Hifi hardware > Hifi algemeen

Voorbereiding vergelijkend warenonderzoek

(1/28) > >>

Bryston power:
Zullen we nog een versterker vergelijk houden?

Paul:

--- Citaat van: Bryston power op 24 juli 2017, 20:39:35 ---Zullen we nog een versterker vergelijk houden?

--- Einde van citaat ---
Wat heb jij in gedachten Gerwin ?

dekkersj:
Is eigenlijk alweer (te) lang geleden. Gewoon even gezellig samen zijn en daarna weer met de voeten op de vloer.

Groet,
Jacco

Hififreak:
Dan moet je setup maken die de goedkeuring van Bram kan verdragen.   ;)

Zullen we eerst eens drie totaal verschillende speakers naast elkaar zetten en kijken of een aantal mensen die blind uit elkaar kunnen houden?

bram freestone:

--- Citaat van: Jan op 23 juli 2017, 19:36:57 ---Bij mijn zoektocht naar een nieuwe set ter vervanging van mijn Myryad heb ik ook gekeken naar Cambridge Audio, met name naar de CXA-80, CXC en CP-2. Het nadeel van Cambridge Audio voor mij is dat het klasse-I apparatuur zijn, terwijl ik geen aarde aansluiting op de WCD's heb in de woonkamer. Ik heb nu voor de Rega Brio gekozen.

--- Einde van citaat ---

Ik vermoed dat je met aarde aansluiting een jouw stekkerdoos bedoeld of? dat je daar zo'n pietje precies in bent,

Denk je dat een versterker anders gaat klinken met of zonder aarde?

Trouwens de CXA80 is klangmatig de ietwat mindere dan de CXA60 daarom krijgt ie aftrekpunten,teminste bij whatshifi

Lees de tests maar grondig door van de CXA80 onderaan het artikel verklaren ze dat uitgebreid.

Had trouwens niet door dat je de myryad versterker daarvoor weg deed,die koste jaren geleden ±2000 euro.

En jouw rega brio van nu 11 of 1200 euro minder dacht ik,trotsdeem denk ik niet dat het een lood om oud  ijzer word.

Ik vermoed dat de brio klangmatig ietwat beter klinkt,maar dat ie ook anders klinkt tegenover de myryad vermoed ik zekers.

Berichten hierover krijgen we nog dacht ik of niet Jan? :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie