Auteur Topic: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.  (gelezen 1275157 keer)

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4065 Gepost op: 11 december 2017, 11:06:26 »
Stefke denk goud in handen te hebben.

Philips vintage audio set met pick up, radio en casette
€ 240,00
http://link.marktplaats.nl/m1233973485?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

LaanCr

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 584
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4066 Gepost op: 11 december 2017, 11:25:25 »
Een fijn klinkende luidspreker voor een nette prijs.

B&W DM 4
€ 140,00
http://link.marktplaats.nl/m1233790945?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

men kope een potje krijtverf en bijbehorende matte blanke lak plus brede platte kwast.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4067 Gepost op: 11 december 2017, 13:45:24 »
Een fijn klinkende luidspreker voor een nette prijs.

B&W DM 4
€ 140,00
http://link.marktplaats.nl/m1233790945?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

men kope een potje krijtverf en bijbehorende matte blanke lak plus brede platte kwast.

En je verveelt je de hele week niet :neenee:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

LaanCr

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 584
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4068 Gepost op: 11 december 2017, 15:25:29 »
Een fijn klinkende luidspreker voor een nette prijs.

B&W DM 4
€ 140,00
http://link.marktplaats.nl/m1233790945?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

men kope een potje krijtverf en bijbehorende matte blanke lak plus brede platte kwast.

En je verveelt je de hele week niet :neenee:

yep. Angsthazen overleven de kerst niet. #fainthearted

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4069 Gepost op: 11 december 2017, 20:31:30 »
Een fijn klinkende luidspreker voor een nette prijs.

B&W DM 4
€ 140,00
http://link.marktplaats.nl/m1233790945?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

men kope een potje krijtverf en bijbehorende matte blanke lak plus brede platte kwast.

En je verveelt je de hele week niet :neenee:

yep. Angsthazen overleven de kerst niet. #fainthearted
;D
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4070 Gepost op: 12 december 2017, 16:27:38 »
Een verrassend klinkende luidspreker voor zijn formaat, veel verkocht in mijn Saturn tijd.

Speakers Kef IQ30
€ 275,00
http://link.marktplaats.nl/m1233773911?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4071 Gepost op: 12 december 2017, 17:01:42 »
De hier aangeboden Cabasse Caravelle luidsprekers zijn de grootste uit de Cabasse serie Galiote, Corvette en Caravelle..
De luidsprekers zijn elk voorzien van een eindversterker met geintegreerde compensator.
Deze luidsprekers waren destijds zeer prijzig en ze kostten in 1989 inclusief de basis compensator (dus zonder eindversterking) al 17.500,00 Franse Francs.
Ik was aanvankelijk van plan om ze zelf aan te schaffen, maar ik heb daar om praktische redenen vanaf gezien, want het is niet onmogelijk dat we op termijn kleiner gaan wonen en dit zijn toch behoorlijke flinke speakers en ik vind ze qua omvang ook wat te fors voor mijn huidige luisterruimte.
De eerste eigenaar van deze luidsprekers kreeg overigens levenslange garantie op de Caravelles, wat op zich natuurlijk al aangeeft dat er van goede materialen gebruikt werd gemaakt.
Ik heb contact gehad met de huidige eigenaar en er valt zeker over de prijs te onderhandelen.
Op zich zijn dit hele interessante weergevers voor de liefhebber van een kwalitatief hoogwaardige vintage luidspreker. Dit is geen promotie en nee ik heb ook geen aandelen in Cabasse, maar ik wilde u, geacht forum, deze informatie niet onthouden !  ;) ;D

https://link.marktplaats.nl/m1225898931


« Laatst bewerkt op: 12 december 2017, 18:35:03 door Audiofreak »

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4072 Gepost op: 12 december 2017, 17:30:45 »
AF,

Ik zie geen enkele reden om ervan af te zien; Plat leggen, tegen de muur aanschuiven, kussens erop, klaar zithoek.
We zien de foto's graag tegemoet.

