Auteur Topic: Quad prijzen  (gelezen 11441 keer)

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Quad prijzen
« Gepost op: 25 mei 2016, 00:03:35 »
Ik heb nog een 306. Als ik daar nu een 34 bij koop zou ik mijn dochter er een plezier mee  kunnen doen dacht ik. Ik heb voor mijn eigen 34 indertijd 1100 gulden betaald. Nu vragen ze er 200/300 euro voor. En dan moet je hem nog laten nakijken.

Ik begrijp dat de 34 na produktienummer 40.000 het beste is. Wat zou je daar reëel voor moeten bieden?

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Quad prijzen
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2016, 08:23:02 »
Op Marktplaats gaan ze voor € 250,00  tot in de € 300,00 ! Tja, dat is best een hoop geld voor zo'n versterker en zeker als je er één hebt met de brakke printplaat. Je kunt bijvoorbeeld ook eens kijken naar een Denon PRA-1100 of Denon PRA-1500, want dan heb je voor een acceptabel bedrag een hele goede voorversterker met, als je geluk hebt, een AB. Een vervangende AB is overigens ook op het internet te koop voor rond de € 18,00.
De Denon's hebben ook een mooie phono versterker aan boord.

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 355
Re: Quad prijzen
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2016, 10:29:06 »
Het gaat hard met de Quad prijzen. Paar jaar terug kocht je ze nog voor 150 euro. Ik zoek er ook nog een voor bij mijn 306, maar ik heb er geen 250-300 euro voor over. Zo goed zijn ze nou ook weer niet. Toch betalen mensen het er wel voor, als je er een wil dan moet je dat er wel voor uittrekken. Of een keer mazzel hebben dat je er snel bij bent als iemand ze voor minder aanbiedt.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Quad prijzen
« Reactie #3 Gepost op: 25 mei 2016, 12:45:48 »
Ik heb € 100,00 voor mijn Quad 44 neergeteld en daarna heb ik hem helemaal na laten kijken en toen kwam er nog een schappelijk bedragje bovenop.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Quad prijzen
« Reactie #4 Gepost op: 25 mei 2016, 12:49:43 »
Op Marktplaats gaan ze voor € 250,00  tot in de € 300,00 ! Tja, dat is best een hoop geld voor zo'n versterker en zeker als je er één hebt met de brakke printplaat. Je kunt bijvoorbeeld ook eens kijken naar een Denon PRA-1100 of Denon PRA-1500, want dan heb je voor een acceptabel bedrag een hele goede voorversterker met, als je geluk hebt, een AB. Een vervangende AB is overigens ook op het internet te koop voor rond de € 18,00.
De Denon's hebben ook een mooie phono versterker aan boord.

De PRA1100 heeft geen afstandsbediening.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Quad prijzen
« Reactie #5 Gepost op: 25 mei 2016, 12:51:05 »
Op Marktplaats gaan ze voor € 250,00  tot in de € 300,00 ! Tja, dat is best een hoop geld voor zo'n versterker en zeker als je er één hebt met de brakke printplaat. Je kunt bijvoorbeeld ook eens kijken naar een Denon PRA-1100 of Denon PRA-1500, want dan heb je voor een acceptabel bedrag een hele goede voorversterker met, als je geluk hebt, een AB. Een vervangende AB is overigens ook op het internet te koop voor rond de € 18,00.
De Denon's hebben ook een mooie phono versterker aan boord.

De PRA1100 heeft geen afstandsbediening.
De PRA-1500 wel (en die heb ik)  ;) ;D

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Quad prijzen
« Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2016, 12:52:12 »
De PRA-1500 wel (en die heb ik)  ;) ;D
Vertel eens iets wat ik niet weet.   zwaaizwaai


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Quad prijzen
« Reactie #7 Gepost op: 25 mei 2016, 12:54:55 »
De PRA-1500 wel (en die heb ik)  ;) ;D
Vertel eens iets wat ik niet weet.   zwaaizwaai
Trek daar maar eens rustig een dagje of wat voor uit !!! :rofl: :rofl: :rofl:
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2016, 19:24:40 door Audiofreak »

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Quad prijzen
« Reactie #8 Gepost op: 25 mei 2016, 16:17:16 »
De PRA-1500 wel (en die heb ik)  ;) ;D
Vertel eens iets wat ik niet weet.   zwaaizwaai
Trek daarvoor maar eens rustig een dagje of wat voor uit !!! :rofl: :rofl: :rofl:
Bij de volgende verjaardag dus.  ;D

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Quad prijzen
« Reactie #9 Gepost op: 25 mei 2016, 19:25:08 »
De PRA-1500 wel (en die heb ik)  ;) ;D
Vertel eens iets wat ik niet weet.   zwaaizwaai
Trek daar maar eens rustig een dagje of wat voor uit !!! :rofl: :rofl: :rofl:
Bij de volgende verjaardag dus.  ;D
Dat duurt me te lang  ;)

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 355
Re: Quad prijzen
« Reactie #10 Gepost op: 29 mei 2016, 20:52:16 »
Ik heb € 100,00 voor mijn Quad 44 neergeteld en daarna heb ik hem helemaal na laten kijken en toen kwam er nog een schappelijk bedragje bovenop.

Dat is vast al even geleden? De prijzen zijn de afgelopen 2 jaar heel hard gegaan heb ik het idee (kijk er nog geregeld naar op marktplaats). Mocht je er ooit vanaf willen voor een schappelijk bedrag dan houd ik me aanbevolen ;)

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Quad prijzen
« Reactie #11 Gepost op: 29 mei 2016, 21:00:22 »
Ik heb € 100,00 voor mijn Quad 44 neergeteld en daarna heb ik hem helemaal na laten kijken en toen kwam er nog een schappelijk bedragje bovenop.

Dat is vast al even geleden? De prijzen zijn de afgelopen 2 jaar heel hard gegaan heb ik het idee (kijk er nog geregeld naar op marktplaats). Mocht je er ooit vanaf willen voor een schappelijk bedrag dan houd ik me aanbevolen ;)
Dat begrijp ik BST, maar ik denk dat dit niet zo gauw zal gebeuren, want ik ben er nog steeds uiterst tevreden over. Ik vind Quad nog altijd mooi van lelijkheid.

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 355
Re: Quad prijzen
« Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2016, 13:36:10 »
Ik heb € 100,00 voor mijn Quad 44 neergeteld en daarna heb ik hem helemaal na laten kijken en toen kwam er nog een schappelijk bedragje bovenop.

Dat is vast al even geleden? De prijzen zijn de afgelopen 2 jaar heel hard gegaan heb ik het idee (kijk er nog geregeld naar op marktplaats). Mocht je er ooit vanaf willen voor een schappelijk bedrag dan houd ik me aanbevolen ;)
Dat begrijp ik BST, maar ik denk dat dit niet zo gauw zal gebeuren, want ik ben er nog steeds uiterst tevreden over. Ik vind Quad nog altijd mooi van lelijkheid.

Dat heb ik ook, ik vind dat eigenwijze wel grappig. En ik heb geen haast, dus zelfs als het er nooit van komt is het goed  ;D