Auteur Topic: Frusti-Topic  (gelezen 34122 keer)

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Frusti-Topic
« Gepost op: 11 januari 2013, 21:44:41 »
Geachte medefreaks,

Mikt u hier uw frustraties eruit en laat ons er in delen.

Groet, Markus
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Frusti-Topic
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2013, 21:47:39 »
Ik baal van die gasten die niet willen ritsen en doorrijden tot het eind, daar waar wegversmalling begint.

Ik haat bumperklevers.

Ik kots van die lui die een dikke auto hebben en mij geen ruimte laten als ik in de skelter van mijn teerbeminde betere helft rijd.

Zo, het is eruit.   :D


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Frusti-Topic
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2013, 21:49:23 »
Ah,

Dus ik irriteer me dan weer aan u.

Groet, Mark D ;)

Goed begin.. ;D
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Frusti-Topic
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2013, 21:51:38 »
Mag ik aan dat lijstje toevoegen:

Mensen met kleine autootjes die menen dat je OVERAL maar 50 mag.
Tegenliggers met Xenon-verlichting...

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Frusti-Topic
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2013, 21:53:37 »
Da's in de 30-zone toch niet zo vervelend?!

Groet, Mark :afro:
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Frusti-Topic
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2013, 21:55:56 »
Linkshangers vind ik ook niet zo fijn, tot vervelens toe. Dan heb ik het dus niet over mensen die rustig inhalen, nee, serieuze pogingen om de rechterbaan onbenut te laten.

Groet, Mark
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2013, 22:01:07 door Markus »
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Frusti-Topic
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2013, 22:36:30 »
Frusti-situaties zal altijd tegenkomen, menseigen want je hebt te maken met medemensen die niet doen zoals jij of anderen zouden
willen, helaas..
Wel heb ik geleerd om in Rotterdams, Duits, Belgisch, Engels, Amerikaans, Italiaans en Maleis (Bahasa Indonesia zo je wil)
die mensen te vertellen wat ik van hun vond. Het lost op dat moment niets op, ik weet het, maar men wist waar men aan toe
was. En geloof me, dat waren woorden of gezegden die niet iets echt met de kerstgedachte te maken hebben :-\
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2013, 22:47:29 door Mister T. »
ADAM    Bryston     DENON

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Frusti-Topic
« Reactie #7 Gepost op: 11 januari 2013, 22:41:00 »
En geloof me, dat waren woorden of gezegden die niet iets echt met de kerstgedachte te maken hebben :-\

 :D :D :D


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Frusti-Topic
« Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2013, 22:46:21 »
Frusti-situaties zal altijd tegenkomen, menseigen want je hebt te maken met medemensen die niet doen zoals jij of anderen zouden
willen, helaas..
Wel heb ik geleerd om in Rotterdams, Duits, Belgisch, Duits, Engels, Amerikaans, Italiaans en Maleis (Bahasa Indonesia zo je wil)
die mensen te vertellen wat ik van hun vond. Het lost op dat moment niets op, ik weet het, maar men wist waar men aan toe
was. En geloof me, dat waren woorden of gezegden die niet iets echt met de kerstgedachte te maken hebben :-\
Daar zijn blijkbaar veel Duitsers bij.
Eens buizen altijd buizen.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Frusti-Topic
« Reactie #9 Gepost op: 11 januari 2013, 22:47:34 »
 :rofl:   :rofl:   :rofl:


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Frusti-Topic
« Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2013, 22:48:30 »
Frusti-situaties zal altijd tegenkomen, menseigen want je hebt te maken met medemensen die niet doen zoals jij of anderen zouden
willen, helaas..
Wel heb ik geleerd om in Rotterdams, Duits, Belgisch, Duits, Engels, Amerikaans, Italiaans en Maleis (Bahasa Indonesia zo je wil)
die mensen te vertellen wat ik van hun vond. Het lost op dat moment niets op, ik weet het, maar men wist waar men aan toe
was. En geloof me, dat waren woorden of gezegden die niet iets echt met de kerstgedachte te maken hebben :-\
Daar zijn blijkbaar veel Duitsers bij.
Niet meer, typo dus :)
ADAM    Bryston     DENON

