Auteur Topic: Hififreaks+ treffen  (gelezen 28038 keer)

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #45 Gepost op: 27 mei 2017, 00:08:35 »
1 juni dit jaar één jaar rookvrij... 3x moeilijk gehad na: 3 dagen, 3 weken, 3 maand. Ik heb me ervan kunnen weerhouden die keren... Ik vind het nog steeds lekker ruiken... en wordt geen anti rook miep of de grootste antiroker... En zeg ook niet nooit weer... vooralsnog niet heel veel moeite ook niet met stress oid.. Het zit gewoon tussen je oren, en als je het echt wilt kun je stoppen! Met of zonder een steuntje in de rug

 Toppie! :claps:

Marcel


Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #46 Gepost op: 28 mei 2017, 07:43:10 »
1 juni dit jaar één jaar rookvrij... 3x moeilijk gehad na: 3 dagen, 3 weken, 3 maand. Ik heb me ervan kunnen weerhouden die keren... Ik vind het nog steeds lekker ruiken... en wordt geen anti rook miep of de grootste antiroker... En zeg ook niet nooit weer... vooralsnog niet heel veel moeite ook niet met stress oid.. Het zit gewoon tussen je oren, en als je het echt wilt kun je stoppen! Met of zonder een steuntje in de rug
Deurgoan zo   ;D
Eens buizen altijd buizen.

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #47 Gepost op: 11 juni 2017, 21:02:11 »
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iemand Theo Wubbolts kent maar hij geeft kennelijk demo's met Isotek stroom producten. Hebben we gelijk een onderwerp waar iedereen een mening over heeft. De man weet ook heel veel van muziek en zou voor een leuke middag kunnen zorgen. Lees ook het verslag van de audioclub midden Nederland.

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #48 Gepost op: 12 juni 2017, 09:25:33 »
Uhm, nee dank u. Niet weer een hoop gewauwel over zaken die toch geen ruk uitmaken.  2c
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #49 Gepost op: 12 juni 2017, 11:44:17 »
Isotek stroom producten?, nee geen behoefte aan. Stekkerdozen van Ikea en Gamma en bijgeleverde stroomkabels bij de apparaten voldoen hier om kippenvel van muziek te krijgen.
Maak er gewoon een gezellige dag van met een goede set en mooie muziek, om mij met of zonder subwoofer en wat verschillende te vergelijken apparaten en luidsprekers. Geen zin in een reclamepraatje over iets wat in mijn ogen flauwekul is en weggegooid geld is. Hififreaks kennende wordt die man niet serieus genomen.
Ik kom sowieso wat er ook bedacht wordt voor die dag, het sociale is voor mij het belangrijkst
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2017, 17:39:27 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #50 Gepost op: 12 juni 2017, 13:27:05 »
Het was maar een idee. Overigens kan je die Theo Wubbolts als muziekkenner wel serieus nemen. Oud Transtec man met een visie waar veel mensen zich hier in kunnen vinden :doh:  Leek me juist daarom wel leuk dat stroomverhaal van hem te voren met demo. Maar een subwoofer lijkt me ook nog steeds leuk.
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2017, 13:29:08 door Carl »

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #51 Gepost op: 13 juni 2017, 08:34:55 »
Het maakt mij niet zoveel uit wat we gaan doen.
Ik kom ook om de gezelligheid.
Als het op een dag is dat ik kan kom ik zeker weten wel.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #52 Gepost op: 13 juni 2017, 19:51:22 »
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iemand Theo Wubbolts kent maar hij geeft kennelijk demo's met Isotek stroom producten. Hebben we gelijk een onderwerp waar iedereen een mening over heeft. De man weet ook heel veel van muziek en zou voor een leuke middag kunnen zorgen. Lees ook het verslag van de audioclub midden Nederland.

Wat heb jij van het verslag opgestoken Carl?


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #53 Gepost op: 13 juni 2017, 20:19:55 »
De verbindende/gezamenlijke hobby factor moet basaal gezocht worden in de belangstelling erin. De exacte invulling ligt nog onder de hamer en is van een aantal factoren afhankelijk.

Met vriendelijke groet, Mark  ;)
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #54 Gepost op: 14 juni 2017, 19:56:23 »
[quote author=Hififreak link=topic=2593.msg136869#msg136869 date=1497376282
Wat heb jij van het verslag opgestoken Carl?
[/quote

Ik heb eens bij Isotek gekeken Henk. Ze leveren verschillende producten en verschillende lijnen. De duurste lijn is voor High-end. Dat bevreemdt me want juist dure apparatuur zou extra beschermd moeten zijn tegen "slechte" stroom (zware trafo's e.d.) Daarnaast dat fase verschil? Ik hebt toch mijn twijfels en had daarom graag een demo gehad. Binnenkort heb ik trouwens ook op zolder een apart audio circuit.
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2017, 20:00:32 door Carl »

