Auteur Topic: Hoog MA gehalte  (gelezen 5021 keer)

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Hoog MA gehalte
« Reactie #15 Gepost op: 07 november 2016, 17:01:07 »
MA met een hoog " gehalte "  :  Robert Deutsch, een Stereophile recensent die zo nu en dan wél iets zinnigs schrijft,  heeft een nieuw referentie t.w. de MA PL300 II.  Vindt ze beter dan de nieuwe Wilson's,  ongebruikelijk voor een Amerikaan!

Ik heb zelf ook een set uit de PL serie van MA en ik ben dan wel geen recensent maar een nuchtere Drent en kan eerlijkheidshalve zeggen dat er in deze prijsklasse mijns inziens niks beters te koop is.
Dat kun je alleen zeggen als je alle vergelijkbare luidsprekers in dat segment hebt uitgeprobeerd !  ;)

En blijft het altijd nog een persoonlijk iets.

En dat blijft het ook!!
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Hoog MA gehalte
« Reactie #16 Gepost op: 07 november 2016, 17:45:14 »
MA met een hoog " gehalte "  :  Robert Deutsch, een Stereophile recensent die zo nu en dan wél iets zinnigs schrijft,  heeft een nieuw referentie t.w. de MA PL300 II.  Vindt ze beter dan de nieuwe Wilson's,  ongebruikelijk voor een Amerikaan!

Ik heb zelf ook een set uit de PL serie van MA en ik ben dan wel geen recensent maar een nuchtere Drent en kan eerlijkheidshalve zeggen dat er in deze prijsklasse mijns inziens niks beters te koop is.
Dat kun je alleen zeggen als je alle vergelijkbare luidsprekers in dat segment hebt uitgeprobeerd !  ;)

En blijft het altijd nog een persoonlijk iets.

En dat blijft het ook!!
;)