In het artikel staat dat sommige mensen het ding achter de set op de vensterbank zetten en dan toch het resultaat krijgen waar ze op hoopten. Het is een soort supertweeter, als je die verstopt komen de hoge tonen niet echt door. Misschien dacht de maker: wat iedereen kan met een subwoofer ga ik proberen met een hoge tonen ding, gat in de markt. Heeft het blad Music Emotion al gehaald.
Music Emotion en de recensenten neem ik niet serieus, slap gelul van reclamemakers die goed weten wat hun lezers willen lezen en horen. Ze kunnen iets goed op papier zetten met het gebruikelijke omfloerste taalgebruik. Er staan veel mooie woorden maar er staat niets, zoals ik zei: slap gelul.
Op zich zijn ze wel slim natuurlijk, verdienen geld met hun hobby, ze hebben mooi werk en zal niet slecht betalen. Blijkbaar is hun doelgroep groot genoeg. Misschien heeft JdJ wel een paartje cadeau gekregen, hij kan immers niet meer zonder.
Hoeveel recensenten hebben een technische achtergrond/muziek achtergrond/buitengewone goede oren zodat ze weten wat ze schrijven. Ik heb geen hoge pet op van ze op.
Een psycholoog kan groot geld verdien met het aanpraten van een goed geluid, een goedgeluidpraktijk. Naar de tandarts voor een kunstgebit naar de psycholoog voor kunstgeluid.