Auteur Topic: Er hangt wat boven ons hoofd.  (gelezen 17205 keer)

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #15 Gepost op: 25 augustus 2016, 08:03:40 »
Bram,

Maar ik denk toch dat dit idee iets door nevelen van alcohol in je hoofd is gekropen.

Groetjes
Marcel
:o    wtf

Zou ik niet durven zeggen, neem aan dat je niet bij Bram thuis was ?   :-[    :neenee:

Ik durf dit wel te zeggen. Zeker omdat ik er bij aangeef dat ik het denk, niet dat ik het weet.

Marcel

Laten we lekker allemaal gaan zeggen wat we denken...ik denk dat de wereld er een stuk vriendelijker door wordt.. ;D

Gr. Hans
Dat denk ik ook!
Science is no democracy

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #16 Gepost op: 25 augustus 2016, 09:14:13 »
Het zou in ieder geval een hoop schijnheiligheid de wereld uit helpen.

Of de wereld een stuk vriendelijke wordt weet ik niet , misschien wel eerlijker.
Maar ik denk, daar heb je hem weer, dat je met stroop smeren en een leugentje hier en daar meer bereikt. Meer bereikt voor jezelf ten koste van een ander.

Dus, zeg het maar. Wanneer moet je eerlijk zijn en zeggen wat je denkt en wanneer moet je niets zeggen of gewoon liegen?

En verder denk je er maar van wat je wil.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #17 Gepost op: 25 augustus 2016, 13:36:22 »
Op zich begint de economie weer aan te trekken en komen er weer meer mensen aan het werk en ook de huizenprijzen gaan weer omhoog. Daarnaast kan je je niet wapenen tegen dips, maar die zijn meestal wel tijdelijk. Als je je erg zorgen maakt Bram, kan je het beste je hypotheek aflossen.

Persoonlijk maak ik me meer zorgen om ontwikkelingen in Turkije en Syrie. Een heel cynische manier om met elkaar om te gaan.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #18 Gepost op: 25 augustus 2016, 16:46:05 »

Inderdaad ook een aspekt die je in de gaten moet houden want ik bezie het zo syrie=rusland iran china en Turkije=100%

u.s.a en als er een hoge ex pentagon chef verkondigd we moeten meer russen doden dan ben je in mijn ogen niet goedwijs.

Maar ik maak mij meer zorgen om Germany als er een dikke crash komt, komt hij daar weg let maar op.

Duitsland heeft als betaalmiddel de euro en ik ook,de dollar word ook meegesleurd in de komende crash maar die redden zich

er wel weer uit met veel moeite. deze tijd is ongekend nog even en ik moet geld betalen aan de bank omdat ik er geld heb

staan. Daag
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #19 Gepost op: 25 augustus 2016, 17:42:25 »
Jij bent toch ook een keer door aliens ontvoerd niet?
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #20 Gepost op: 25 augustus 2016, 18:12:12 »
Wat is er gaande bij de Germanen wat wij niet weten Bram? Is er een Adolfje geboren?
Science is no democracy

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #21 Gepost op: 25 augustus 2016, 18:50:29 »
.... deze tijd is ongekend nog even en ik moet geld betalen aan de bank omdat ik er geld heb staan. Daag 

Elke tijd heeft wel zo zijn problemen Bram: politiek en economisch. Het is nog niet zo lang geleden dat je 12/14 procent rente moest betalen met superinflatie. Toch heeft de economische crisis in NL nu niet de gevolgen gehad als in de jaren 30. Deze gevolgen kunnen we nu beter opvangen.  En wat je nu met aanslagen hebt, had je  toen met de Baader Meinhof, Molukkers, RARA, zelfverbrandingen en nog veel meer. Beetje vertrouwen in de overheid en onze bureaucratie hebben. In stilte gebeurd er meer dan je denkt.
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2016, 18:57:30 door Hififreak »

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #22 Gepost op: 25 augustus 2016, 21:04:33 »
Dus, zeg het maar. Wanneer moet je eerlijk zijn en zeggen wat je denkt en wanneer moet je niets zeggen of gewoon liegen?

