Auteur Topic: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.  (gelezen 1275391 keer)

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #555 Gepost op: 21 mei 2013, 21:46:28 »
Dit is vriendelijker geprijsd en er is vast nog wat af te kletsen.

Dat zijn de exemplaren die ik aangeboden heb gekregen via het HT forum en ook dezelfde die op MP staan van adverteerder Stephan uit Rotterdam. Ben nog steeds aan het twijfelen of ik het zal doen. Iets in mij zegt dat ik toch liever wacht op een 331.  :sceptic:
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #556 Gepost op: 21 mei 2013, 22:25:31 »
Ik zou het doen Carni die dingen hebben mij een te hoog PC-tower achtige look...


Bij wijze van.....
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #557 Gepost op: 21 mei 2013, 22:29:22 »
Iets in mij zegt dat ik toch liever wacht op een 331.  :sceptic:

Dan zou ik dat doen.  Zo'n 331 is imposant en mocht je op termijn er vanaf willen dan zijn er altijd wel weer afnemers.  Bij die andere doosjes loopt dat meestal niet zo'n vaart.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #558 Gepost op: 21 mei 2013, 22:49:55 »
vanaf het moment dat ik een 331 had heb ik nooit meer naar de versterking gekeken/geluisterd en gedacht dat het beter moest..

heb nu geen passieve speakers meer maar als ik nog eens iets passiefs zou willen aansturen (wat dan ook) zou ik gelijk weer aan een 331 denken.

fijn apparaat. enige nadeel is dat ie wel warm wordt, maar dat is ook echt het enige nadeel dat ik kan bedenken.. heel veel versterker voor de flappen die je ervoor neerlegt!
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #559 Gepost op: 21 mei 2013, 22:52:33 »
Dat had ik al jaren voordat ik mijn eerste Bryston kocht.  De rest is geschiedenis.   :)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #560 Gepost op: 22 mei 2013, 06:52:48 »
Zojuist de aanbieder een bericht gestuurd dat zijn aanbod meer dan gewaardeerd wordt, maar dat we het niet gaan doen. We wachten rustig af totdat er zich een mooie 331 aandient. Jullie bovenstaande argumenten zaten ook al in ons hoofd. Bezint eer ge begint!  ;)
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #562 Gepost op: 22 mei 2013, 08:14:02 »
Nee, ik had de mk2 voorversterker. Ik heb de set verkocht aan een Nederlander.
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #563 Gepost op: 22 mei 2013, 08:14:43 »
Aha. Echt een de hoofdprijs trouwens voor dit setje!
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #565 Gepost op: 22 mei 2013, 13:58:10 »
Versand nach: Europäische Union

Ausgeschlossen: Afrika, Asien, Mittelamerika und Karibik, Naher Osten, Nordamerika, Ozeanien, Südostasien, Südamerika, Albanien, Andorra, Belarus (Weißrussland), Bosnien und Herzegowina, Bulgarien, Zypern, Kroatien, Guernsey, Island, Jersey, Mazedonien, Malta, Moldawien, Montenegro, Svalbard und Jan Mayen, Ukraine

 


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #566 Gepost op: 22 mei 2013, 13:59:50 »
398 euro.....

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #567 Gepost op: 23 mei 2013, 11:53:38 »
Kijk nou, dromen we hier niet allemaal van?

Je hebt op de zolder nog een oude set speakers. Geen idee wat de kwaliteit is, of dat ze enige naam en faam hebben verdiend. Dus je zet ze op Marktplaats voor vijf tientjes. En wat er vervolgens gebeurd....

KLIK

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #568 Gepost op: 23 mei 2013, 12:08:39 »
Kijk nou, dromen we hier niet allemaal van?

Je hebt op de zolder nog een oude set speakers. Geen idee wat de kwaliteit is, of dat ze enige naam en faam hebben verdiend. Dus je zet ze op Marktplaats voor vijf tientjes. En wat er vervolgens gebeurd....

KLIK

Heerlijk toch! Maud zal hoogstwaarschijnlijk een zenuwtoeval hebben gehad bij het zien van de biedingen  ;D
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #569 Gepost op: 23 mei 2013, 12:15:04 »
Kijk nou, dromen we hier niet allemaal van?

Je hebt op de zolder nog een oude set speakers. Geen idee wat de kwaliteit is, of dat ze enige naam en faam hebben verdiend. Dus je zet ze op Marktplaats voor vijf tientjes. En wat er vervolgens gebeurd....

KLIK

Heerlijk toch! Maud zal hoogstwaarschijnlijk een zenuwtoeval hebben gehad bij het zien van de biedingen  ;D
... doe een leuk bod...

Daar eindigt de tekst mee. Heel ironisch en toepasselijk. :D