Auteur Topic: Vast telefoonabonnement  (gelezen 3215 keer)

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: Vast telefoonabonnement
« Reactie #15 Gepost op: 13 augustus 2017, 18:59:02 »
Als ze geen opdracht hebben doet een monteur helemaal niets. Zolang er dus niets administratiefs veranderd voor die aansluiting zal het waarschijnlijk gewoon blijven werken...
Science is no democracy

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.257
Re: Vast telefoonabonnement
« Reactie #16 Gepost op: 13 augustus 2017, 19:37:39 »

Ziggo is kabel tele2 telefoonlijn,dus het 1 vergelijken met het ander kun je niet,mijn ervaring destijds was dat ik vele weken

of zelfs maanden kon kijken zonder te betalen bij ziggo,maar dan wel analoog met beperkte zenders.

kreeg uiteindelijk een brief van ziggo een abbo nemen of hij gaat op zwart,met het dreigement dat als het signaal eraf was

en ik nam dan alsnog een abbo dat ik dan alle administratie kosten+aansluitkosten moest betalen dussss :think:

Bram had toen al een wijs besluit genomen en had de schotel al paraat.Want ik heb een hekel aan rtl zowel de duitse alsook

de nederlandse, ik haat die rotreclame. Heb trouwens aan tv oost en bvn genoeg.

Kijk hoofdzakelijk ZDF neo met goede engelse duits en franse series,en een eerste klas beeldweergave,en duits is gewoon

mijn 2 de moerstaal.WAT WIL EEN MENS NOG MEER!! zwaaizwaai
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Vast telefoonabonnement
« Reactie #17 Gepost op: 17 augustus 2017, 12:58:58 »

Ziggo is kabel tele2 telefoonlijn,dus het 1 vergelijken met het ander kun je niet,mijn ervaring destijds was dat ik vele weken

of zelfs maanden kon kijken zonder te betalen bij ziggo,maar dan wel analoog met beperkte zenders.

kreeg uiteindelijk een brief van ziggo een abbo nemen of hij gaat op zwart,met het dreigement dat als het signaal eraf was

en ik nam dan alsnog een abbo dat ik dan alle administratie kosten+aansluitkosten moest betalen dussss :think:

Bram had toen al een wijs besluit genomen en had de schotel al paraat.Want ik heb een hekel aan rtl zowel de duitse alsook

de nederlandse, ik haat die rotreclame. Heb trouwens aan tv oost en bvn genoeg.

Kijk hoofdzakelijk ZDF neo met goede engelse duits en franse series,en een eerste klas beeldweergave,en duits is gewoon

mijn 2 de moerstaal.WAT WIL EEN MENS NOG MEER!! zwaaizwaai
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2017, 13:02:34 door renes »
Eens buizen altijd buizen.