Auteur Topic: Maatwerk basstraps  (gelezen 6209 keer)

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Maatwerk basstraps
« Gepost op: 09 maart 2016, 12:00:21 »
Hoi,

Boven wil ik graag de akoestiek verbeteren. Momenteel gebruik ik steenwol breedband absorbers, maar die zien er niet uit. Ook wil ik graag ook de problemen in het laag oplossen. Nu zijn er heel veel producten op de markt, maar ik ben benieuwd of er niet bedrijfjes zijn die maatwerk oplossingen maken; bijvoorbeeld compacte basstraps die in de hoeken geplaatst kunnen worden en veren bij exact de frequenties die in mijn ruimte voor problemen zorgen.

De standaard producten vind ik namelijk erg duur. Nu wil ik best wat eraan uitgeven, maar dan wil ik ook graag dat het exact aansluit op de ruimte (zowel optisch als akoestisch).

Weet iemand naast alle handelsbedrijfjes in akoestische materialen misschien bedrijven die dergelijke maatwerk oplossingen bieden?
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Maatwerk basstraps
« Reactie #1 Gepost op: 09 maart 2016, 12:03:57 »
Ik ga zelf ook maar gewoon posten:

iemand ervaring met dit bedrijf?

http://www.soundscapes.nu/
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Maatwerk basstraps
« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2016, 12:18:11 »
Volgens mij houdt Toine Dingemans (meen ik) de site enkel in de lucht ter lering en vermaak.

Ik ken enkel positieve reacties.

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Maatwerk basstraps
« Reactie #3 Gepost op: 09 maart 2016, 12:24:26 »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.