Auteur Topic: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.  (gelezen 1275192 keer)

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3990 Gepost op: 08 december 2017, 09:47:43 »

Hans,ben jij ermee bij dutch&dutch geweest?

Dat staat letterlijk in de eerste zin van zijn quote.....

Hans:Vorige week bij Dutch & Dutch geweest.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3991 Gepost op: 08 december 2017, 09:49:57 »
McIntosh MA5200 versterker
€ 3.290,00
http://link.marktplaats.nl/m1232738766?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Je moet je doodschamen om een versterker op de markt te gooien van 5000 euro om die uit te voeren met plastic

knoppen.Weer zo'n u.s.a rommel. Ik vind mcintosh best een mooie versterker maar als je er de volume en selector

knoppen van plastic monteerd zegt dat veel over het bedrijf zelf.

Hoe weet je dat de knoppen van plastic zijn?

Heb hem in mijn handjes gehad en gevoeld,zoiets doet sony etc in de 300 euro klasse maar toch niet in de 5 ruggen liga.
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3992 Gepost op: 08 december 2017, 09:58:18 »
McIntosh MA5200 versterker
€ 3.290,00
http://link.marktplaats.nl/m1232738766?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Je moet je doodschamen om een versterker op de markt te gooien van 5000 euro om die uit te voeren met plastic

knoppen.Weer zo'n u.s.a rommel. Ik vind mcintosh best een mooie versterker maar als je er de volume en selector

knoppen van plastic monteerd zegt dat veel over het bedrijf zelf.

Hoe weet je dat de knoppen van plastic zijn?



Heb hem in mijn handjes gehad en gevoeld,zoiets doet sony etc in de 300 euro klasse maar toch niet in de 5 ruggen liga.

Als dat echt zo is, is het in mijn ogen ook een misser ja
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3993 Gepost op: 08 december 2017, 10:42:47 »
Die knoppen zouden ook van een zeer hoogwaardige kunststof kunnen zijn.
Misschien wel duurzamer dan een knop van metaal.

Beter bestand tegen de zuren van onze vingers.
En beter bestand tegen de soms erg zure uitspraken van sommige zure negatieve personen.
Oeps, schreef ik dat hardop? 

Het door sommige als zeer mooi gewaardeerde alcantara in sommige luxe auto's is uiteindelijk ook "plastic".

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3994 Gepost op: 08 december 2017, 11:05:46 »

Hans,ben jij ermee bij dutch&dutch geweest?

Goeie vraag waarop het antwoord uiteraard gewoon te lezen is.

Kom op Bram...je hebt wat geroepen, ik help je even...geef nu gewoon eens een normale reactie. Antwoord op een gestelde vraag. Dat maakt een forum namelijk leuk. Iets roepen kunnen we allemaal.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3995 Gepost op: 08 december 2017, 11:58:46 »

Hans,ben jij ermee bij dutch&dutch geweest?

Goeie vraag waarop het antwoord uiteraard gewoon te lezen is.

Kom op Bram...je hebt wat geroepen, ik help je even...geef nu gewoon eens een normale reactie. Antwoord op een gestelde vraag. Dat maakt een forum namelijk leuk. Iets roepen kunnen we allemaal.

Gr. Hans

Effe geduld Hans,komt zo...... ;)
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3996 Gepost op: 08 december 2017, 12:08:10 »
Tromgeroffel......

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3997 Gepost op: 08 december 2017, 12:12:39 »
Die knoppen zouden ook van een zeer hoogwaardige kunststof kunnen zijn.
Misschien wel duurzamer dan een knop van metaal.

Beter bestand tegen de zuren van onze vingers.
En beter bestand tegen de soms erg zure uitspraken van sommige zure negatieve personen.
Oeps, schreef ik dat hardop? 

Het door sommige als zeer mooi gewaardeerde alcantara in sommige luxe auto's is uiteindelijk ook "plastic".

