Auteur Topic: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.  (gelezen 1275213 keer)

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3975 Gepost op: 06 december 2017, 14:46:37 »
Je mag mij wel een muis kado doen Jan. Deze graag:


Da's wel een hele mooie muis Kevin !

Zeker! Ik weet ook wel wat ik wil... :afro:
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

hrcc

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.433
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3976 Gepost op: 06 december 2017, 19:02:37 »
B&W Nautilus Referenz "Schnecke" 1
€ 14.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1232420041?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Iemand vond dat ook een mooie aanbieding want ze zijn al weg.

Ik ben niet erg kapot van het design, heeft iemand ze wel eens gehoord ?
luistert allen naar FIP radio:jazz en wijde omstreken

vriendelijke groet
Cees

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3977 Gepost op: 06 december 2017, 20:05:04 »
B&W Nautilus Referenz "Schnecke" 1
€ 14.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1232420041?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Iemand vond dat ook een mooie aanbieding want ze zijn al weg.

Ik ben niet erg kapot van het design, heeft iemand ze wel eens gehoord ?
Renes heeft ze wel eens beluisterd, volgens mij was het geluid geweldig.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

drums97

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 9
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3978 Gepost op: 06 december 2017, 22:22:19 »
Zorg maar goed voor het oude dametje, want 16 jaar oud worden is voor een poes geen kattenpis !!! ;)
Ons Loedertje is voor zover wij weten (kwam ooit aanlopen en is nooit meer weggegaan) ouder dan 13,5 jaar en zij heeft al een fikse chirurgische ingreep ondergaan (gat in het middenrif).
Ze ligt nu tevreden op de leuning van de bank te snorren.

Ken 't  ;)
Mijn manneke is maar 14 jaar geworden. Altijd last van z'n blaasje. Paar keer spoelen en 't ging wel weer. Maar hij heeft ons onlangs vaarwel gezegd :'(.
Lag zomaar op de bank en onze dame zat ernaast te piepenalsof er iets aan de hand was. Zij wist 't dus al :'(
Denk toch omdat 't een huiskat was. Ik heb ook een dammetje van 9 en daar is werkelijk niks mis mee. Echte straatpoes  ;D

Koesteren die hap want het is toch "part of the family" ;) :love: :-*

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3979 Gepost op: 06 december 2017, 22:35:06 »
Zorg maar goed voor het oude dametje, want 16 jaar oud worden is voor een poes geen kattenpis !!! ;)
Ons Loedertje is voor zover wij weten (kwam ooit aanlopen en is nooit meer weggegaan) ouder dan 13,5 jaar en zij heeft al een fikse chirurgische ingreep ondergaan (gat in het middenrif).
Ze ligt nu tevreden op de leuning van de bank te snorren.

Ken 't  ;)
Mijn manneke is maar 14 jaar geworden. Altijd last van z'n blaasje. Paar keer spoelen en 't ging wel weer. Maar hij heeft ons onlangs vaarwel gezegd :'(.
Lag zomaar op de bank en onze dame zat ernaast te piepenalsof er iets aan de hand was. Zij wist 't dus al :'(
Denk toch omdat 't een huiskat was. Ik heb ook een dammetje van 9 en daar is werkelijk niks mis mee. Echte straatpoes  ;D

Koesteren die hap want het is toch "part of the family" ;) :love: :-*
Ik ben het helemaal eens met de laatste zin ! Onze Loedertje is absoluut een "part of the family" :love:. Ze is het afgelopen weekend in pension geweest en toen we haar maandag weer ophaalden toonde ze zich zeer aanhankelijk en we konden duidelijk merken dat ze heel blij was, dat ze weer thuis was ! :)
« Laatst bewerkt op: 06 december 2017, 22:36:54 door Audiofreak »

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3980 Gepost op: 07 december 2017, 08:22:44 »
In ons stamcafé is een draadje m.b.t. huisdieren.  Voel je vrij daar alles te delen.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Jansen!

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.431
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3982 Gepost op: 07 december 2017, 19:39:14 »
Ik had een mooie aanbieding (vintage Denon versterker en tuner) op MP: https://link.marktplaats.nl/m1197955103



Vandaag verkocht voor één Euro meer dan de vraagprijs!

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3983 Gepost op: 08 december 2017, 01:33:06 »
McIntosh MA5200 versterker
€ 3.290,00
http://link.marktplaats.nl/m1232738766?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Je moet je doodschamen om een versterker op de markt te gooien van 5000 euro om die uit te voeren met plastic

knoppen.Weer zo'n u.s.a rommel. Ik vind mcintosh best een mooie versterker maar als je er de volume en selector

knoppen van plastic monteerd zegt dat veel over het bedrijf zelf.
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3984 Gepost op: 08 december 2017, 08:18:10 »
Voor Bram alvast even gekeken of ik iets over mijn set schrijf en tevreden ben. Ja dus.....maar kan zijn dat Bram het anders leest.

Gr. Hans

Bram neemt zich daar de tijd voor,ik ga dat tot op de bodem uitzoeken en kijk ook naar data en uurtijd mocht je al

wat gewist hebben.Dus Hans maak je geen zorgen de waarheid komt boven tafel :ciao:

Ik weet wel om welke post het gaat als het gaat om je aanpassen naar smaak waarheid. Maar zoek het lekker uit.  Cool woordgrapje..

