Auteur Topic: Frusti-Topic  (gelezen 34277 keer)

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Frusti-Topic
« Reactie #165 Gepost op: 14 november 2013, 17:35:50 »
Mooi dat de operatie goed afgelopen is, Audiofreak.
Dezelfde operatie bij een van onze katten in Utrecht jaren geleden heeft een dode kat opgeleverd. Ze wilden hem houden om te ontleden, maar we hebben hem opgehaald en hier in de tuin begraven....
Je mag best weten, dat ik daar ook bang voor was, want voor de operatie werd ons verteld dat het een risicovolle operatie was.

KT88

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.356
  • The cat's meow
Re: Frusti-Topic
« Reactie #166 Gepost op: 16 februari 2014, 14:23:23 »
Even frusti uiten hoor.

Het gegeven dat je in een gat woont zonder treinstation en goede busverbindingen dus dat je als semi-invalide zonder auto nergens komt.  :-\
En geen taxi-vervoer vergoeding krijgt omdat je daar nog "te goed" voor bent. Een ritje naar Hilversum vv. (20 km) kost je 70 euro met een taxi.  >:(

Verder is het hier lekker rustig wonen, dat dan weer wel.
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2014, 14:26:02 door KT88 »
- audiodidact -

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Frusti-Topic
« Reactie #167 Gepost op: 16 februari 2014, 15:45:02 »
niemand in de buurt die zoiets kan verzorgen oid??
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Frusti-Topic
« Reactie #168 Gepost op: 13 maart 2014, 15:35:33 »
Ik weet het ik weet het .
Het is niet ernstig maar............

waarom moet die slaapkop vanmorgen nou net mijn auto uitzoeken om zijn auto tegenaan te schuiven?

Linker portier gekrast linkerachterscherm deuk en krassen en bumper gekrast wieldekseltje kapot.
Antwoord van de tegenpartij waarom hij dat nou nodig vond: "Ik was te laat voor een sollicitatiegesprek en ik ben zenuwachtig".
Mijn antwoord:"Nou ga je zeker niet meer op tijd komen, we gaan eerst de schadeformulieren invullen".
Schade ongeveer 1500 euro. Gelukkig verhaalbare schade en ben ik all risk verzekerd dus aanstaande maandag gaat mijn Twingootje naar de carrosserie dokter.

Zucht....................

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Frusti-Topic
« Reactie #169 Gepost op: 13 maart 2014, 15:59:52 »
Balen man! Gelukkig alleen blikschade
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Frusti-Topic
« Reactie #170 Gepost op: 13 maart 2014, 16:05:01 »
Niet mooi, maar........het is maar een auto.
Eens buizen altijd buizen.

KT88

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.356
  • The cat's meow
Re: Frusti-Topic
« Reactie #171 Gepost op: 13 maart 2014, 21:48:48 »
Nou, kan zeker frusti zijn zoiets.  :-[

Ik had destijds net een paar dagen mijn (3e handsie) Audi A8 en die was werkelijk puntjegaaf, nergens een deukje (wel wat krasjes enzo maar die had ik er al vrijwel uitgepoetst).
Laat 1 of andere sukkelaar zijn fiets omvallen, recht op de punt van waar de achterklep overgaat in het zijscherm.

Echt een heel diepe put erin en omdat het aluminium was, niet simpel te herstellen zonder enorme kosten.
En een achterlichtunitglaasje (3 x woordwaarde) stuk, maar dat was via de onderdelenlijn zo verholpen voor 4 tientjes.

Dan baal je dus gewoon, je bent stapelgek en zuinig op je karretje en een ander zal dat wel even slopen, al dan niet bewust.