Marcel

Neen mijnheer dali je slaat de plank weer is behoorlijk mis,goedkope sony's, kenwoods zijn kwalitatief beter dan deze

Mcintosh en de A.B die er bijgeleverd word is nog dramatischer,dus een Mcinthos niet waardig.

Heb nadien nog meerdere tests gelezen en daar word gewoon bevestigd wat ik al wist Daag
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3998 Gepost op: 08 december 2017, 12:24:06 »
Tsja, wat moet ik hier nou nog op zeggen.

Als de alwetende audio goeroe spreekt dan moet ik toch maar nederig gaan zwijgen.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #3999 Gepost op: 08 december 2017, 12:53:19 »

Hansje,Jij weet om welke posting het gaat maar dat zeg jij mij lekker niet. dus je hebt iets te verbergen wat het daglicht

niet verdraagt :'( anders had je wel opening van zaken in deze gegeven.

Jouw bewering dat ik niet weet hoe groot jouw kamer wel niet is word toch gelogenstraft door een foto die jij zelf hiero

geplaatst hebt? ja of nee? ik ga dat vandaag nog opzoeken en dan zal een neutraal mens dat alleen maar bevestigen :love:

Dat ik 2 dagen met mijn poes druk was daar zul je wel iets begrip voor kunnen opbrengen dacht ik :think:

Uiteraard succes met de kat...hoop dat deze nog lang, gelukkig en gezond mag blijven leven.

Ik heb ook gewacht met het opnieuw stellen van de vraag totdat jij een post ging doen die los stond van de toestand van de kat En als je kan mopperen op een versterker was mijn gedachte dat je ook weer ruimte zou hebben om een antwoord geven op mijn simpele vraag. Dat heb ik dan dus verkeerd gedacht.

Om je wat werk uit handen te nemen op de deze mogelijk lastige dag:

Hans:Vorige week bij Dutch & Dutch geweest. De lang verwachte update/upgrade kon uitgevoerd gaan worden. Nieuwe filterinstellingen, andere dsp kaart, bedieningsmogelijkheden via de compu/tablet/smartphone..zomaar wat dingetjes.

Het heeft vervolgens wat voeten in de aarde gehad...maar na wat 5en en 6en was er muziek. Thuis aangekomen de boel aangesloten en luisteren. Tsja...dat is dan weer even wennen. Duidelijk verschil. Minder uitgesproken/fris midden/hoog gebied. Tenminste ivm hoe het nu klinkt. Verschil is dus duidelijk, na een aantal dagen muziek luisteren is het wel helder en duidelijk. Dit gaat weer een aantal stapjes verder. Het alom bekende: Ik hoor meer dan voorheen. Is een term die ik niet snel zal gebruiken, maar het lijkt daadwerkelijk zo te zijn. Meer definitie dus. De plaatsing, diepte, stereo werking was allemaal al prima. Hier is weinig in veranderd. Het laag lijkt iets voller te zijn geworden. Moet eigenlijk nog een flink knallen met wat stevige rock, gitaar muziek.

Maar al met al erg tevreden.

Speakers zijn op dit moment (via de compu) harder, zachter te zetten, op standby, filterinstellingen kunnen aangepast worden, of gewoon het treble, mid of woofergebied met wat dB's verhogen/verzachten. In de toekomst is er ook de mogelijkheid om je ruimte in te voeren (afstanden tot de wanden). Daarnaast zullen meer streamingsmerken (Spotify, Deezer etc) toegevoegd gaan worden.


Bram: de opstelling van deze speakers.Inmiddels zijn ze klangmatig geupdate door dutch&dutch en aan jouw smaak aangepast

Overigens zijn de speakers niet aangepast aan mijn smaak. Geen idee waar je dat leest.

En dan hoef je nu alleen nog antwoord te geven op de vraag: Hoe groot is de kamer van Hans en waar lees je dat ik niet tevreden zou zijn met de speakers. Ik zou de antwoorden erg waarderen.

Gr. Hans


Wat bij mij is blijven hangen is het volgende, er is veel gedaan met die speaker de filters zijn aangepast  etc

Dan de upgrades/updates etc en nadien moest je echt wennen aan de sound.

