Auteur Topic: Yamaha RX-V677 met subwoofer?  (gelezen 2412 keer)

Music Mama

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
Yamaha RX-V677 met subwoofer?
« Gepost op: 15 februari 2016, 14:28:42 »
Na 12 jaar heeft mijn oude JVC receiver het begeven en heb voor een leuke prijs een nieuwe Yamaha RX-V667 aangeschaft via de bekende internet site, daar ik al een een poosje een Yamaha CD-S700 speler heb. Mijn JVC was aangesloten op een Bose Acoustimass met 5 dubbele cube boxjes.
Deze subwoofer kan ik volgens mijn inziens niet meer gebruiken met de Yamaha. Welke schappelijk geprijsde subwoofer van Yamaha kan ik nu gebruiken als ik de boxjes van Bose wil blijven gebruiken of moet ik een andere subwoofer aanschaffen, of gewoon luidsprekers aansluiten zoals aangegeven in de handleiding en het subwoofer gedoe vergeten. Ben als vrouw niet a-technisch op elektrisch of mechanisch gebied met mijn ouwe technische opleiding maar op audio gebied gaat het mij langzamerhand boven de pet. Zal waarschijnlijk nooit alle mogelijkheden van de Yamaha gebruiken, maar ben wel gehecht aan mijn FM zenders en cd's en een goede surround geluidsweergave.

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.913
    • ARJANKU.IT service
Re: Yamaha RX-V677 met subwoofer?
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2016, 14:40:00 »
Waarom zou je je huidige luidsprekers niet kunnen gebruiken? ( buiten beschouwing latend het gegeven dat dit soort Bosesets in audiokringen geen handen op elkaar krijgt).
Met een andere sub zou ik de Bose cubes niet gebruiken daar hun limitaties dan eerder duidelijk worden.
An inability to grasp science is no argument against it....