Auteur Topic: Akiko  (gelezen 15418 keer)

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Akiko
« Gepost op: 14 december 2016, 20:55:37 »
Ik heb hier een buis gevuld met allerlei stenen. De buis wordt gestekkerd op de stekkerblok. Ik heb hem geleend van iemand die een nog grotere heeft gekocht en van het fenomeen is overtuigd. Ik ben werkelijk benieuwd of die bij mij wat doet. Ik houd jullie op de hoogte Yeah

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Akiko
« Reactie #1 Gepost op: 14 december 2016, 23:18:39 »
Gokje: Akliko ;-)

flakkees

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.776
Re: Akiko
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2016, 05:28:32 »
stenen eruit en buskruit erin
Philips / 4100 series 48''
Denon / AVC-A1XV
klipsch / RF-83 / R-14s / Rc-35 /diy sub Aa Havoc 18'' qsc plx-3002 miniDSP
kabels / ru connected / ixos / Belden

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: Akiko
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2016, 08:06:22 »
Buis met stenen? Echt geen idee...
Science is no democracy

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Akiko
« Reactie #4 Gepost op: 15 december 2016, 09:23:40 »
« Laatst bewerkt op: 15 december 2016, 10:56:15 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Akiko
« Reactie #5 Gepost op: 15 december 2016, 09:27:45 »
 wtf
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Akiko
« Reactie #6 Gepost op: 15 december 2016, 10:37:57 »
Ik ben benieuwd en sceptisch maar het is wel leuk om te testen.
I love vintage.

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Akiko
« Reactie #7 Gepost op: 15 december 2016, 13:42:56 »
Ik hoorde deze gisteren bij iemand en daar leek het zeker iets te doen. Dat maakt nieuwsgierig voor de eigen set en eigen muziek. Morgen krijg ik een audio heiden op bezoek die nog sceptischer is dan Jacco. We gaan eens lekker uitproberen.

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.921
    • ARJANKU.IT service
Re: Akiko
« Reactie #8 Gepost op: 15 december 2016, 14:18:26 »
Grappig dat de mensen die audio-apparatuur ontwerpen en repareren en daarover uitgesproken heldere en met de voeten op de grond ideeën op na houden  audio- heidenen worden genoemd en mensen die nog geen Ohm van een kromme Volt kunnen onderscheiden maar wél thuis zijn in esoterische spielerei dat etiket niet krijgen opgeplakt...

Stof tot nadenken:
-Bij Paragnosten tv programma's kun je zonder keuring zo als toekomstkijker aan de slag.
-Er wordt voldoende naar deze programma's ge sms't om de zaak in leven te houden
Kennelijk worden de antwoorden door mensen die het proberen als 'werkend' en waar beoordeeld.

Goh, zou je parallellen kunnen trekken met de audio-wereld?
An inability to grasp science is no argument against it....

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: Akiko
« Reactie #9 Gepost op: 15 december 2016, 17:02:51 »
Science is no democracy

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Akiko
« Reactie #10 Gepost op: 15 december 2016, 19:48:16 »
Zeg Ando of je NL is niet goed of je weet weinig van sex, want het is toch echt een vibrator met een V  :wave:


Overigens ben ik vrij nuchter want toen ik kanker had werd het me snel duidelijk dat je beter uit het alternative circuit kan blijven. Bij audio kan dat gelukkig geen kwaad voor de volksgezondheid al is het me duidelijk dat het  alternatieve medische circuit dicht bij het alternatieve audio circuit staat.

En als het niet werkt dan gaat de Akiko evengoed terug als die wel werkt. Hij is van iemand anders.
« Laatst bewerkt op: 15 december 2016, 19:50:45 door Carl »

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Akiko
« Reactie #11 Gepost op: 15 december 2016, 19:57:47 »
haha tjezus.

Dit is ook mooi:

https://www.akikoaudio.com/images/PDF/Akiko_Audio_Tuning_Sticks_and_E_Tuning_Gold_measurements_mkII_review_AV_Mentor-2.pdf

Beetje pseudoscientific tof doen met wat willekeurige grafiekjes erbij.  Daag
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.157
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Akiko
« Reactie #12 Gepost op: 16 december 2016, 03:36:46 »
Het gevoel dat me bekruipt bij het zien en lezen van dit soort "wervende teksten" is verre van positief en als ik dat zou delen met jullie dan zouden sommigen zich verbazen.  Laat ik er dus voor dit moment maar het zwijgen toe doen want kerstmis is immers nabij; vrede op aarde.   :o

En voor wie er niet genoeg van kan krijgen: Klik.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.804
  • Doet mij maar buisjes
Re: Akiko
« Reactie #13 Gepost op: 16 december 2016, 10:39:10 »
Het gevoel dat me bekruipt bij het zien en lezen van dit soort "wervende teksten" is verre van positief en als ik dat zou delen met jullie dan zouden sommigen zich verbazen.  Laat ik er dus voor dit moment maar het zwijgen toe doen want kerstmis is immers nabij; vrede op aarde.   :o

En voor wie er niet genoeg van kan krijgen: Klik.
Maar hoe weten ze nu dat het 44% en na dat Titatovenaar ding 100% linksdraaiend is ?
Kan dat met de stand van de zon te maken hebben ?   ::)

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Akiko
« Reactie #14 Gepost op: 16 december 2016, 12:13:28 »
Ik kan me voorstellen dat er dingen zijn die wat doen zonder directe verklaring. Maar Kemp alleen al heeft er heel veel in zijn pakket en voor forse prijzen. Dat is verdacht.

In onze maatschappij hebben heel veel mensen meningen zonder al te veel achtergrondkennis. In mijn situatie wees een verhoogde PSA op kanker. Die verhoogde PSA is een symptoom. Een bekende kwam met een natuurgenezeres die met een dieet het PSA kon verlagen. Daardoor zou de kanker ook stabiel blijven/minder worden. Ik vond het een rare redenering: door een symptoom te bestrijden wordt de oorzaak echt niet weggenomen. Wetenschappelijk verder ook niet onderbouwd. Ik heb dus maar vertrouwd op de traditionele geneeskunde.

Een ander voorbeeld is dat NL een netto betaler is voor de EEG. Daaruit zullen mensen concluderen dat uittreding een handige zet is. Als handelsland verdient NL die investering natuurlijk wel terug.

Maar met audio ga ik vanavond wel een luistersessie houden met het Akiko accessoire. En het is gratis en voor niets.
« Laatst bewerkt op: 16 december 2016, 13:14:02 door Carl »