Wat is trouwens de grote van mijn relatief kleine kamer en waar lees je dat ik niet tevreden zou zijn met mijn speakers?

Gr. Hans

En Bram waarop is daar uw antwoord ?

Gr. Hans

En ?

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3985 Gepost op: 08 december 2017, 09:07:25 »

Hansje,Jij weet om welke posting het gaat maar dat zeg jij mij lekker niet. dus je hebt iets te verbergen wat het daglicht

niet verdraagt :'( anders had je wel opening van zaken in deze gegeven.

Jouw bewering dat ik niet weet hoe groot jouw kamer wel niet is word toch gelogenstraft door een foto die jij zelf hiero

geplaatst hebt? ja of nee? ik ga dat vandaag nog opzoeken en dan zal een neutraal mens dat alleen maar bevestigen :love:

Dat ik 2 dagen met mijn poes druk was daar zul je wel iets begrip voor kunnen opbrengen dacht ik :think:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3986 Gepost op: 08 december 2017, 09:14:21 »

Als je op 6 dec deze set had opgehaald voor 8 tientjes en niet wacht tot de volgende dag dan was je een paar centen rijker ;)


                                                                       https://link.marktplaats.nl/m1232606749
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3987 Gepost op: 08 december 2017, 09:30:14 »

Hansje,Jij weet om welke posting het gaat maar dat zeg jij mij lekker niet. dus je hebt iets te verbergen wat het daglicht

niet verdraagt :'( anders had je wel opening van zaken in deze gegeven.

Jouw bewering dat ik niet weet hoe groot jouw kamer wel niet is word toch gelogenstraft door een foto die jij zelf hiero

geplaatst hebt? ja of nee? ik ga dat vandaag nog opzoeken en dan zal een neutraal mens dat alleen maar bevestigen :love:

Dat ik 2 dagen met mijn poes druk was daar zul je wel iets begrip voor kunnen opbrengen dacht ik :think:

Uiteraard succes met de kat...hoop dat deze nog lang, gelukkig en gezond mag blijven leven.

Ik heb ook gewacht met het opnieuw stellen van de vraag totdat jij een post ging doen die los stond van de toestand van de kat En als je kan mopperen op een versterker was mijn gedachte dat je ook weer ruimte zou hebben om een antwoord geven op mijn simpele vraag. Dat heb ik dan dus verkeerd gedacht.

Om je wat werk uit handen te nemen op de deze mogelijk lastige dag:

Hans:Vorige week bij Dutch & Dutch geweest. De lang verwachte update/upgrade kon uitgevoerd gaan worden. Nieuwe filterinstellingen, andere dsp kaart, bedieningsmogelijkheden via de compu/tablet/smartphone..zomaar wat dingetjes.

Het heeft vervolgens wat voeten in de aarde gehad...maar na wat 5en en 6en was er muziek. Thuis aangekomen de boel aangesloten en luisteren. Tsja...dat is dan weer even wennen. Duidelijk verschil. Minder uitgesproken/fris midden/hoog gebied. Tenminste ivm hoe het nu klinkt. Verschil is dus duidelijk, na een aantal dagen muziek luisteren is het wel helder en duidelijk. Dit gaat weer een aantal stapjes verder. Het alom bekende: Ik hoor meer dan voorheen. Is een term die ik niet snel zal gebruiken, maar het lijkt daadwerkelijk zo te zijn. Meer definitie dus. De plaatsing, diepte, stereo werking was allemaal al prima. Hier is weinig in veranderd. Het laag lijkt iets voller te zijn geworden. Moet eigenlijk nog een flink knallen met wat stevige rock, gitaar muziek.

Maar al met al erg tevreden.

Speakers zijn op dit moment (via de compu) harder, zachter te zetten, op standby, filterinstellingen kunnen aangepast worden, of gewoon het treble, mid of woofergebied met wat dB's verhogen/verzachten. In de toekomst is er ook de mogelijkheid om je ruimte in te voeren (afstanden tot de wanden). Daarnaast zullen meer streamingsmerken (Spotify, Deezer etc) toegevoegd gaan worden.


Bram: de opstelling van deze speakers.Inmiddels zijn ze klangmatig geupdate door dutch&dutch en aan jouw smaak aangepast

Overigens zijn de speakers niet aangepast aan mijn smaak. Geen idee waar je dat leest.

En dan hoef je nu alleen nog antwoord te geven op de vraag: Hoe groot is de kamer van Hans en waar lees je dat ik niet tevreden zou zijn met de speakers. Ik zou de antwoorden erg waarderen.

Gr. Hans
« Laatst bewerkt op: 08 december 2017, 09:33:47 door chansig »
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3988 Gepost op: 08 december 2017, 09:41:47 »
McIntosh MA5200 versterker
€ 3.290,00
http://link.marktplaats.nl/m1232738766?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Je moet je doodschamen om een versterker op de markt te gooien van 5000 euro om die uit te voeren met plastic

knoppen.Weer zo'n u.s.a rommel. Ik vind mcintosh best een mooie versterker maar als je er de volume en selector

knoppen van plastic monteerd zegt dat veel over het bedrijf zelf.

Hoe weet je dat de knoppen van plastic zijn?
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3989 Gepost op: 08 december 2017, 09:44:19 »

Hans,ben jij ermee bij dutch&dutch geweest?
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65