Auteur Topic: Onderdelen waar???  (gelezen 2733 keer)

Denniz

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 4
Onderdelen waar???
« Gepost op: 02 maart 2016, 10:02:42 »
Hallo allemaal! Waarschijnlijk staat het vast al ergens tussen de diverse topics... maar eens opnieuw aanslingeren kan geen kwaad! Ik ben opzoek naar onderdelen van mijn Sony PS-V901. Niet de meest dure of beste draaitafel ever, maar ik ben er echt gek mee! Samen met de V7700 versterker doet hij al 25 jaar dienst!

Ik kom van alles en nog wat tegen aan snaren en elementen maar ik ben op zoek naar de scharnieren van de stofkap... Waar kan ik, of wie dan ook de op zoek is, het beste zoeken??

Alvast bedankt!!  Toppie!

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Onderdelen waar???
« Reactie #1 Gepost op: 02 maart 2016, 12:05:51 »
Hallo allemaal! Waarschijnlijk staat het vast al ergens tussen de diverse topics... maar eens opnieuw aanslingeren kan geen kwaad! Ik ben opzoek naar onderdelen van mijn Sony PS-V901. Niet de meest dure of beste draaitafel ever, maar ik ben er echt gek mee! Samen met de V7700 versterker doet hij al 25 jaar dienst!

Ik kom van alles en nog wat tegen aan snaren en elementen maar ik ben op zoek naar de scharnieren van de stofkap... Waar kan ik, of wie dan ook de op zoek is, het beste zoeken??

Alvast bedankt!!  Toppie!
Ik heb de Sony V7700 versterker met ingebouwde DAC ook en ik heb hem aan mijn computer hangen. Voor onderdelen zou ik gewoon Marktplaats in de gaten houden. Je kunt ook eens kijken bij winkels met gebruikte goederen.

Denniz

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 4
Re: Onderdelen waar???
« Reactie #2 Gepost op: 02 maart 2016, 12:25:44 »
Hahaha ja dat had ik al eerder gezien dat je ook in het bezit bent van deze topcultversterker!  Toppie! Ik heb ooit een site gezien waar echt alle onderdelen voor de PS-V910 op stonden. Alleen weet ik niet meer welke...  ;D

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Onderdelen waar???
« Reactie #3 Gepost op: 02 maart 2016, 12:48:27 »
Hallo allemaal! Waarschijnlijk staat het vast al ergens tussen de diverse topics... maar eens opnieuw aanslingeren kan geen kwaad! Ik ben opzoek naar onderdelen van mijn Sony PS-V901. Niet de meest dure of beste draaitafel ever, maar ik ben er echt gek mee! Samen met de V7700 versterker doet hij al 25 jaar dienst!

Ik kom van alles en nog wat tegen aan snaren en elementen maar ik ben op zoek naar de scharnieren van de stofkap... Waar kan ik, of wie dan ook de op zoek is, het beste zoeken??

Alvast bedankt!!  Toppie!
Google gewoon eens op Sony PS-V901 en wellicht vind je iets van je gading.

« Laatst bewerkt op: 02 maart 2016, 12:56:14 door Audiofreak »

Denniz

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 4
Re: Onderdelen waar???
« Reactie #4 Gepost op: 02 maart 2016, 13:16:15 »
Al gedaan... maar kom niet veel verder dan naalden en snaren helaas...  :(

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Onderdelen waar???
« Reactie #5 Gepost op: 02 maart 2016, 15:07:05 »
Al gedaan... maar kom niet veel verder dan naalden en snaren helaas...  :(
Heb je al op Ebay.de, Ebay.fr of Ebay.uk gekeken ?