Auteur Topic: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................  (gelezen 7493 keer)

administrator

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • *****
  • Berichten: 110
De naam van Stichting Ambulance Wens is hier op het forum al regelmatig gevallen.  Aangezien deze  stichting ook nu weer de wens van zieken en in het bijzonder die van Wilma, d.i. een bezoek aan Sander brengen die voorlopig nog wel in het ziekenhuis verblijft, verdienen ze wat ons betreft wel alle steun die ze kunnen gebruiken.   



Daarom de volgende actie:
Geregistreerde leden van Hififreaks.nl kunnen kenbaar maken of ze Ambulancewens steunen middels een mail naar info@hififreaks.nl o.v.v. Ik doe mee, gevolgd door hun forumnaam.

We hoeven geen afschriften te zien, niet het bedrag te weten wat je overmaakt enz.  Het is dus gewoon een kwestie van vertrouwen.  Trouwens, wie ons in het ootje neemt en toevallig de versterker wint komt tot de conclusie dat het ding toch niet klinkt.  ;)
 
Onder die leden die zich aanmelden verloten we een zilvergrijze Sony TA-FE370.



Indien er meer dan 25 leden meedoen, dan leveren we een afstandsbediening bij de te verloten Sony TA-FE370.



Bij deelname van meer dan 50 geregistreerde leden die zich aanmelden als sponsor van Stichting Ambulance Wens, voegen we een zilvergrijze Sony CDP-XE270 cd-speler toe.



De actie loopt totdat Sander het ziekenhuis verlaat. 
Bij de trekking van de verloting zullen we een paar forumleden betrekken, zodat e.e.a. in alle openheid kan geschieden.

Van harte aanbevolen!

Met vriendelijke groet,

Team Hififreaks.nl

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2013, 22:38:56 »
Leuk initiatief. :)
Maar ik heb intussen al gedoneerd met de vermelding Audiofreaks.
Geeft niets,de versterker zal best wel goed terecht komen.
En doneren is belangrijker dan winnen ;)
I love vintage.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.150
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2013, 22:41:51 »
Leuk initiatief. :)
Maar ik heb intussen al gedoneerd

Dus kun je gewoon een mailtje sturen en doe je mee.   8)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2013, 22:42:40 »
Ik vind dit een prachtige aktie .
Alleen zal ik er niet aan mee kunnen doen ik doneer al via AF (ik wil principieel er niets voor).
Maar dit verdient echt alle steun van de leden hier waarvoor ook dank van een ieder die dit nodig heeft en/of steunt.
In het bijzonder denk ik wel voor Sander en Wilma te mogen spreken dat ook zij met dit mooie initiatief heel blij mee zullen zijn  :-*
ps ik kopieer dit ook naar het groene forum  ;)
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2013, 22:45:19 »
En gedaan  ;)
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.150
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #5 Gepost op: 17 januari 2013, 22:48:40 »
Alleen zal ik er niet aan mee kunnen doen ik doneer al via AF (ik wil principieel er niets voor).

Het gaat specifiek om het doneren en als het maar terecht komt bij SAW.
Ik geef er de voorkeur aan "over muren" heen te kijken en dat past toch prima bij het doel van de actie.
Als je een mailtje stuurt doe je gewoon mee.    8)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #6 Gepost op: 17 januari 2013, 22:57:57 »
Alleen zal ik er niet aan mee kunnen doen ik doneer al via AF (ik wil principieel er niets voor).

Het gaat specifiek om het doneren en als het maar terecht komt bij SAW.
Ik geef er de voorkeur aan "over muren" heen te kijken en dat past toch prima bij het doel van de actie.
Als je een mailtje stuurt doe je gewoon mee.    8)
Nee dat mailtje ga ik niet sturen je weet nu ook dat ik geen belang wil hebben  ;)
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden

Joske

  • † 31-12-2014
  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Berichten: 64
  • Audioot
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #7 Gepost op: 17 januari 2013, 23:00:17 »
Ik heb ook al gedoneerd op AF, en een zonie past toch niet bij mijn kwat,,,,

prima actie van jullie.... ;)
Limburg, de parel van Nederland

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #8 Gepost op: 17 januari 2013, 23:09:39 »
Ik heb ook al gedoneerd op AF, en een zonie past toch niet bij mijn kwat,,,,

prima actie van jullie.... ;)
heej vriend je hoeft maar een mail te sturen en wie weet kan je een vriend/familielid gelukkig maken  ;)
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.224
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #9 Gepost op: 17 januari 2013, 23:32:45 »
Zo is dat. Ik ga natuurlijk ook meedoen en wellicht maak ik kans op mijn tweede Sony bruut set  8) . Ach, maakt ook eigenlijk niet uit. Het gaat om het idee erachter en al zou ik die ambulance zelf moeten besturen. No problem.

Groet,
Jacco

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #10 Gepost op: 17 januari 2013, 23:34:19 »
Dat wil ik geloven ,dat meen ik ook nog  ;)
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.088
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #11 Gepost op: 17 januari 2013, 23:39:14 »
Uiteraard doe ik ook mee, stichting Ambulance wens verricht heel goed werk. Dat wordt maar eens nog een keer bewezen wat ze voor Wilma en Sander betekenen. Hulde!!!
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #12 Gepost op: 18 januari 2013, 07:33:28 »
Wat een goed initiatief en dit is natuurlijk een no-brainer: Mijn bijdrage is reeds overgeschreven. Wat ontzettend gaaf dat Wilma en Sander elkaar straks kunnen zien!  :yeah:
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2013, 10:13:41 »
Hebberig als ik ben ga ik toch maar een mailtje sturen ;D ;)
I love vintage.

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Steun Stichting Ambulance Wens en maak kans op ...............................
« Reactie #14 Gepost op: 18 januari 2013, 10:16:20 »
Wat een goed initiatief en dit is natuurlijk een no-brainer: Mijn bijdrage is reeds overgeschreven. Wat ontzettend gaaf dat Wilma en Sander elkaar straks kunnen zien!  :yeah:
daar wordt aan gewerkt  door M44 oa een en ander moet natuurlijk afgestemd worden op elkaar ;)
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden