Auteur Topic: Welke streamingdienst zal het meest genot geven ......  (gelezen 19913 keer)

JuKe Box

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 134
Re: Welke streamingdienst zal het meest genot geven ......
« Reactie #30 Gepost op: 22 april 2016, 21:45:38 »
Je kunt idd heel veel opties gebruiken bij Spotify .... Hetgene wat ik doe is alleen zoeken op artiest en vervolgens gewoon het gehele album pakken in mijn Albums. Daarin kun je ook nog een mappenstructuur maken....heel veel simpeler bestaat er volgens mij niet voor een leek. Spotify bied meerdere mogelijkheden en zoals je zelf al aangeeft is de kwaliteit prima en wordt geupdate bij Premium. Voor 9,95 PM voor mij super en een abonnement die elke euro waard is. Ik ga je niet overtuigen om dit te nemen ... echter een misstap kan het niet zijn als je van deze dienst gebruik maakt.

Ik heb het gebruik van al die opties voorlopig herleid tot zoeken op artiest, album, om zo ten gehore te brengen.
Afspeellijst en wachtrij maken weet ik nog niet hoe het werkt (en wat het verschil is).
Voorlopig gebruik ik Spotify via de Chromecast 2, mijn opzet is om eerst wat "eigen" te worden aan spotify om daarna deze via mijn Squeezebox Touch te transporteren.
Om dit mogelijk te maken zal ik sowieso de Premium versie moeten activeren.