Marcel

Ik vraag me altijd waarom iemand iets doet en dan met name wat hem dat oplevert. Geen idee wat jouw idee van eerlijk zijn jouw persoonlijk oplevert.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #23 Gepost op: 25 augustus 2016, 22:19:02 »
Nu is het natuurlijk een forum, daar kan men ongevraagd de poneringen van meningen en gedachtes van anderen verwachten.

Daar heb ik me nogal schuldig aan gemaakt en doe dat zo af en toe nog, maar houd wel steeds vaker mijn mond als het feitelijk geen bijdrage is.

Sommige zaken denken en in de grijze massa houden komt de communicatie en zeker de positiviteit veelal ten goede.  Vaak voegt zo'n hersenscheet niet veel op.

Ik had de reactie ook gezien en dacht enkel "tja en nu".

Maar nogmaals, ik ben de eerste om toe te geven dat ook ik het deed en soms nog doe.

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #24 Gepost op: 25 augustus 2016, 23:14:04 »
Wat mij opvalt dat er op een forum altijd wel iemand het pispaaltje moet zijn, eerst hadden we Epie niks mis mee had z,n eigen gedachtes dat mag maar om een bepaalde reden met een lange vakantie gestuurd.
Toen kwam Bram in beeld, ok post veel waar sommige hun bedenkingen bij hebben maar dat mag ook daar bestaat dit forum van, dat Bram een biertje lust weten we ook maar moet je dan weer opvallen door dit te hard op te denken en hier te posten oh oh wat ben je dan een grote jongen.

Wees een stoere vent en dan mag jij mij een jaar lang afzeiken over bv buisjes etc. en andere dingen die je niet bij je vrouw kwijt kan.     Deal ?



Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #25 Gepost op: 26 augustus 2016, 07:28:26 »
Wat mij opvalt dat er op een forum altijd wel iemand het pispaaltje moet zijn, eerst hadden we Epie niks mis mee had z,n eigen gedachtes dat mag maar om een bepaalde reden met een lange vakantie gestuurd.
Toen kwam Bram in beeld, ok post veel waar sommige hun bedenkingen bij hebben maar dat mag ook daar bestaat dit forum van, dat Bram een biertje lust weten we ook maar moet je dan weer opvallen door dit te hard op te denken en hier te posten oh oh wat ben je dan een grote jongen.

Wees een stoere vent en dan mag jij mij een jaar lang afzeiken over bv buisjes etc. en andere dingen die je niet bij je vrouw kwijt kan.     Deal ?
Bram is Bram en Bram geeft zo op zijn manier kleur aan dit forum en daar heb ik in het begin best aan moeten wennen. Soms controversieel, soms ongezouten, maar Bram is zeker één van de smaakmakers op dit forum. Met Bram heb je in ieder geval nooit een "dull moment !".

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #26 Gepost op: 26 augustus 2016, 13:19:09 »
Ik vind Bram een prima vent. Schrok wel even van zijn doemscenario en wilde hem even gerust stellen.

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #27 Gepost op: 26 augustus 2016, 14:30:28 »
Ik vind Bram een prima vent. Schrok wel even van zijn doemscenario en wilde hem even gerust stellen.
Idem. Ik heb Bram een paar keer gesproken en hem en zijn broer Nol ervaar ik als erg aardige mensen.
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2016, 14:36:41 door Mister T. »
ADAM    Bryston     DENON

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #28 Gepost op: 26 augustus 2016, 14:41:56 »
Maar... als je zo'n vaag topic opent kun je toch ook vage antwoorden verwachten? Heeft denk ik niets te maken met of je iemand aardig vind...
Science is no democracy

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Er hangt wat boven ons hoofd.
« Reactie #29 Gepost op: 26 augustus 2016, 19:15:24 »
Mensen hebben af en toe iets wat ze kwijt willen en behoefte aan reflectie. De ene keer valt dat beter uit dan de andere keer. Ik las trouwens in de Gelderlander dat Duitsers aangeraden wordt voor een week voedsel in huis te hebben.