Hifi hardware > Akoestiek

Room Mode Calculator

<< < (2/4) > >>

Carl:
Niets is moeilijker dan akoestische maatregelen te voorspellen. Hier in Nijmegen hadden ze de zeer goede concertzaal verbouwd en vervolgens de klachten. De ontwerpers kwamen vervolgens met de bekende uitspraken, dat het toch eigenlijk niets uitmaakte.

MAW:
Deze gebruik ik 'altijd':

http://realtraps.com/modecalc.htm

MAW:

--- Citaat van: Carl op 05 december 2016, 13:50:41 ---Niets is moeilijker dan akoestische maatregelen te voorspellen. Hier in Nijmegen hadden ze de zeer goede concertzaal verbouwd en vervolgens de klachten. De ontwerpers kwamen vervolgens met de bekende uitspraken, dat het toch eigenlijk niets uitmaakte.

--- Einde van citaat ---

Dan zouden ze eens bij Doornroosje moeten kijken. Daar was ik toevallig afgelopen weekend nog. Ik ken geen zaal waar het geluid (voornamelijk dankzij de akoestiek) zo goed is als daar.

Carl:
Mijn kinderen zijn inderdaad zeer enthousiast over Doornroosje. Ik had het echter over de Vereniging. Heb ik de Liven Blues nog gehoord  :)

MAW:
Ja Doornroosje is echt een bijzonder goede zaal. Akoestisch echt heel netjes gebouwd en zeker ook goede weergevers. Het geheel is echt uitstekend. Ik ken geen betere zaal. Sterker nog, ik ken geen zaal die er ook maar in de buurt komt. Ik zou je aanraden om er eens een concert te bezoeken!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie