kroket. wat wil een mens nog meer :koffie:
Ach Bram, in jouw tijd liep het paard nog voor de wagen, tegenwoordig heb je het vijfde wiel gewoon nodig.

Dank je voor de uitnodiging, maar ik ga hem niet aannemen. Jij wisselt zo vaak van set dat deze waarschijnlijk al weer anders is voordat ik bij jou vandaan thuis aangekomen ben.
Science is no democracy