Mark :P
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4073 Gepost op: 12 december 2017, 17:50:13 »
Voor de freubelaars onder ons;

4 Hypex UDC400 versterkermodules

Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4074 Gepost op: 13 december 2017, 09:26:29 »
De hier aangeboden Cabasse Caravelle luidsprekers zijn de grootste uit de Cabasse serie Galiote, Corvette en Caravelle..
De luidsprekers zijn elk voorzien van een eindversterker met geintegreerde compensator.
Deze luidsprekers waren destijds zeer prijzig en ze kostten in 1989 inclusief de basis compensator (dus zonder eindversterking) al 17.500,00 Franse Francs.
Ik was aanvankelijk van plan om ze zelf aan te schaffen, maar ik heb daar om praktische redenen vanaf gezien, want het is niet onmogelijk dat we op termijn kleiner gaan wonen en dit zijn toch behoorlijke flinke speakers en ik vind ze qua omvang ook wat te fors voor mijn huidige luisterruimte.
De eerste eigenaar van deze luidsprekers kreeg overigens levenslange garantie op de Caravelles, wat op zich natuurlijk al aangeeft dat er van goede materialen gebruikt werd gemaakt.
Ik heb contact gehad met de huidige eigenaar en er valt zeker over de prijs te onderhandelen.
Op zich zijn dit hele interessante weergevers voor de liefhebber van een kwalitatief hoogwaardige vintage luidspreker. Dit is geen promotie en nee ik heb ook geen aandelen in Cabasse, maar ik wilde u, geacht forum, deze informatie niet onthouden !  ;) ;D

https://link.marktplaats.nl/m1225898931

Cabasse en gesloten, ik heb er wel een zwak voor maar ja, waar laat ik deze dan weer.

Groeten...

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4075 Gepost op: 13 december 2017, 09:46:18 »
De hier aangeboden Cabasse Caravelle luidsprekers zijn de grootste uit de Cabasse serie Galiote, Corvette en Caravelle..
De luidsprekers zijn elk voorzien van een eindversterker met geintegreerde compensator.
Deze luidsprekers waren destijds zeer prijzig en ze kostten in 1989 inclusief de basis compensator (dus zonder eindversterking) al 17.500,00 Franse Francs.
Ik was aanvankelijk van plan om ze zelf aan te schaffen, maar ik heb daar om praktische redenen vanaf gezien, want het is niet onmogelijk dat we op termijn kleiner gaan wonen en dit zijn toch behoorlijke flinke speakers en ik vind ze qua omvang ook wat te fors voor mijn huidige luisterruimte.
De eerste eigenaar van deze luidsprekers kreeg overigens levenslange garantie op de Caravelles, wat op zich natuurlijk al aangeeft dat er van goede materialen gebruikt werd gemaakt.
Ik heb contact gehad met de huidige eigenaar en er valt zeker over de prijs te onderhandelen.
Op zich zijn dit hele interessante weergevers voor de liefhebber van een kwalitatief hoogwaardige vintage luidspreker. Dit is geen promotie en nee ik heb ook geen aandelen in Cabasse, maar ik wilde u, geacht forum, deze informatie niet onthouden !  ;) ;D

https://link.marktplaats.nl/m1225898931

Cabasse en gesloten, ik heb er wel een zwak voor maar ja, waar laat ik deze dan weer.

Groeten...
Ik ken het dilemma Kwabbernoot ! En............qua prijs is het te doen !!!

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.254
  • Platenspelers en zo.
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4076 Gepost op: 13 december 2017, 09:50:33 »
Als je ze voor een redelijk bedrag kunt kopen,dan kun je ze waarschijnlijk ook weer door verkopen als je ze kwijt moet.
Tot zolang kun je ervan genieten.
I love vintage.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4077 Gepost op: 13 december 2017, 10:16:27 »
Geven wel erg weinig laag weer voor zo'n forse speaker.

Zien er wel erg mooi uit.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4078 Gepost op: 13 december 2017, 10:33:27 »

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4079 Gepost op: 13 december 2017, 10:43:20 »
Nice....by the way...je moet wel verstand van zaken hebben als je een transistorversterker koopt.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software