Auteur Topic: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?  (gelezen 21597 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #30 Gepost op: 02 januari 2017, 09:21:23 »
 Good Posting


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #31 Gepost op: 02 januari 2017, 10:08:33 »
Misschien nog iets op koptelefoon gebied. Maar zoals het er nu naar uit ziet is de set wel 2017 proof.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #32 Gepost op: 02 januari 2017, 10:11:39 »
Ja, daar zit ik ook over te denken.
Een aparte hoofdtelefoonversterker voor mijn Denon op de oren spiekerts.

Maar ik vraag me af of dat geld goed gebruikt gaat worden, anders gezegd ga ik het apparaat genoeg gebruiken?

Voor de rest heb ik op dit moment geen wensen voor de set.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #33 Gepost op: 02 januari 2017, 10:20:31 »
Ik heb nog een Ifi te koop staan...dus mocht je belangstelling hebben.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #34 Gepost op: 02 januari 2017, 10:20:48 »
Vrind Bram, je jaagt ''iedereen'' tegen je in het harnas, dat moeten we niet willen.

Dat mag jij vinden vriend Johdv,maar dat is zwaar overdreven,ik beantwoord alle postings netjes en correct.

En dat richard daarbij asociaal uitflipt zegt meer over richard's fatsoen dan de mijne,vorige mnd begon dat al dat hij

uit de bocht vloog en daar was ik dus niet bij betrokken,maar ik keek er wel van op.

Nu kan ik wel frontaal ertegenin gaan maar het kan ook zijn dat richard niet lekker in zijn vel zit,ik weet het niet.

Daarbij denk ik niet dat ik IEDEREEN in het harnas jaag.En dan de laatste opmerking van jouw:dat moeten we(wij) niet

willen,bedoel jij daar wilco,richard en of wilco mee of hoe moet ik dat WIJ zien?

Ik gedraag mij correct en netjes ten alle tijden zo is het en niet anders.

Maar mocht het zo zijn dat jij een achterban hebt die hier  getalswijze een meerderheid heeft,dan stap ik op.

Dus ik wacht er nog even mee totdat ik zie dat jij toch een grote meerderheid vertegenwoordigd. :police:

Nou bram,  Dat zie ik toch anders. 
En ook nu maak je er weer een wedstrijd van.  Zie de zin:"Maar mocht het zo zijn dat jij een achterban hebt die hier  getalswijze een meerderheid heeft,dan stap ik op.".

Jammer Bram dat je er zo tegen aan kijkt. Ik heb respect voor de manier waarop je tegen je hobby aankijkt en hoe jij bepaalt wat je zelf leuk vind. 
Het zou erg prettig zijn als jij ook respect zou hebben voor hoe anderen deze hobby invullen. Is misschien een goed voornemen voor komend jaar voor jou.
Het roepen over poenige bakken en dat het allemaal onzin is, tsja. Kijk zelfs eens hoe het klinkt als een ander het leest.

Respect voor elkaar is iets wat we de komende tijd heel erg hard nodig gaan hebben.

Je zult het wel allemaal onzin vinden wat ik hierboven opper maar wellicht kun je er voordeel mee halen.
Voordeel halen is toch iets wat jou moet aanspreken.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #35 Gepost op: 02 januari 2017, 11:53:55 »
Ik heb nog een Ifi te koop staan...dus mocht je belangstelling hebben.

Gr. Hans

Ik heb het DAC van dit merk overigens van de makers van AMR en ik vind het top.
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #36 Gepost op: 02 januari 2017, 12:38:30 »
Vrind Bram, je jaagt ''iedereen'' tegen je in het harnas, dat moeten we niet willen.

Wel eens in je opgekomen dat hij juist die rol zoekt, koestert en in stand houdt.    ;)
Hoe hoog schat jij me in? :)

Edit: typo
« Laatst bewerkt op: 02 januari 2017, 15:59:35 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #37 Gepost op: 02 januari 2017, 12:47:32 »
Vrind Bram, je jaagt ''iedereen'' tegen je in het harnas, dat moeten we niet willen.

