Auteur Topic: akoestische fotopanelen 180 x 120cm  (gelezen 2770 keer)

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
akoestische fotopanelen 180 x 120cm
« Gepost op: 12 oktober 2016, 12:04:12 »
Omdat ik eea ga wijzigen in mijn woon-/luisterruimte gaan deze 2 panelen in de verkoop.

Het gaat om 2 exemplaren "Akoestisch Fotopaneel Deluxe 45mm", die bestaan uit een aluminium kaderprofiel met framemaat van 120cm breedte bij 180cm hoogte, waarbij de diepte vh kader dus 45mm is (ik heb ze in mijn situatie nog wat van de muur af hangen tbv de surround speakers die erachter gemonteerd zitten, maar je kan ze natuurlijk ook strak tegen de muur aan monteren)

Beide frames zijn voorzien van Akotherm 40 (voor 90%, want bij één frame ben ik een deel vh uitgesneden stuk inmiddels kwijtgespeeld :-[) en nieuw aangekocht zo'n 2 jaar terug bij Zilenz.

Ze kunnen makkelijk gedemonteerd worden voor transport, dus de langste onderdelen zijn dan de zijkant-profielen van elk 180cm.

Prints zijn een macro opname van een CD en een ietwat kunstzinnige chaos van opnameband, of dat je smaak is hangt natuurlijk van persoon tot persoon af, maar ik kon er best me leven de voorbije 2 jaar  :D
nieuwe doeken met een zelf gekozen print zijn ook nog gewoon te bestellen bij Zilenz aan 127€/stuk

Op de foto van het frame met de CD kan je een lichte aftekening zien in de hoek linksonder, dat is omdat daar mijn surround speakers achter zitten (zwart van kleur) en tegen die bijna witte fotoprint zie je dat wel een beetje vanuit een bepaalde kijkhoek
als je er echter weer gewoon de Akotherm achter stopt is daarvan niets meer te zien en is alles mooi & egaal ;)

mijn prijs voor beide samen: 350€  (of 200/stuk)  stukprijs: 150€
op te halen in Antwerpen.

« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2016, 08:49:36 door Dynky »
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: akoestische fotopanelen 180 x 120cm
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2016, 12:59:45 »
Gaaf  :)
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
Re: akoestische fotopanelen 180 x 120cm
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2016, 08:49:59 »
kleine prijsaanpassing  ;)
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them