Home cinema hardware > Media bronnen

chromecast,chromecast2,chromecast ultra.

(1/9) > >>

bram freestone:

Ben van plan om een chromecast aan te schaffen want YouTube werkt niet zo goed op mijn smart tv.

Ben aan het twijfelen over chromecast 2 of de ultra,volgens vele kenners zijn ze beter dan appletv

Dus ik ga daar mij nog is flink in verdiepen,het is de kwahl der wahl :think:

Marcel Dali:
Ik gebruik een chromecast 2.

Die hangt achter op mijn receiver. Beeld en geluid zijn bij een goede bron zeer goed.
Ik gebruik hem voor Youtube en Netflix.
En ik ben een tevreden gebruiker.

Als je klaar wil zijn voor 4K kun je de ultra overwegen.

Marcel

bram freestone:

Ik las de gewone chromecast is niet snel,de 2 is aanmerkelijk sneller,en de ultra is nog sneller,4 k intereseert mij niet

mij gaat het puur om YouTube klangmatig want het beeld is veelal perfect te noemen.

De ultra heeft wel weer standaard een ethernet aansluiting en dat vind ik een plus. :sceptic:

Jan:
De 2 heeft een betere wi-fi ontvangst dan de 1. Heb zelf geen ervaring mee, maar heb me in het verleden wel wat informatie ingewonnen.

Bryston power:

--- Citaat van: bram freestone op 19 december 2016, 18:19:49 ---
Ik las de gewone chromecast is niet snel,de 2 is aanmerkelijk sneller,en de ultra is nog sneller,4 k intereseert mij niet

mij gaat het puur om YouTube klangmatig want het beeld is veelal perfect te noemen.

De ultra heeft wel weer standaard een ethernet aansluiting en dat vind ik een plus. :sceptic:

--- Einde van citaat ---

MIjn voorkeur zou ook uitgaan aan bedraad aansluiten.
Apple tv heeft alleen zin mits je meer producten daarvan hebt. Was er zelf altijd content mee.
Maar kun je met zo'n ding ook streamen van pc,tablet of telefoon?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie