Hifi hardware > Luidsprekers en subwoofers

Granit luidsprekers made in Holland

(1/5) > >>

Audiofreak:
Gisteren kwam ik bij iemand over de vloer die het had over Granit luidsprekers en deze zouden in Holland gemaakt zijn.Hij was buitengewoon gecharmeerd van de weergave van deze luidsprekers.

Kent iemand deze luidsprekers ?

Hififreak:
http://www.graniteaudio.com/speaker

Zoiets?

Audiofreak:

--- Citaat van: Hififreak op 20 januari 2016, 12:53:56 ---http://www.graniteaudio.com/speaker

Zoiets?

--- Einde van citaat ---
Ja, dat dacht ik aanvankelijk ook, maar dat zijn geen Granit luidsprekers die in Nederland zijn gemaakt. Vanavond krijg ik foto´s van de desbetreffende speakers.

bst:

--- Citaat van: Audiofreak op 20 januari 2016, 12:51:59 ---Gisteren kwam ik bij iemand over de vloer die het had over Granit luidsprekers en deze zouden in Holland gemaakt zijn.Hij was buitengewoon gecharmeerd van de weergave van deze luidsprekers.

Kent iemand deze luidsprekers ?

--- Einde van citaat ---

Ik vermoed dat ik die wel eens gehoord heb, maar dat is al jaren geleden. Bij een dealer in Zutphen, die had speakers staan van steen (graniet) als behuizing en die waren ook gemaakt in nederland. Ik heb er toen naar geluisterd (ik kon ze niet betalen) en ik vond ze lekker strak klinken. Het merk weet ik niet meer, maar het zou maar zo kunnen. Er waren vloerstaanders van en een paar kleinere voor op stands of voor op de boekenplank.

Audiofreak:

--- Citaat van: bst op 20 januari 2016, 15:19:32 ---
--- Citaat van: Audiofreak op 20 januari 2016, 12:51:59 ---Gisteren kwam ik bij iemand over de vloer die het had over Granit luidsprekers en deze zouden in Holland gemaakt zijn.Hij was buitengewoon gecharmeerd van de weergave van deze luidsprekers.

Kent iemand deze luidsprekers ?

--- Einde van citaat ---

Ik vermoed dat ik die wel eens gehoord heb, maar dat is al jaren geleden. Bij een dealer in Zutphen, die had speakers staan van steen (graniet) als behuizing en die waren ook gemaakt in nederland. Ik heb er toen naar geluisterd (ik kon ze niet betalen) en ik vond ze lekker strak klinken. Het merk weet ik niet meer, maar het zou maar zo kunnen. Er waren vloerstaanders van en een paar kleinere voor op stands of voor op de boekenplank.

--- Einde van citaat ---
Ik durf niet te zeggen of het speakerbehuizingen van steen of graniet zijn, maar wellicht is dat te zien op de foto´s die men mij belooft heeft. Ik kan ook even navraag doen bij de persoon die ik daar gisteren over sprak.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie