Auteur Topic: Chromecast als standaard afspeelapparaat in Spotify?  (gelezen 11326 keer)

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Chromecast als standaard afspeelapparaat in Spotify?
« Reactie #15 Gepost op: 31 maart 2017, 18:58:40 »
Om aan al je wensen te voldoen zou je ook kunnen kijken of je een gebruikte Apple TV3 kunt vinden voor een paar tientjes. Je kan dan de desktop versie van de Mac Air gebruiken en deze via AirPlay streamen. De AppleTV heeft een analoge 3,5mm en een optisch uit. Je zal dan ook echter handmatig de airplay moeten activeren op de mac.

Zelf gebruik ik veel de ipad/iphone en moet dan ook handmatig het afspeelapparaat kiezen.

Zou ook mijn keuze zijn..... Vandaar ook mijn naar de aanschaf ervan welke reden daar achter zit.

We begrepen elkaar. Vandaag arriveert hier een Apple TV4. Ga er van het weekend eens mee spelen.

Die heeft weer geen optische uitgang meen ik... ook niet handig lijkt me zo

Klopt. Die gaat via hdmi naar de TV. Hij is dan ook alleen bedoeld voor beeld en films streamen. Vanuit mijn tv optisch naar mijn Rotel. Voor audio heb ik een Gramofon.  ;)
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A