Mijn gedachten zijn dan,de box is een half jr oud komt net uit de fabriek was dat nodig?

En veronderstel is dat er 50 of 100 paartjes zijn verkocht moest dan iedereen met de box langskomen? of was jij de enigste?

Je gooit toch geen speaker op de markt als fabrikant om ze allemaal na een half jr terug te roepen voor een verandering van

filters etc want er staat overduidelijk jij moest thuis echt wennen aan de sound.

En wat ik dan over jouw kamer weet is gewoon die foto die jij zelf geplaatst hebt en dan in het topic voorbereidend

vergelijkend warenonderzoek bericht: 177.

En inderdaad je verteld in jouw berichten nergens dat het jouw tegenvalt en jij tevreden was dus mijn exuus hiervoor.

Maar berichten in de toekomst moet jij wat duidelijker zijn over de sound die jij nu hebt.

Dus of je juicht van vreugde over de verandering of het is niets,Bram houd van zwart of wit het grijze gebied ertussen

ken ik niet want dan ga ik bij nacht dromen en denk dan zou Hans wel blij zijn met zijn speakers? :love:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4000 Gepost op: 08 december 2017, 13:03:44 »
Je houdt van duidelijk ?

Oke...Bram je zwatelt. Je stelt dat de speakers aan mijn smaak aangepast zijn, dat ik niet tevreden zou zijn met mijn speakers en je weet hoe groot mijn ruimte is.

Alledrie is dikke vette bullshit...en je hebt de guts niet om dat toe te geven. In plaats daarvan ga je een lulverhaal ophangen en ligt het uiteindelijk aan mijn niet duidelijk zijn.

Gewoon een enorm puberale manier van reageren. Niet kijken naar je eigen uitspraken en de boze volwassene heeft altijd de schuld. Dikke vette lulkoek dus allemaal.

Goed dan een wat gematigder reactie op je post:

Er is gekozen om een andere unit te plaatsen in de speaker. Ik wilde de speakers al hebben en heb ervoor gekozen om niet te wachten (met meenemen van de speaker) totdat men tijd had om het filter aan te passen. Ik ben inderdaad de enigste, maar of ik de enige was weet ik niet. Geen idee welke keuze's andere kopers gemaakt hebben.

En wat is er vreemd om te wennen wanneer er een filteraanpassing is gedaan. Ik geeft met het woord wennen geen oordeel over het geluid.

En je hebt een stuk van mijn kamer gezien en je weet hoe groot die is ? Nou vertel dat dan ? Want dat is wat je zegt.

En nogmaals waar heb ik gezegd niet tevreden te zijn met de speakers ?

Gr. Hans

Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4001 Gepost op: 08 december 2017, 13:19:03 »
Je houdt van duidelijk ?

Oke...Bram je zwatelt. Je stelt dat de speakers aan mijn smaak aangepast zijn, dat ik niet tevreden zou zijn met mijn speakers en je weet hoe groot mijn ruimte is.

Alledrie is dikke vette bullshit...en je hebt de guts niet om dat toe te geven. In plaats daarvan ga je een lulverhaal ophangen en ligt het uiteindelijk aan mijn niet duidelijk zijn.

Gewoon een enorm puberale manier van reageren. Niet kijken naar je eigen uitspraken en de boze volwassene heeft altijd de schuld. Dikke vette lulkoek dus allemaal.

Goed dan een wat gematigder reactie op je post:

Er is gekozen om een andere unit te plaatsen in de speaker. Ik wilde de speakers al hebben en heb ervoor gekozen om niet te wachten (met meenemen van de speaker) totdat men tijd had om het filter aan te passen. Ik ben inderdaad de enigste, maar of ik de enige was weet ik niet. Geen idee welke keuze's andere kopers gemaakt hebben.

En wat is er vreemd om te wennen wanneer er een filteraanpassing is gedaan. Ik geeft met het woord wennen geen oordeel over het geluid.

