Auteur Topic: Frusti-Topic  (gelezen 34273 keer)

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Frusti-Topic
« Reactie #15 Gepost op: 12 januari 2013, 12:10:57 »
Ik ergerde me als vertegenwoordiger en nu als taxichauffeur ook weer, aan mensen die 100000x de tijd hebben om die vrachtwagen, auto met aanhanger/caravan........ Waar ze veel te dicht achter rijden. Het presteren om op het moment dat het eigenlijk niet meer kan besluiten ach laat ik nu, maar dit langzamer rijdende voertuig gaan inhalen waardoor jij die op de linker weghelft rijd vol in de ankers moet omdat die klojo's want dat zijn het!!! :evil: De boel volledig verkeerd inschatten, zitten te dromen hun rijbewijs bij een pakje roomboter hebben gekregen idioten

En nee ik was niet het prototype vertegenwoordiger. En nu als taxichauffeur (de verantwoording draagt voor mensen, in mijn geval 95% van de tijd kinderen met een psychische aandoening) over het algemeen netjes rijd (ik maak ook fouten) in taxi's die begrensd zijn op +/-125km per uur.
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Frusti-Topic
« Reactie #16 Gepost op: 12 januari 2013, 12:34:05 »
zie goede morgen bericht van mij dit was door M44 op AF geplaatst na een telefoontje van Wilma
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Frusti-Topic
« Reactie #17 Gepost op: 12 januari 2013, 12:49:26 »
zie goede morgen bericht van mij dit was door M44 op AF geplaatst na een telefoontje van Wilma

goede morgen mensen .
Ik wens Sander en Wilma veel kracht toe om deze domper weer te boven te komen mijn gedachten zijn bij hun nu

Voor de mensen die het nog niet weten Sander (ons aller KT88) ligt in het ziekenhuis  als gevolg van een hersenbloeding . :( :(

Sjongejonge.  Wanneer is het genoeg?   :think: :think: :think:


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.522
  • Lid van de Adam's family
Re: Frusti-Topic
« Reactie #18 Gepost op: 12 januari 2013, 12:58:52 »
Tja, wanneer is het genoeg  :-\ Sterkte en wijsheid gewenst
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Frusti-Topic
« Reactie #19 Gepost op: 12 januari 2013, 13:01:41 »
ongelooflijk en triest!  :'(
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Frusti-Topic
« Reactie #20 Gepost op: 12 januari 2013, 13:09:20 »
Even een ander bericht Jerry is even niet bereikbaar via internet werkzaamheden door Ziggo eh zeikzo bij hem in de buurt hebben daar voor gezorgd >:(
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Frusti-Topic
« Reactie #21 Gepost op: 12 januari 2013, 15:13:04 »
@ a.b.d.o.n.

In zijn algemeenheid: mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang gaan zitten en vervolgens luidkeels klagen over het gebrek aan service.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Frusti-Topic
« Reactie #22 Gepost op: 12 januari 2013, 15:20:01 »
Maar ja 3 jaar oud en elke dag volop in gebruik,hij zal wel op zijn :(
Die van mij doet het na zeven jaar intensief gebruik nog steeds zonder morren.
Wellicht de boel een keer opnieuw (laten) installeren.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.522
  • Lid van de Adam's family
Re: Frusti-Topic
« Reactie #23 Gepost op: 12 januari 2013, 18:16:51 »
Gezeik gehad bij de Free record shop. Had in den kerstvakantie meerdere muziek dvd's gekocht waaronder een concert van Anouk.
Nu bleek dat er maar 1 dvd in het doosje zat terwijl dit er 2 moeten zijn. Hoewel ik normaal bonnetjes bewaar was ik deze helaas kwijt.
Jammer was ook dat ik de aankoop niet had gepind, maar goed ik besloot toch maar om even terug te gaan.
Het euvel was snel gevonden want bij alle dvd's zat er maar 1 in,kortom deel 2 ontbreekt gewoon. Maar echter wilde ze mij geen service verlenen wegens het bonnetje. Nu snap ik wel dat je een bon van de aankoop moet kunnen overleggen, maar de arrogantie met de manier waarop je wordt afgescheept daarvan werd ik wat minder vrolijk.
We gaan maandag dus maar een telefoontje naar de klantenservice doen...!!
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Frusti-Topic
« Reactie #24 Gepost op: 12 januari 2013, 18:37:16 »
+1 voor de bumperklevers

Gisteren was ik bij een elektronicagigant om onze nieuwe koelkast op te halen. Terwijl ik aan het wachten was op een beschikbare medewerker stond ik even bij de tv's te gluren. Komt er zo'n menneke op mijn nek gesprongen die ongevraagd een heel zwetsverhaal vol onjuistheden over enkele tv's begint te bekbraken. Dat je mij iets probeert te verkopen is tot daar aan toe, maar dan niet met een verhaal waar niets van klopt. Als je hem dan een wedervraag stelt, kijkt hij alsof je hem zojuist in zijn knie geschoten hebt. Waardeloos! Mijn frustratie is dus: dozenschuiver terriërs  :braak:

Begrijp ik het goed dat je het teleurstellend vindt dat iemand die bij een electronicagigant werkt, geen kennis heeft van TV-s, die hij aan je wil verkopen? Dat zou betekenen dat je verwacht dat hij die kennis wel heeft, anders kan je niet teleurgesteld zijn. Op basis waarvan verwacht je, of vind je dat iemand die bij een electronicagigant werkt (ik denk de mediamarkt) kennis moet hebben van zaken? Dat kan toch helemaal niet? Waar moet hij dat geleerd hebben en wie moet voor die kennis betaald hebben? Niet de mediamarkt, die investeert niet in medewerkers! En je kan het die verkoper nauwelijks kwalijk nemen, die doet zijn best.

En dat is dan mijn ergenis. Dat we met ons allen steeds vaker kiezen voor dergelijke bedrijven omdat het daar 100 euro goedkoper kan, en de kleine detailhandel naar zijn grootje gaat. En als er iets maatschappij ontwrichtend is, dan is het wel de productie-distributie-en verkoop keten van electronica.

Nee, dan begrijp je het niet goed.  ;D

 Het was overigens bij Block en niet de MM. Hij kwam ongevraagd een lulverhaal ophangen waar niets van klopte. Hij drong zich op en daar houd ik niet van. Ik heb geen verkoper nodig bij het uitzoeken van een tv, dat doe ik zelf wel.  :evil:
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

a.b.d.o.n.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.026
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: Frusti-Topic
« Reactie #25 Gepost op: 12 januari 2013, 18:40:43 »
+1 voor de bumperklevers

Gisteren was ik bij een elektronicagigant om onze nieuwe koelkast op te halen. Terwijl ik aan het wachten was op een beschikbare medewerker stond ik even bij de tv's te gluren. Komt er zo'n menneke op mijn nek gesprongen die ongevraagd een heel zwetsverhaal vol onjuistheden over enkele tv's begint te bekbraken. Dat je mij iets probeert te verkopen is tot daar aan toe, maar dan niet met een verhaal waar niets van klopt. Als je hem dan een wedervraag stelt, kijkt hij alsof je hem zojuist in zijn knie geschoten hebt. Waardeloos! Mijn frustratie is dus: dozenschuiver terriërs  :braak:

Begrijp ik het goed dat je het teleurstellend vindt dat iemand die bij een electronicagigant werkt, geen kennis heeft van TV-s, die hij aan je wil verkopen? Dat zou betekenen dat je verwacht dat hij die kennis wel heeft, anders kan je niet teleurgesteld zijn. Op basis waarvan verwacht je, of vind je dat iemand die bij een electronicagigant werkt (ik denk de mediamarkt) kennis moet hebben van zaken? Dat kan toch helemaal niet? Waar moet hij dat geleerd hebben en wie moet voor die kennis betaald hebben? Niet de mediamarkt, die investeert niet in medewerkers! En je kan het die verkoper nauwelijks kwalijk nemen, die doet zijn best.

En dat is dan mijn ergenis. Dat we met ons allen steeds vaker kiezen voor dergelijke bedrijven omdat het daar 100 euro goedkoper kan, en de kleine detailhandel naar zijn grootje gaat. En als er iets maatschappij ontwrichtend is, dan is het wel de productie-distributie-en verkoop keten van electronica.

Nee, dan begrijp je het niet goed.  ;D

 Het was overigens bij Block en niet de MM. Hij kwam ongevraagd een lulverhaal ophangen waar niets van klopte. Hij drong zich op en daar houd ik niet van. Ik heb geen verkoper nodig bij het uitzoeken van een tv, dat doe ik zelf wel.  :evil:

opdringerige verkopers met of zonder kennis zijn zonder twijfel irritant :(

Over mijn smaak valt te twisten

niemand

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 472
Re: Frusti-Topic
« Reactie #26 Gepost op: 12 januari 2013, 19:38:56 »
Ik zeg dan rustig nee hoor ik koop nog niets maar ik wil me even op mijn gemak orienteren op mijn manier .
Geloof me dat helpt  ;)
Het staat hier voor mezelf allemaal heel best zo er zal niet veel meer veranderen denk ik zo ik ben tevreden

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Frusti-Topic
« Reactie #27 Gepost op: 12 januari 2013, 21:03:35 »
Maar ja 3 jaar oud en elke dag volop in gebruik,hij zal wel op zijn :(
Die van mij doet het na zeven jaar intensief gebruik nog steeds zonder morren.
Wellicht de boel een keer opnieuw (laten) installeren.
Dat zal ik eens doen binnenkort :)
I love vintage.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Frusti-Topic
« Reactie #28 Gepost op: 17 januari 2013, 13:30:57 »
via MP

zou u? dit, dat, zus, zo voor mij kunnen doen?! Ja hoor geen probleem en zou u dit en dat....!? Ja hoor geen probleem. Prima dan stap ik straks in de auto kom ik ze bij u afhalen... Helemaal goed! Ik zal het voor u reserveren... wacht.....wacht.....wacht..... excuus ik heb toch wat anders dichter bij huis gevonden waar ik oren naar heb succes met de verkoop. Ik had het toch min of meer aan u verkocht? en toen bleef het stil..........................................................................Ach ja het staat netjes in de schuur onder een doek te wachten op een nieuw baasje ;)
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Frusti-Topic
« Reactie #29 Gepost op: 17 januari 2013, 13:39:10 »
frusti... dat een motormaat zich vandaag heeft laten euthaniseren ivm ver gevorde spierziekte.. Hij is 53 jaar geworden.. :'(
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.