Auteur Topic: Welk audioapparaat (versterker, luidspreker etc) heb jij het langst in gebruik ?  (gelezen 6165 keer)

Jan

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 874
Myryad M-serie sinds juli 1999, nieuw gekocht
Pro-Ject Perspective sinds mei 2001, nieuw gekocht
Triangle Comete 30th Anniversary sinds juli 2013, 2de hands gekocht

Alles ziet er nog zo goed als nieuw uit.

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.913
    • ARJANKU.IT service
CD 100 (1984) is mijn oudste zelf gekochte component en de woofer in mijn sub stamt uit de jaren zeventig maar komt uit een sloopluidspreker die ik niet zelf nieuw heb aangeschaft.
An inability to grasp science is no argument against it....

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Mijn Pioneer SA500A versterker. De eerste 'hifi' versterker die ik heb gehad. Gekocht in 1973 bij Bosscha in Zwolle als ik het me goed herinner. Eén keer verkocht, maar later uit nostalgische overwegingen weer teruggekocht (dezelfde).


Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Mijn Pioneer SA500A versterker. De eerste 'hifi' versterker die ik heb gehad. Gekocht in 1973 bij Bosscha in Zwolle als ik het me goed herinner. Eén keer verkocht, maar later uit nostalgische overwegingen weer teruggekocht (dezelfde).


Ik herinner me nog goed dat de Pioneer SA-500 uitkwam en ik heb hem destijds verschillende malen geadviseerd aan mensen die voor een redelijk bedrag een installatie wilden samenstellen.

sterremuur

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 244
  • Ja, ik ook hier!
    • Sterremuur!
Ik heb nog steeds een set Wharfedale Dovedale III luidsprekers in de woonkamer, sinds 1975.
In de garage heb ik nog een set Blaupunkt luidsprekers van het jaren 60 meubel van mijn vader aangesloten staan.
« Laatst bewerkt op: 03 april 2016, 13:55:07 door sterremuur »
Ook actief met tapedeckforum