En je hebt een stuk van mijn kamer gezien en je weet hoe groot die is ? Nou vertel dat dan ? Want dat is wat je zegt.

En nogmaals waar heb ik gezegd niet tevreden te zijn met de speakers ?

Gr. Hans

BULLSSHIT....LULKOEK.......LULVERHAAL......bij swatelt hou jij je nog in alhoewel ik weet wat jij bedoeld, Hans jij vliegt

hier echt uit de bocht :o
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4002 Gepost op: 08 december 2017, 13:19:20 »
Bram begrijpt niet dat een fabrikant een al zeer goed product nog zou willen verbeteren en daar voor bij de klant alsnog een betere  / aangepaste unit plaatst.
Of de instellingen aan DSP / filters aanpast.
Dat heeft niets met persoonlijke smaak te maken maar met het perfectioneren van een product.
In mijn ogen is dat goede service.

Bram wil graag lezen dat Chansig een kat in de zak heeft gekocht. 
Dat leest lekker weg en geeft zo'n lekker gevoel.  De ander is zoooooo dom en ontevreden en ik heb het wel lekker goed voor elkaar. 

Mijn excuses Chansig dat ik me hier in meng. 

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4003 Gepost op: 08 december 2017, 13:27:01 »
Je houdt van duidelijk ?

Oke...Bram je zwatelt. Je stelt dat de speakers aan mijn smaak aangepast zijn, dat ik niet tevreden zou zijn met mijn speakers en je weet hoe groot mijn ruimte is.

Alledrie is dikke vette bullshit...en je hebt de guts niet om dat toe te geven. In plaats daarvan ga je een lulverhaal ophangen en ligt het uiteindelijk aan mijn niet duidelijk zijn.

Gewoon een enorm puberale manier van reageren. Niet kijken naar je eigen uitspraken en de boze volwassene heeft altijd de schuld. Dikke vette lulkoek dus allemaal.

Goed dan een wat gematigder reactie op je post:

Er is gekozen om een andere unit te plaatsen in de speaker. Ik wilde de speakers al hebben en heb ervoor gekozen om niet te wachten (met meenemen van de speaker) totdat men tijd had om het filter aan te passen. Ik ben inderdaad de enigste, maar of ik de enige was weet ik niet. Geen idee welke keuze's andere kopers gemaakt hebben.

En wat is er vreemd om te wennen wanneer er een filteraanpassing is gedaan. Ik geeft met het woord wennen geen oordeel over het geluid.

En je hebt een stuk van mijn kamer gezien en je weet hoe groot die is ? Nou vertel dat dan ? Want dat is wat je zegt.

En nogmaals waar heb ik gezegd niet tevreden te zijn met de speakers ?

Gr. Hans

BULLSSHIT....LULKOEK.......LULVERHAAL......bij swatelt hou jij je nog in alhoewel ik weet wat jij bedoeld, Hans jij vliegt

hier echt uit de bocht :o

Nee Bram...jij vliegt continue uit de bocht met bullshit opmerkingen. Wanneer je daar op aangesproken wordt of men uitleg vraagt op je boude opmerkingen, komt er een zwatel reactie. Dat is simpelweg asociaal forum gedrag. Op de een of andere manier wordt het hier geaccepteerd. Wat mij betreft zou je een periode op bankantie mogen.

Vergeet niet dat je deze reactie, wat mij betreft, over jezelf afroept. Ook ik ben begonnen, alweer een tijd terug, met netjes antwoorden, vragen, uitleggen. Die duidelijkheid weet je dan ook niet te waarderen.

Want uiteindelijk komt het erop neer: Bram geeft geen antwoord, Bram heeft het altijd bij het rechte eind, Bram geeft altijd de ander de schuld.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Lyndqvist

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 118
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #4004 Gepost op: 08 december 2017, 18:05:58 »
Wat een gezellige boel hier....
Het zou toch over spulletjes op veiling/verkoopsites moeten gaan hier?
Of zie ik dat als relatieve nieuweling dan verkeerd?