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #55 Gepost op: 15 juni 2017, 06:28:52 »
Isotek stroom producten?, nee geen behoefte aan. Stekkerdozen van Ikea en Gamma en bijgeleverde stroomkabels bij de apparaten voldoen hier om kippenvel van muziek te krijgen.
Maak er gewoon een gezellige dag van met een goede set en mooie muziek, om mij met of zonder subwoofer en wat verschillende te vergelijken apparaten en luidsprekers. Geen zin in een reclamepraatje over iets wat in mijn ogen flauwekul is en weggegooid geld is. Hififreaks kennende wordt die man niet serieus genomen.
Ik kom sowieso wat er ook bedacht wordt voor die dag, het sociale is voor mij het belangrijkst

Rene,  Het kan goed zijn dat jij er geen behoefte aan hebt.  Maar misschien vind een ander het wel heel erg leuk. 
Sorry Rene. Dit is niet persoonlijk maar ik pik dit er even uit als voorbeeld.
We willen hier , ondanks dat er veel mensen op dit forum een nuchtere kijk hebben op de materie, toch zeker wel een hangplek zijn voor iedere liefhebber van audio en muziek.
Als we erg makkelijk naar elkaar toe zijn van roepen : "Nee geen behoefte aan". Dan zijn we niet echt goed bezig, denk ik.

Op de dagen dat we samen zijn zie je toch dat de aandacht al snel verslapt en we buiten of ergens waar de muziek niet zo luid is over andere zaken of over andere audio zaken staan te l*llen.

Kortom, laten we er vooral een leuke dag van gaan maken. En wellicht kunnen we voor en na de pauze iets voor verschillende doelgroepen doen.

Marcel
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2017, 07:19:51 door Marcel Dali »
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #56 Gepost op: 15 juni 2017, 09:47:47 »
Ik ga zeker ook voor de gezelligheid, maar ik wil toch graag ook wat kennis meenemen. Bijvoorbeeld over een subwoofer hoor je verschillende meningen. En als er verschillende meningen zijn in combinatie met een luisterervaring kom je misschien een stapje verder. Niet dat ik van plan ben voor veel geld zo'n ding te kopen. Denk eerder aan tweede hands of DIY.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #57 Gepost op: 15 juni 2017, 09:51:20 »
Ik ga zeker ook voor de gezelligheid, maar ik wil toch graag ook wat kennis meenemen. Bijvoorbeeld over een subwoofer hoor je verschillende meningen. En als er verschillende meningen zijn in combinatie met een luisterervaring kom je misschien een stapje verder. Niet dat ik van plan ben voor veel geld zo'n ding te kopen. Denk eerder aan tweede hands of DIY.

Ja, ik ben ook geinteresseerd in subwoofer integratie. Wil niet zeggen dat je dat dan ook meteen moet gaan toepassen.
En ja, ik kom vooral ook voor de contacten.  Ik wil graag de gezichten weer eens zien bij de forum verhalen.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat er anderen zijn die wel Theo willen horen praten over Isotek producten.
Er kan toch e.e. a gecombineerd worden.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #58 Gepost op: 15 juni 2017, 10:19:06 »
Rene,  Het kan goed zijn dat jij er geen behoefte aan hebt.  Maar misschien vind een ander het wel heel erg leuk. 
Sorry Rene. Dit is niet persoonlijk maar ik pik dit er even uit als voorbeeld.
We willen hier , ondanks dat er veel mensen op dit forum een nuchtere kijk hebben op de materie, toch zeker wel een hangplek zijn voor iedere liefhebber van audio en muziek.
Als we erg makkelijk naar elkaar toe zijn van roepen : "Nee geen behoefte aan". Dan zijn we niet echt goed bezig, denk ik.

Op de dagen dat we samen zijn zie je toch dat de aandacht al snel verslapt en we buiten of ergens waar de muziek niet zo luid is over andere zaken of over andere audio zaken staan te l*llen.

Kortom, laten we er vooral een leuke dag van gaan maken. En wellicht kunnen we voor en na de pauze iets voor verschillende doelgroepen doen.

Marcel

De audiohobby is een persoonlijke hobby. Dat ik geen behoefte heb aan stroomproducten van welke firma dan ook is mijn persoonlijke mening. Hififreaks is zeer zeker een forum voor iedere liefhebber van audio en muziek. Ik geloof niet dat een persoonlijke mening een forum voor audioliefhebbers in de weg kan zitten.
Er is wel eens iemand bij mij geweest met allerlei stroomkabels die er wel van overtuigd was dat die kabels veel verschil uitmaken. Ik heb het niet gehoord, hij ook niet, althans in veel mindere mate dan hij gewend was bij andere sets. Nu vond hij het niet goed klinken bij mij, dat kan. Hij was geen fan van B&W luidsprekers, die heb ik en dan klinkt het al gauw niet goed. Ik had al zo mijn ideeën over stroomkabels en die werden toen bevestigd. Ikea, Gamma en de bijgeleverde kabels bij de apparatuur zijn voor mij prima in orde.
Als er een verkoper komt met een verhaal over stroomproducten wordt mijn dag er niet minder om, ik luister en kijk ernaar met een glimlach maar neem het niet serieus.
Eens buizen altijd buizen.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Hififreaks+ treffen
« Reactie #59 Gepost op: 15 juni 2017, 10:25:42 »
 Good Posting

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000