Auteur Topic: Grado 325 IS  (gelezen 4046 keer)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.521
  • Lid van de Adam's family
Grado 325 IS
« Gepost op: 11 januari 2013, 21:15:43 »
                                                   


Heeft iemand deze in bezit en weet te vertellen hoe deze zich verhoudt tegenover de Beyerdynamic DT 990? De mijne is door intensief gebruik weer bijna aan zijn eind en moeten we dus weer op zoek. Vind de DT 990 wel een mooi referentie model en is voor mij de beste hoofdtelefoon die ik heb gehad. Heb dit model verkozen boven de AKG K 701.
Ben bereid om er een paar centen aan uit te geven aangezien ik kritisch ben met wat er op m'n oren drukt.
Over de Grado wordt heel lovend geschreven en ben benieuwd of mensen dit kunnen bevestigen, maar ook de eventuele mindere punten kunnen aangeven.

Bryston
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.150
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Grado 325 IS
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2013, 21:26:26 »
Ik was best aangenaam verrast toen ik laatst deze op mijn hoofd gezet kreeg.



Wellicht ook het proberen waard.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

ADAMaudio

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 193
Re: Grado 325 IS
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2013, 22:10:49 »
Ik heb een beyer t70 besteld..met tesla
Heb er een aantal op mijn hoofd gehad,ook wat grado,maar kom toch weer op een beyer uit.
 :think:
Heb altijd beyer gehad en nu dus weer een nieuwe
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”

Heino

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Berichten: 81
Re: Grado 325 IS
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2013, 14:33:21 »
Ik was best aangenaam verrast toen ik laatst deze op mijn hoofd gezet kreeg.



Wellicht ook het proberen waard.


Kan je eens zien hoe dat kan lopen: ik heb ze zelf nooit gehoord, maar las dat je met zo'n ding op je hoofd qua muziekkwaliteit niet gezien wil worden. Het is dus wel degelijk een serieus en goed product?

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.521
  • Lid van de Adam's family
Re: Grado 325 IS
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2013, 17:58:14 »
Dr Dre Beats is in meerdere uitvoeringen te verkrijgen.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Grado 325 IS
« Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2013, 18:33:38 »
Bij een aflevering van TrosRadar viel de duurste versie van de Beats anders behoorlijk door de mand. Hij werd niet veel beter beoordeeld dan een Sony van +/- €99,- (volgens de geluidsexperts uit het testpanel welteverstaan)

Hierbij de link naar de video van de koptelefoontest: http://www.trosradar.nl/uitzending/archief/detail/aflevering/10-12-2012/test-koptelefoons/

#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A