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Frusti-Topic
« Reactie #11 Gepost op: 12 januari 2013, 06:32:10 »
+1 voor de bumperklevers

Gisteren was ik bij een elektronicagigant om onze nieuwe koelkast op te halen. Terwijl ik aan het wachten was op een beschikbare medewerker stond ik even bij de tv's te gluren. Komt er zo'n menneke op mijn nek gesprongen die ongevraagd een heel zwetsverhaal vol onjuistheden over enkele tv's begint te bekbraken. Dat je mij iets probeert te verkopen is tot daar aan toe, maar dan niet met een verhaal waar niets van klopt. Als je hem dan een wedervraag stelt, kijkt hij alsof je hem zojuist in zijn knie geschoten hebt. Waardeloos! Mijn frustratie is dus: dozenschuiver terriërs  :braak:
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

a.b.d.o.n.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.026
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: Frusti-Topic
« Reactie #12 Gepost op: 12 januari 2013, 10:02:18 »
+1 voor de bumperklevers

Gisteren was ik bij een elektronicagigant om onze nieuwe koelkast op te halen. Terwijl ik aan het wachten was op een beschikbare medewerker stond ik even bij de tv's te gluren. Komt er zo'n menneke op mijn nek gesprongen die ongevraagd een heel zwetsverhaal vol onjuistheden over enkele tv's begint te bekbraken. Dat je mij iets probeert te verkopen is tot daar aan toe, maar dan niet met een verhaal waar niets van klopt. Als je hem dan een wedervraag stelt, kijkt hij alsof je hem zojuist in zijn knie geschoten hebt. Waardeloos! Mijn frustratie is dus: dozenschuiver terriërs  :braak:

Begrijp ik het goed dat je het teleurstellend vindt dat iemand die bij een electronicagigant werkt, geen kennis heeft van TV-s, die hij aan je wil verkopen? Dat zou betekenen dat je verwacht dat hij die kennis wel heeft, anders kan je niet teleurgesteld zijn. Op basis waarvan verwacht je, of vind je dat iemand die bij een electronicagigant werkt (ik denk de mediamarkt) kennis moet hebben van zaken? Dat kan toch helemaal niet? Waar moet hij dat geleerd hebben en wie moet voor die kennis betaald hebben? Niet de mediamarkt, die investeert niet in medewerkers! En je kan het die verkoper nauwelijks kwalijk nemen, die doet zijn best.

En dat is dan mijn ergenis. Dat we met ons allen steeds vaker kiezen voor dergelijke bedrijven omdat het daar 100 euro goedkoper kan, en de kleine detailhandel naar zijn grootje gaat. En als er iets maatschappij ontwrichtend is, dan is het wel de productie-distributie-en verkoop keten van electronica.
Over mijn smaak valt te twisten

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Frusti-Topic
« Reactie #13 Gepost op: 12 januari 2013, 10:36:18 »
Dat mijn laptop soms lijkt te denken zoek het maar uit,ik doe toch niet wat jij wilt ???
En dat ik er te weinig sjoege van heb om dat te herstellen.
Maar ja 3 jaar oud en elke dag volop in gebruik,hij zal wel op zijn :(
I love vintage.

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Frusti-Topic
« Reactie #14 Gepost op: 12 januari 2013, 11:20:44 »
Dat mijn laptop soms lijkt te denken zoek het maar uit,ik doe toch niet wat jij wilt ???
En dat ik er te weinig sjoege van heb om dat te herstellen.
Maar ja 3 jaar oud en elke dag volop in gebruik,hij zal wel op zijn :(
Geen computerliefhebber in de buurt die er een frisse installatie van Windows erop kan zetten. Meestal is dat het grootste euvel bij haperende en slecht luisterende machines...
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…