Dat mag jij vinden vriend Johdv,maar dat is zwaar overdreven,ik beantwoord alle postings netjes en correct.

En dat richard daarbij asociaal uitflipt zegt meer over richard's fatsoen dan de mijne,vorige mnd begon dat al dat hij

uit de bocht vloog en daar was ik dus niet bij betrokken,maar ik keek er wel van op.

Nu kan ik wel frontaal ertegenin gaan maar het kan ook zijn dat richard niet lekker in zijn vel zit,ik weet het niet.

Daarbij denk ik niet dat ik IEDEREEN in het harnas jaag.En dan de laatste opmerking van jouw:dat moeten we(wij) niet

willen,bedoel jij daar wilco,richard en of wilco mee of hoe moet ik dat WIJ zien?

Ik gedraag mij correct en netjes ten alle tijden zo is het en niet anders.

Maar mocht het zo zijn dat jij een achterban hebt die hier  getalswijze een meerderheid heeft,dan stap ik op.

Dus ik wacht er nog even mee totdat ik zie dat jij toch een grote meerderheid vertegenwoordigd. :police:
Sorry voor het grammaticale foutje Bram!

Het was een eenmansactie en heb totaal niet de hulp of suport gehad van anderen. Wou alleen helpen en dat jij het onzin vind wat ik zij, ligt bij jou, doe er maar mee wat je er mee wild doen Bram.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Carlo

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 43
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #38 Gepost op: 02 januari 2017, 17:48:44 »
Ben nog steeds op zoek naar een audiofiele vervanger voor mijn Cambridgespeler in de woonkamer. Er is me al een Macintosch aangeraden maar dat vind ik toch iets te prijzig...
Ik hoop dat er iets moois op de markt komt..max 4000 euro
Woonkamer: Pioneer LX800, Dynaudio focus 50
kantoorruimte Musical Fidelity KW 500, Marantz SA11 3, Adam Column MK III Meridian 502/504/506.24/557,Densen B420+, technics SL 1200 MKII, Grado ref element, Audio Physic Tempo VI

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #39 Gepost op: 02 januari 2017, 18:28:36 »
De nieuwe Bryston BCD3.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #40 Gepost op: 02 januari 2017, 18:57:12 »
Ik zou er eigenlijk nog eens een massa draaitafel bij willen hebben. Eentje waar ik lekker mee aan de gang kan bijvoorbeeld met twee armen er op. Just voor de analoge "fun".

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #41 Gepost op: 02 januari 2017, 19:11:44 »
De nieuwe Bryston BCD3.   ;)
Mijn dank aan Richard om mijn verzameling in het AAS verder uit te breidenn dankzij zijn gift uit het mooie Drenthe.  worship1

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #42 Gepost op: 02 januari 2017, 19:15:11 »
Paar highend in-ears voor onderweg.. en beetje thuis wellicht een setje Sony XBA-H3 of iets vergelijkbaars..

Ik dacht even dat je custom in-ears zei. Dat lijkt mij wel wat, alleen vind een goede set veul te duur.
« Laatst bewerkt op: 02 januari 2017, 19:21:24 door MAW »
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #43 Gepost op: 02 januari 2017, 21:40:45 »
"Shit, daar liggen Bram z'n speakers........"



Maar serieus: mijn hopelijke aanschaf dit jaar? Zelfde als Wilco. Ik ben zeer tevreden met wat ik heb. Dwz. qua hardware. Ik hoop wel veel mooie muziek te scoren :-)

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Wat hoop je aan te gaan schaffen in 2017?
« Reactie #44 Gepost op: 02 januari 2017, 22:18:46 »


"Shit, daar liggen Bram z'n speakers........"




Ik denk dat Bram genaaid is als ik dit zo zie....
Science is no democracy