Muziek > Muziek, artiesten, evenementen & optredens

Vroeger was alles beter

(1/3) > >>

Frits:
Vroeger was niet alles beter, maar een festival met zulke topbands zul je nooit meer meemaken:



(1969)

chansig:
Pinkpop, Roskilde, Stonehedge, Paaspop, pukkelpop. bospop, Lowlands etc etc.

Maar het klopt dat je de artiesten op de poster niet meer bij elkaar gaat krijgen.

Gr Hans

Audiofreak:

--- Citaat van: chansig op 01 april 2016, 08:30:55 ---Pinkpop, Roskilde, Stonehedge, Paaspop, pukkelpop. bospop, Lowlands etc etc.

Maar het klopt dat je de artiesten op de poster niet meer bij elkaar gaat krijgen.

Gr Hans

--- Einde van citaat ---
Dat klopt want velen van hen zijn inmiddels gaan hemelen ! ;) :) Er zijn overigens nog een aantal Sixties bands op de been, maar dikwijls zitten er geen of nog maar een paar originele leden in deze groepen.
Engeland heeft bijvoorbeeld nog altijd The Searchers, die al vanaf 1961 optreden. John McNally is nog het enige lid die vanaf de oprichting in de band zit en Frank Allen kwamThe Searchers in 1964 versterken. The Seachers hadden hetzelfde management als The Beatles. (Brian Epstein)
https://youtube.com/watch?v=29fwB4UtJNE

renes:
Vroeger was alles beter? Vraag een beetje rekken naar meer dingen zoals; het werk, te besteden inkomen, zorg, etc, etc, ik vind JA!
Wat muziek betreft, er wordt nu ook goede muziek gemaakt maar daar moet je naar zoeken, op de radio/tv hoor en zie ik het niet. Ik geloof dat DWDD zichzelf een maatstaf toedicht als het gaat om muziek, als Giel B langs komt schakel ik door naar een andere zender. Soms komt er een goede cover voorbij.
Wat audio betreft, de luidsprekers zijn in mijn oren beter geworden door het gebruik van nieuwe materialen. De rest weet ik niet, het modernste waar ik gebruik van maak als ik ga zitten te luisteren is een cd speler. Mijn blue tooth dingetje is uit de running want de laptop is niet goed meer.
Wat concerten betreft gaan we 2x per jaar naar de Oosterpoort voor de Bluesnacht en voor Take Root en dat is altijd goed bezet, zowel qua muziek als publieke belangstelling.

Paul:
Of naar een optreden van  Diana Krall, niet te versmaden Rene. 

 Baa ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie