Auteur Topic: Roest van binnenuit bij Ford Transit  (gelezen 4482 keer)

Jansen!

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.431
Re: Roest van binnenuit bij Ford Transit
« Reactie #15 Gepost op: 01 november 2017, 10:57:38 »
Europa (Turkije).

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.913
    • ARJANKU.IT service
Re: Roest van binnenuit bij Ford Transit
« Reactie #16 Gepost op: 01 november 2017, 11:14:07 »
Ik zou via de sociale media en consumentenplatforms polsen of meer mensen die Ford rijden last hebben van het Ford roestmonster ( en dat moet zo zijn want ik zie diverse rotte Transits rondrijden), daar zijn ze in de regel wel gevoelig voor. Mogelijk hebben ze niet direct tijd voor je want er loopt nog een zaakje wegens ondeugdelijke motoren in kampeervoertuigen met een Ford basis. Ook daar wordt het pappen-en-nathouden scenario gehanteerd en worden niet goed uitgevoerde onderhoudsbeurten als laf excuus gebruikt voor steken die Ford heeft laten vallen.
« Laatst bewerkt op: 01 november 2017, 15:59:15 door Be Tweeter »
An inability to grasp science is no argument against it....

Jansen!

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.431
Re: Roest van binnenuit bij Ford Transit
« Reactie #17 Gepost op: 01 november 2017, 11:32:25 »
Over de zaak betreffende kapotte verstuivers in Ford-gebaseerde campers heb ik inderdaad ook gelezen.
Wat Ford doet grenst aan het Kafkaëske.
Ik heb overigens voldaan aan alle eisen die in het kader van de garantie worden gesteld, maar enige coulance? Ho maar...
Vandaar dat ik van plan ben ook de garage aansprakelijk te stellen (uiteraard na overleg met hen).

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Roest van binnenuit bij Ford Transit
« Reactie #18 Gepost op: 01 november 2017, 15:34:30 »
Ik heb in mijn kennissenkring twee mensen die inmiddels helemaal klaar zijn met Ford.  De een had onbalans op de voorkant van zijn nieuwe Focus en de garage erkende het probleem.  Echter, er werd niets aan gedaan en dat betekende het einde van het Fordavontuur.  De ander kocht een twee jaar oude Fiësta en had iets met naar ik meen de achterste draagarm/wielophanging.  Ook dat werd "opgelost" en bij de eerstvolgende beurt ruim een jaar later belde de garage dat er iets aan de achterzijde vervangen moest worden.  Uiteraard volgde er een discussie maar het leidde ertoe dat het einde Ford werd en er inmiddels met veel plezier in een Up gereden worden.

Ga je zoeken dan tref je veel klachten over Ford.  Mijn voorzichtige conclusie is dat het een matig product is met een naar blijkt erg slechte nazorg.
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.