Gelukkig ben jij verzekerd Marcel en zal de schade sowieso op de ander worden verhaald; in mijn geval verdween de fietser gezwind en had ik het nakijken.
Zou iets van 2 mille gaan kosten (ja echt) en ik was alleen WA verzekerd dus tja......jammer dan.
- audiodidact -

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Frusti-Topic
« Reactie #172 Gepost op: 13 maart 2014, 22:18:14 »
Is niet leuk nee.
Onze heilige koe moet als het kan puntje gaaf blijven.
Ik heb het twee meegemaakt dader foetsie.
I love vintage.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Frusti-Topic
« Reactie #173 Gepost op: 14 maart 2014, 07:28:21 »
Nou, kan zeker frusti zijn zoiets.  :-[

Ik had destijds net een paar dagen mijn (3e handsie) Audi A8 en die was werkelijk puntjegaaf, nergens een deukje (wel wat krasjes enzo maar die had ik er al vrijwel uitgepoetst).
Laat 1 of andere sukkelaar zijn fiets omvallen, recht op de punt van waar de achterklep overgaat in het zijscherm.

Echt een heel diepe put erin en omdat het aluminium was, niet simpel te herstellen zonder enorme kosten.
En een achterlichtunitglaasje (3 x woordwaarde) stuk, maar dat was via de onderdelenlijn zo verholpen voor 4 tientjes.

Dan baal je dus gewoon, je bent stapelgek en zuinig op je karretje en een ander zal dat wel even slopen, al dan niet bewust.

Gelukkig ben jij verzekerd Marcel en zal de schade sowieso op de ander worden verhaald; in mijn geval verdween de fietser gezwind en had ik het nakijken.
Zou iets van 2 mille gaan kosten (ja echt) en ik was alleen WA verzekerd dus tja......jammer dan.

Dat is nou echt k l o t u h van het bok.  Mooie auto en dan zo een rot schade en niet kunnen verhalen.  Dan zou ik echt ontploffen.
Vroeger, toen bijna al mijn geld aan auto's op ging had ik een pracht van een Volvo 850 T5 Sedan met alles er op en er aan.  Helaas in Duitsland door een bloemen piloot van de weg gereden. Total loss.  Dagwaarde van de auto ongeveer 12.000 euro en de schade was meer dan 14.000 euro. Daar ben ik wel een poosje ziek van geweest.

Maar het Twingootje gaat maandag al naar de hersteller en ga je er een paar dagen later niets meer van zien.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.524
  • Lid van de Adam's family
Re: Frusti-Topic
« Reactie #174 Gepost op: 14 maart 2014, 07:55:15 »
Dat is klote Marcel al is het alleen maar om het gezeik wat je ermee hebt.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Frusti-Topic
« Reactie #175 Gepost op: 14 maart 2014, 08:48:47 »
Bij mijn vorige auto kwam ik er op een zondag achter dat iemand uit het uitgaanscircuit het leuk had gevonden om met een soort karatetrap een deuk in de auto te schoppen. Ieder z’n meug zal ik maar zeggen. Het (overigens perfecte) herstel kostte toch nog 225 euro bij de beun.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.155
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Frusti-Topic
« Reactie #176 Gepost op: 14 maart 2014, 09:32:43 »
Dat soort tuig kun je missen als kiespijn.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Frusti-Topic
« Reactie #177 Gepost op: 22 maart 2014, 08:13:30 »
Artikel HiFi.nl

« Laatst bewerkt op: 22 maart 2014, 08:15:07 door Richard »
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Frusti-Topic
« Reactie #178 Gepost op: 22 maart 2014, 08:27:25 »
Niet voor niets heeft Hifi.nl het forum afgeschaft. Bij van Es moet de kachel ook branden, dit soort reclame is een bron van inkomsten.
Eens buizen altijd buizen.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.079
Re: Frusti-Topic
« Reactie #179 Gepost op: 22 maart 2014, 10:19:13 »
"Een tompouce is een tompouce...., maar met slagroom....".

Dat is wel een erg slechte vergelijking.
Een tompouce mét slagroom Kent een fysieke toevoeging welke visueel waarneembaar en daadwerkelijk anders smaakt vanwege de toevoeging dan zo'n ding zonder.

Hier wordt er van alles toegekend aan referentieloze kaders of een schimmig gebied ervan.

Ik zeg; KOPUH JONGUH!

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300